Den siste uka har jeg drømt at jeg ser ånder, 2 - 3 ganger! Det har aldri skjedd meg før. Kan det bety at de vil gi meg en beskjed? Har prøvd å tyde drømmene, men kommer ingen vei med det! Men det værste var at jeg så meg selv (som en ånd) med min egen caps, det var skikkelig tydelig! Har jeg en grunn til å bli skremt av dette?
Håper på seriøse svar!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ drømmer om ånder
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2006 01:14
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hedmark
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Du har nok ingen grunn til å bli skremt av dette.
Drømmer er ganske enkelt et produkt av ting du tenker mye på, ting du har opplevd i løpet av dagen, eller ting som sitter i underbevisstheten din. Det du drømmer er nok ganske enkelt en metafor for noe annet.
Man kan ofte bli lurt av drømmene fordi de er så surrealistiske og uforståelige, men et tips er å ikke tenke for mye over dem, bare nyte de nattlige kinoforestillingene fra ditt eget sinn.
Drømmer er ganske enkelt et produkt av ting du tenker mye på, ting du har opplevd i løpet av dagen, eller ting som sitter i underbevisstheten din. Det du drømmer er nok ganske enkelt en metafor for noe annet.
Man kan ofte bli lurt av drømmene fordi de er så surrealistiske og uforståelige, men et tips er å ikke tenke for mye over dem, bare nyte de nattlige kinoforestillingene fra ditt eget sinn.
Antall ord: 87
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Sep 2006 18:38
- 18
- Lokalisering: Toten
Jeg drømmer også om ånder noen ganger. Du er kanskje opptatt av åndeverdenen?
Det er ofte det vi tenker på som våken vi drømmer om. Andre ganger ikke.
Dette fant jeg om drømmetydning ihvertfall :mozilla_smile:
Drømmer du om et gjenferd kan dette enten symbolisere at du misbruker deg selv, eller så betyr det død eller forandring.
Drømmer du om et gjenferd kan dette enten symbolisere at du misbruker deg selv, eller så betyr det død eller forandring.
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Lilo skrev:Jeg drømmer også om ånder noen ganger. Du er kanskje opptatt av åndeverdenen?
hei. ja, jeg er veldig opptatt av åndeverden! har kun vært intr. i detta i ca et halvt år nå! har lært masse, og vil lære mere! sikkert derfor jeg tenker mye på det!?
Antall ord: 102
- Overbevist -
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
om jeg vil det eller ikke, så tenker jeg på ånder & sånne ting hver kveld når jeg legger meg.. også er jeg så mottakelig at jeg hele tiden blir "angrepet" for å sende de videre!Kimbara skrev:Du har nok ingen grunn til å bli skremt av dette.
må si det kan bli vanskelig for og slutte å tenke på sånt, men skal prøve så godt jeg kan!
Antall ord: 146
- Overbevist -
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Det har vært rolig nå de siste nettene da
men jeg tror at jeg ser flimmer av energier av og til. dette er ikke drømmer!
og når jeg tar der hvor jeg kan se sånn flimmer eller hva jeg skal kalle det, prikker det i mine fingre, akkurat som det gjør når jeg prater med hjelperen min!
på andre tråder har jeg sagt at jeg prøver å meditere. kan det gjøre sånn at jeg blir mer åpen for å merke / sanse - informasjon / energier som svever rundt!?
men jeg tror at jeg ser flimmer av energier av og til. dette er ikke drømmer!
og når jeg tar der hvor jeg kan se sånn flimmer eller hva jeg skal kalle det, prikker det i mine fingre, akkurat som det gjør når jeg prater med hjelperen min!
på andre tråder har jeg sagt at jeg prøver å meditere. kan det gjøre sånn at jeg blir mer åpen for å merke / sanse - informasjon / energier som svever rundt!?
Antall ord: 94
- Overbevist -
Hide post links |