Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderPendel

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
shiznit
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Mar 2007 01:27
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tja... Buskerud

Pendel

Innlegg av shiznit »

Kan man f.eks bruke et tynt sølvkjede som en pendel? prøvde på det nå nettop og det virka som det fungerte, han et annheng i bunnen som jeg fikk i dåpen min...
Antall ord: 36
Det er ikke alltid ting har en logisk forklaring;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
HypeTraXx
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Okt 2006 01:14
18
Lokalisering: Hedmark

Re: Pendel

Innlegg av HypeTraXx »

shiznit skrev:Kan man f.eks bruke et tynt sølvkjede som en pendel? prøvde på det nå nettop og det virka som det fungerte, han et annheng i bunnen som jeg fikk i dåpen min...

skal funke det ja! prøv hyssing og bark, ehh ;)
Antall ord: 48
- Overbevist -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Black_Rose0606
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Feb 2007 22:37
17

Innlegg av Black_Rose0606 »

det skal fugere ja, hjelper hvis det er noe som du er glad i. Men det er et problem med dette, det som skjer er at armen din kan gjøre bevegelser som gjør at pendelen går som du vil, i underbevisstheten da så klart XD det du kan prøve er å ta en karaffel, feste pendelen i en kork av no slag. Hvis pendelen flytter på seg da kan du være sikker på at du har denne evenen, siden du ikke rører den XD mange vil sikkert knytte dette til telekinese men XD men i tillegg til dette kan den føre til noe ubehageligheter i hjemme, sånn som litt uønsket aktivitet og lyder... selv har jeg gjort dette, å fått det til å funke, har ikke støtt på noen ubehageligheter så langt =)
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dark Lord
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jul 2006 17:13
18
Lokalisering: Tysvær

Innlegg av Dark Lord »

Så du mener at det kan hende ubehagelige ting i hjemmet ved bruk av pendel?

har selv en pendel og funker, men har ikkje prøvf og feste den til noe og se om den beveger seg uten at eg holder den. det skal prøves :)
Antall ord: 46
Det fins noe i mørket.. men hva?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Mysticool »

shiznit skrev:Kan man f.eks bruke et tynt sølvkjede som en pendel? prøvde på det nå nettop og det virka som det fungerte, han et annheng i bunnen som jeg fikk i dåpen min...
Skulle jo virke det da, men vær forsiktig....regner med du tenker på hypnose?
Uansett, mulig gjengen kommer nedover til dine trakter på fredag for å besøke et bestemt sted....du vet....sender deg i såfall mld!
Antall ord: 77
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
magnolia - sluttet

Innlegg av magnolia - sluttet »

et kjede virker bedre enn en tråd, men det viktigste må være at selve pendelen har litt tyngde.
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Apr 2006 13:30
18
Kjønn (valgfri): Kar
Lokalisering: Telemark

Innlegg av smokken »

Min mor og jeg har pratet en del om at det er aktivitet på rommet der hun sover.Jeg tenkte at det kanskje var mulig å få svar ved å gå til rommet hennes,ta med noe som var hennes,og kun hennes og la den ned på gulvet. Vi spurte så om den energien som var der kunne gi oss et tegn. det skjedde ingenting,og vi spurte mange ganger.

Så prøvde vi pendel. Jeg har lest en del om det i forumet her så har fått en grei innledning. Det var da min mor som tok seg av spørsmålene pga det var hennes kjede,med en liten krystall på.

Jeg guidet henne igjennom hvordan hun skulle bruke pendelen,og fortalte henne at hun skulle spørre hva slags tegn ja var og omvendt.Spurte også hva vet ikke,eller kanskje betyr.

Hun begynte med å spørre om hun hadde hjelpere rundt seg,og da fikk hun JA. Hun spurte om hun hadde mange hjelpere rundt seg,og da ble det vet ikke,eller kanskje.

Så begynte hun å spørre om hun hadde en hjelper,fikk JA,spurte om hun hadde 2 hjelpere,fikk JA,spurte så om hun hadde 3 hjelpere,og da ble det VET IKKE.

Så spurte hun om hennes far var en av hjelperne,og da ble svaret JA. Da fikk min mor svar på det hun hadde lyst til å få svar på.Hun har lenge merket aktivitet på rommet der vi prøvde pendelen.Merket kalde vegger som hun plutselig blir stoppet av,og som hun har følt hun må ha skyvd vekk.Hun har da blitt veldig redd,men har alltid fått skyvd vekk enrgien.. Hun har følelsen av at hennes far er i rommet... Vi hadde ikke pendelen i en karaffel eller den slags,det ble utøvd på fri-hånd. Pendelen ble på en måte holdt på en av sidene for å bekrefte JA eller NEI og min mor følte hun ble trukket til sidene hver gang hun spurte.

Jeg ble så litt bekymret når det stod i et innlegg at man kan utløse uønsket aktivitet i huste ettersom man utøver dette,vi holdt på i max 3 minutter,kan det ha tatt noen skade?Vi vet det er aktivitet i huset her,men tror dere det kan bli verre? Kan det være farlig å prøve dette igjen?

Kan faren hennes være hennes hjelper? Han døde for 2 år siden,og vet at han har en del uoppgjort med familien.

Delte opp så det skulle bli lettere å lese.
Antall ord: 441
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Apr 2006 13:30
18
Kjønn (valgfri): Kar
Lokalisering: Telemark

Innlegg av smokken »

Noen som har noen meninger eller erfaringer?
Antall ord: 7
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links