Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerer huse mitt hjemsøkt?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
John H.Kristiansen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 18 Feb 2007 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fosen

er huse mitt hjemsøkt?

Innlegg av John H.Kristiansen »

Jeg har den samme følelsen som han som skriver artikkelen HUSREDD. jeg og min søsster
har opplevd de samme tingene som en skikkelse på soveromme mitt og bevegelser rundt i huset, begge vi to har sett en svart katt og har følelsen av at en står å ser på oss nor vi ligger å sover (på samme romm) søsstera mi har flytta ut også er det jeg så har det gamle soveromme da. :mozilla_undecided: jer får en creapy følelse av at noen står bak meg å på en måte ha meg ut av det rommet, på toalettet når jeg dysjer så får jeg en skemmende følelse av at noe vill ha mg ut! men det varierer. morra å faren min har ikke følt eller sett noen ting :mozilla_surprised:

Hva skal jeg gjøre?
Antall ord: 142
An eye for an eye will make the whole world blind!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

melde deg på ÅM!!!:)
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
John H.Kristiansen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 18 Feb 2007 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fosen

hmm

Innlegg av John H.Kristiansen »

koster ikke d da?
Antall ord: 4
An eye for an eye will make the whole world blind!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mysticool
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 873
Startet: 19 Sep 2005 15:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Re: hmm

Innlegg av Mysticool »

John H.KRISTIansen skrev:koster ikke d da?
Nope!

Du skriver et brev eller mail til tvnorge og forteller storyen så greit du kan, og finner de
den innteressant kontakter de deg, og du får gratis hjelp fra tvnorge og en klarsynt til
å renske huset forhåpentligvis, og finne ut hva som skaper forstyrrelsene.

Go 4 It :)
Antall ord: 58
Mysticool

Digger Frognerfitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gone
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 20 Feb 2007 08:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: N/A

Re: er huse mitt hjemsøkt?

Innlegg av gone »

John H.KRISTIansen skrev:Jeg har den samme følelsen som han som skriver artikkelen HUSREDD. jeg og min søsster
har opplevd de samme tingene som en skikkelse på soveromme mitt og bevegelser rundt i huset, begge vi to har sett en svart katt og har følelsen av at en står å ser på oss nor vi ligger å sover (på samme romm) søsstera mi har flytta ut også er det jeg så har det gamle soveromme da. :mozilla_undecided: jer får en creapy følelse av at noen står bak meg å på en måte ha meg ut av det rommet, på toalettet når jeg dysjer så får jeg en skemmende følelse av at noe vill ha mg ut! men det varierer. morra å faren min har ikke følt eller sett noen ting :mozilla_surprised:

Hva skal jeg gjøre?
Det er ikke tid å velge side i hvor du står moralsk big man.
har du tenkt: "Kanskje huset mitt er hjemsøkt for at vi skal bli bedre som mennesker??"
Antall ord: 177

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
John H.Kristiansen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 18 Feb 2007 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fosen

thx

Innlegg av John H.Kristiansen »

ok thx!
Antall ord: 2
An eye for an eye will make the whole world blind!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links