Drømmer, NDO & ut av kroppenut av tid og rom

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Libelove72
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Okt 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

ut av tid og rom

Innlegg av Libelove72 »

Hei,

da jeg var ca. 7 år gammel våknet jeg nattestid og satt oppreist i sengen,jeg så et par som danset midt på gulvet foran meg,jeg kunne se at de var fra kanskje 1920 tallet eller noe p.g.a klesstilen til kvinnen og håret. Jeg ble så skrekkslagen at jeg ropte etter far som sov i rommet over gangen,men han hørte meg ikke. Da jeg ropte på ham fikk jeg se en jente i 20 åra som hang på veggen ved vinduet mitt med tau rundt halsen,hun hadde punkerstil. Da ble jeg så redd på nytt at jeg ropte på far for harde livet en gang til uten at han hørte meg. Samtidig mens jeg ropte skled øynene på jenta fra rett fremover og ned på meg i sidesynet og paret stoppet opp og danse og alle stirret på meg. Jeg har aldri vært så redd før,jeg tok dyna over hodet og neste dag husket jeg ingenting. Det gikk nesten 20 år før det sa et slags pang i hodet mitt og jeg begynte å tenke på dette. Jeg snakket da med et kjent medie på tv den dag i dag og hun kunne fortelle meg at det ikke var noe mareritt det jeg hadde da jeg var liten. Hun mente også at de stirret på meg fordi de så meg som et spøkelse slik jeg så dem.
Jeg er den dag i dag redd for mørket og sliter mange ganger med denne tanken når jeg skal legge meg,selv om dette nå er 6 år siden jeg begynte å tenke på det. Når man er slike ting,betyr det at man har klarsynte evner? mediumet mente det og at jeg kunne utvikle evnene mine.
Antall ord: 300

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Var du redd for mørket før denne hendelsen?
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Libelove72
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Okt 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av Libelove72 »

Dr. Doktor skrev:Var du redd for mørket før denne hendelsen?

Nei,det var noe jeg aldri tenkte på,ikke som jeg kan huske iallefall,og jeg var heller ikke redd etter dette heller,det begynte vel i tenåringsalderen at jeg ble redd mørket,men det avtok da jeg kom i 20 årsalderen. Så dukket dette opp igjen da jeg var omtrent 28-29. Da jeg husket hendelsen.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links