Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterHallusinogener - Kraftplanter/plantehjelpere...

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Dr. Doktor skrev:For å bekrefte og underbygge denne kjernen er det brukt en rekke såkalte bevis som ikke holder vann(eller var all denne informasjone uten kontekst til kjernen). Jeg synes da folk som leser dette, evnt. unge og ukritiske, også har rett på denne informasjone. Altså at alle sider av saken blir belyst. Det er min hensikt(kjerne).
Hvis du mener jeg har misforstått så grusomt, kan du gjerne være så elskverdig at du forklarer meg sakens kjerne på en grei og oversiktelig måte.
Forholdet mellom menneskene og naturen,
forskjeller på levesett og verdenssystemer,
diverse syn på bruk av hallusinogener,
også i forbindelse med åndelig våkning,
potensielle virkninger innenfor terapi og medisinens verden.

Ihvertfall noenlunde slik jeg ser det,
men for å få et mer nøyaktig bilde må du nok spørre PlantSpirit og nesco som mer vet hva de snakker om her, og eventuelt Lunatic for alt jeg vet.
Antall ord: 156
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 498
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Takk for det. Jeg vil da oppfordre alle som har lest denne tråden til å gå ut i den vide verden og få tak i så mye informasjon som mulig ang. disse temaer før de gjør seg opp en mening. Vær sunt kritisk ifh. til kildetroverdighet. Altså på en fornuftig måte og med et åpent sinn(som det alltid stresses så mye om her).

Vi kan vel begge være enige i at det ikke er så dum ide?
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

ludoburgero skrev:PlantSpirit:

Ditt uendelige engasjement og entusiasme på det feltet du snakker om,
det gir meg rett og slett bakoversveis! :D
Hovedgrunn er at jeg har en sånn enorm lidenskap og kjærlighet til Naturen - jeg elsker alt som har med det naturlige og Naturen å gjøre så det er en spesiell hovedgrunn. Og være alliert med Naturen er utrolig viktig for meg og jeg liker ikke mye av det som skjer her på Jorden angående det vi gjør mot Moder Jord osv...så jeg prøver å formidle det jeg erfarer,tenker og sånt ang hva hun ønsker at vi burde gjøre mer av. PASSION of the NATURE! :mozilla_cool: :D

Mulig at noen synes jeg virker å være litt sånn enkel og barnslig i stilen til tider - men nå har jeg erfart at planteånder er veldig lekne og om man åpner opp for deres lære og healing så vil man også forstå hvor viktig det er å være leken - bevare noe av barnet i seg i voksen alder også - kombinere barnet i seg og det voksne i seg er en kombinasjon som er perfekt for det åndelige - for vårt potensiale. Jeg elsker å se barn leke - det er helt fantastisk - vanskelig å beskrive - jeg får lyst til å være med. Jeg har jobbet flere år i barnehagen. Og nå jobber jeg med psyk.utvl.hemmete - mye lek og moro der også - ikke bare gravalvorlige ting som skjer.

Naturen vil at vi skal leke mer - være mer balansert mellom alle våre deler og det inkluderer også barnet i oss. Kraftplantene liker å leke med oss og om vi er mottakelig så kan vi oppnå lekens ekstase - det er jo helt ubeskrivelig!
Det er sikkert noen som ikke helt forstår hva jeg mener eller sliter med å tolke det - mens andre forstår hvor jeg vil hen - :) :mozilla_cool:
Antall ord: 317
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Ludob:
Det å si at Vestens tankesett er en sykdom, det er kanskje å tøye det litt for langt?
Vi har det jo rimelig greit da, har vi ikke?
Nettopp derfor vi ikke gjør noe annet enn å sitte i sofaen og se TV.
For det er jo det som er meningen med livet.
:D :D :D Ja, lenge leve passiviteten.....det er vel et vanlig vestlig fenomen.
Antall ord: 64
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Når vi er inne på emnet narkotika vs medisin fra Naturen - så kan en forklare enkelt som jeg ser det angående hva det innebærer...

Kraftplanter er planter som ønsker å åpne oss opp for det gudommelige oss - og for å gjøre det så må vi jobbe med endel ting fra fortiden - en kan ikke flykte fra fortiden om man jobber med kraftplanter. Den kommer frem som oftest og dermed viktig med dyktige seremoniledere og sjamaner som kan være med å hjelpe om det blir for tøft for en seremonideltaker.

Kraftplanter jobber med og i Naturen - spiller på lag med den og det gudommelige/åndelige/hellige..eller hva vi vil kalle det for. Det er faktisk utrolig naturlig.

Narkotika er som regel syntetisk kjemisk tukling med Naturen og avhengigsskapende. En jobber mot seg selv - mot Naturen - en lager avstand mellom seg selv og til det som er naturlig. Det gjør en ikke med kraftplanter som gjør at det er UUNGÅELIG å jobbe med seg selv ang transformasjoner - bevissthetsendringer - healing osv osv. Den åpner dører som er nært tilknyttet Naturen - alliert til Naturen.

Om man forstår de radikale forskjellene på coca-blader(ikke tuklet med kjemisk men naturlig;mat,medisin,mineraler,vitaminer i ett,oppkvikkende(ginsegn - koffeinlignende) vs Kokain(destruktivt kjemisk tuklet med unaturlig; skaper avhengighet og har mye negative bivirkninger) så forstår man de ekstreme forskjeller mellom narkotika og kraftplanter.

De som har problemer med kraftplanter er mennesker som:

*Har endel tunge ting fra fortiden som ikke bearbeidet og som er såpass tungt at de ikke kan erfare denne planten alene fordi da vil erfaringene de har være enormt tøffe.
*Ikke er modne nok for å ta dem....
*Tror det er rusmidler og leker med det som et leketøy.
*Ingen spirituell setting/seremoni.

Setting har mye å si for slike kraftplanter. Skal man ta fleinsopp i en seremoni så bør man ha noe som man kan ofre til Naturen(tobakk evt). Ta med et lite alter til hyllest for fleinsoppen og Naturen. Og prøve å be til fleinsopp-ånden og hjelpere for å guide. Så ofringsrituale kombinert dette med bønn er viktig og vanlig i alle seremonier med slike kraftplanter. Det VET sjamaner o.l. gjennom historien. De har skapt forbindelser til kraftplanteåndene før seremoniene har startet. Den er fraværende hos de som har problemer med disse kraftplantene som regel.

Så enkelt kan man si at Narkotika og alkohol jobber mot en selv - mot Naturen - en distanserer fra seg selv og sin fortids problemer og sår - og fra Naturen selv.

Mens Kraftplanter jobber på lag med Naturen - åpner opp og da må en regne med å jobbe med seg selv(og har man ikke det før eller er ikke vant med å endre bevisstheten og dette med enorme transformasjoner som gjenfødsel og død er så vil det være et lite sjokk i ens system). De som er bevisste på slike ting vil ikke få noe særlig problemer - de som får det har fått feilinformasjon om planten - de har ikke ritualer/seremonier med det som hyller den eller Naturen. De har tung fortid som må bearbeides og som en ikke kan unnslippe med tanke på å erfare disse kraftplantene. Det er mini-innvielser i sjamanens rike i møte med dem - de kalles ikke for kraftplanter for ingenting.
Antall ord: 566
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

PlantSpirit skrev:
Hovedgrunn er at jeg har en sånn enorm lidenskap og kjærlighet til Naturen - jeg elsker alt som har med det naturlige og Naturen å gjøre så det er en spesiell hovedgrunn. Og være alliert med Naturen er utrolig viktig for meg og jeg liker ikke mye av det som skjer her på Jorden angående det vi gjør mot Moder Jord osv...så jeg prøver å formidle det jeg erfarer,tenker og sånt ang hva hun ønsker at vi burde gjøre mer av. PASSION of the NATURE! :mozilla_cool: :D
Og, i din egen hellighet for denne naturen så oppfordrer du mennesker til å fly til Peru for å leke med disse plantene, og driter en lang marsj i om man må spy ut så mye fordervelse med avgasser at man har nok til å ta livet av mange lekne og ikke lekne planter.

Sakramentene du beskriver er like dumme som disse bibelfolka som legger inn vers om fortapelsen ved ikke å vende seg til Gud, og den som ikke følger deg er kommet ut i vranglære og er hjernevasket.

Get a life!
Antall ord: 188
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Alltid disse ekstreme utslag...
Morsomt å observere. Fascinerende.
Antall ord: 7
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Og så foretrekker jeg å trekke det meste utav livet,
dersom jeg finner anledningen til det.
Via allverdens. Greit å prøve nye ting.
Men å bruke hallusinogener er ikke noen ting for meg.
Mener det blir feil jeg.
Men hvis det virkelig er veien å måtte gå for noen for å løsrive seg fra det rutinerte og ellers kjedelige livet de har, så må de jo få lov til det, om de klarer å ta ansvaret for seg selv og vite at det de gjør får konsekvenser.

Så...
Antall ord: 87
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Jeg kommer over en side hvor de nevner erfaringer med fleinsopp og dette var med den mexicanske - Teonanacatl/Psilocybin Cubensis...det er fra 2 gutter uten å være særlig bevisst på dette med åndelige - snakker om trip og hallusinasjoner - det er jo deres egen tolkning - men de kommer faktisk med flere ting som har med åndelige - gudommelige å gjøre...så jeg vil tolke det utifra hva de beskriver - og siden en kan se selv hele historien på denne siden:

http://www.norshroom.org/OldSchool/tr17.htm

Så kan en tolke selv...
Da begynnte jeg å kile i hele kroppen og glise av masse rare greier jeg så da jeg lukket øynene. Vi satt å så på TV - på Discovery, ett bilprogram
.

Fleinsoppen kan være veldig leken med dem som erfarer dette. Og en kan le ganske mye til tider.
Det var helt sinnsykt å se på bilene og farten i det prøgrammet. Bilene kom ut av skjermen og jeg fikk en sinnsykt speeda føelse i kroppen av å se på det.. Jeg var på vei opp mot noe som ble en skikkelig INTENS sopptur..


Ikke det lureste å se på tv når man erfarer kraftplanter....en blir veldig sensitiv av disse plantene fordi den åpner mer for vårt potensiale som menneske - til det gudommelige blant annet.
Rommet vi satt i pulserte og endret kontinuerlig farge.
De ser at alt rundt dem bllir mer L E V E N D E. Energier vibrerer annerledes. Går mer dypere i materien på en måte.
Det var intenst å være ute og føle kraften i naturen. Alt var stort og enormt, og på himmelen danset enorme 3-dimensjonale lys og geometriske figurer.
Jepp, det er jo en plante fra Naturen så Naturen speiler jo plantens kraft veldig fint.
Hun så ut som hun var fra en annen planet, og det lyste en grønn aura rundt henne, og kjøkkenet var fullstendig wireframe med masse flakkende lys, og det so ut som om jeg var inne i ett romskip. Jeg gikk fort inn på rummet mitt og låste døra for å unngå å snakke med naboen.
:D :D Ja, det er vanlig at man ser auraen til andre mennesker - alt blir mer L E V E N D E. De har jo endret bevisstheten og kan se mer dypere inn i den vanlige hverdagsbevisstheten.
Hallusinasjoner og stemning endrert seg med musikken. Jeg følte at jeg fikk strøm i meg av en av sangene, og en annen fikk jeg føelsen av at masse tennisballer spratt rundt inni rummet. Tiden stod stille, og hver eneste sang varte en evighet og repirerte seg x antall ganger inni hodet mitt. Det var lydene som fikk meg til å tenke sånn. Jeg klarte nesten ikke å bevege meg og jeg lå å vrei meg i senga. Tingene i rummet var nå ugjenkjennelig, og fløyt i ett meg hverandre. PC-Skjermen randt utover vegga. Jeg prøvde å se på klokka noen ganger men jeg hallusinerte så kraftig at jeg hadde problemer med å se tallene, men kl. 19:40 og noe rundt der sitter igjen som en meget seig tidsperiode. På en av sangene kjente det ut som om jeg sank nedover i senga - litt ekkel føelse egentlig.
Det som er lurt er å ha det helt mørkt om man er inne - ute i Naturen så er det jo fint å gjøre det hvor det er lite folk i nærheten og en kommer nærmere den på en måte.

Jeg trippet nå så hardt at jeg var i sentrum av universets 5. dimensjon. Energi-nivåene mine hadde gått over fra å være i den 3. dimensjonale verden og opp en hva man kan kalle Astralverdenen, eller den 5. dimensjon. Det var INTENST å være der.. MEGET INTENST er ordene jeg har på det. Det må oppleves, det fnnes ingen måter å beskrive det på. Det er intenst og hardt! Hallusinasjonene er helt sinnsyke og enorme. Jeg fikk også etterhvert svaret på en del av universts gåter. Hele essensen i universet var at det var bygd opp av Koffein. Koffein lå til grunn for alt som fantes. Det var en tanke jeg hadde, men senere fikk jeg viteat det Kjærlighet alt var bygd opp av. Den astrale verdene (som jeg velger å kalle det) var byggd opp av rein energi, og jeg følte energien. Energien, eller Kjerligheten som jeg like gjerne vil kalle det gjennomsyret alt, og jeg følte at man hvis man skal klare å oppleve EKTE KJERLIGHET må en slik trip til. En TRIP på SOPP MÅ til om man skal oppleve den EKTE kjerligheten, og jeg håper jeg har klart å ta med meg litt av den tilbake til livet mitt.
Bygget opp av KOFFEIN... :D :D Kjærlighet ja - han beskriver kontakt med det gudommelige kraften - åpnet seg litt/noe for det og det er jo enorm kjærlighetskraft disse kraftplantene kan åpne seg opp for.
Ting ble etterhvert det faste og vanlige igjen, og jeg hadde en enorm glede i meg. Det var sinnsykt godt å lande etter en så hard trip. Nå følte jeg kjerligheten enormt og så masse fete hallusinasjoner på plakatene i rummet. Plakatene levde, og opp av vannet kom masse delfiner.
Alt blir mer levende rundt en som jeg har nevnt og en ser mer bak den faste materien - inn nesten i en annen dimensjon hvor farger og energier vibrerer på en helt annen måte.
Jeg hadde landet nå klokka 21:15, og tok meg en dusj. Det var sinnsykt godt! Følte meg litt småspaca i hodet enda og disse ettereffektene henger gjerne i noen timer. Jeg hadde rotet ganske mye med kjørne mine og ryddet det også. Lagde meg litt mat, og snakket med Stoneman. Han hadde også hatt en fet tripp hvor han opplevde Gud!
:D Ja, han opplevde Gud - gudommelige rett og slett. Spennende å tolke det de har erfart - jeg kjenner meg noe igjen angående San Pedro-seremoni ute i Naturen - alt ble veldig levende og energiene pulserte annerledes - åpnet opp for en sterkere og nærmere kommunikasjon med Naturen. Og dette med at han ene så auraen til naboen er også interessant - fordi når energiene og frekvensen er annerledes - dypere så vil en se mer farger i andre og alt rundt seg. Så kan andre bedømme og tolke som de vil. For meg beskrev de essensielle ting som er vanlig med kraftplanter:

*Alt blir mer levende inkl farger og alt som de ser fra før av.
*Åpner opp for mer kjærlighetskraft.
*Åpner opp for mer gudommelig potensiale
*Transformasjoner(de kalte det for tripper meg her og der - mens det er bevissthetsendringer i bildet).
*Åpner opp for ekstase - livsglede.
Antall ord: 1126
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
nesco
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 90
Startet: 05 Feb 2007 02:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av nesco »

DMT The little death

October 2005, with the New Moon in Libra and the Solar Eclipse, set a good time for a little Ritual, celebrating the Begin of a new cycle and attuning oneself to the galactic energies.
My roommate Blair and myself prepared for our journey into hyperspace with the help of some smoke able DMT (N,N-dimethyltryptamine).

Little background here:
DMT is used orally in combination with an MAOI, as in ayahuasca brews. The Shamans of the Amazon use this brew for their Journeys into the Spirit world. It is naturally produced in the human brain inside the pineal gland (Third Eye) and by many psychoactive plants. The smokeable DMT is extracted form a plant. Nothing synthetic here. All organic...(-:
It is very short lasting, only five to seven minutes, but by far the most intense journey.
Interesting thing to note is, that, according to Dr. Rick Strassmann's research on DMT in his book "DMT - The Spirit Molecule", it may be the enter/exit of the soul into/out of the body. At the moment of physical death, the Pineal Gland actually releases DMT.

We went into our studio in the back of the house. No gear in there since everything was still packed up from the last show.
I lighted all the candles on the Mayan Altar and around the room, putting the "magic carpet" in the middle of the room in the perfect stereo image of the speakers. We chose our music for the journey....some very beautiful ambient-ethno-dub by TUU, H.U.V.A Network and Higher Intelligence Agency. Music, I personally find, is a powerful alley on these journeys. The vibration of sounds influences the trip on many levels.
The last time I smoked it was over a year ago. It's been a total of seven times in 4 years.
As I sit down cross-legged , I focus on the Anthakarana, which is mounted on the Pyramid-shaped altar (representing the nine steps of the evolution of consciousness according to the Mayan Calendar). The Anthakarana is an ancient Tibetan Symbol based on Sacred Geometry. Open-eye Meditation on this symbol activates the Chakra energies from the Ground of Mother Earth up through the Base to the Crown chakra. It has a very grounding effect and reflects a very relaxing vibration. After getting myself centered and grounded I state my intentions and pick up the bong (The DMT is sprinkled on top of some ash).
I light it up, sucking very slowly, as not to burn it too fast. I can feel the effect starting right away. I'm always amazed how fast it goes. It must be because DMT is already in the body, so the brain recognizes it immediately. I suck in all the smoke , as much as I can and hold it for a couple of seconds.
The second I exhale, the 3D world collapses, or better, dissolves into geometric spheres of the utmost beauty. Blair takes the bong from me. The altar turns into an energy portal of dancing colors. Everything seems to slow down. This moment always reminds me of the end scene in” The Matrix" combined with the slow motion sequence, literally.
I close my eyes and feel my body dissolving into light, leaving my body, stepping over into another realm or Dimension. The sense of "I" is present, yet without the restrictions of the body/ego. I am not aware of any physical surroundings, I feel light, not constricted in a body anymore. I lay down, or better, fall back, carried by a web of energy (that process seemed like an eternity) My eyes closed, a new world opens up. I see this gigantic flying ship/castle of light with swirriling geometric spheres coming over me. Words cannot possibly describe the visuals because I'm not only seeing them, I AM them. After the initial intensity of the “Cross Over”, I feel a warm energy descending on me, coming form this light "structure". It feels so comforting and nurturing. My chakras are fully open, connecting with this source of energy. The intense feeling of love and ecstacy is beyond words .Not a personal love as one expereinces in intimate relationships. It is a universal love, the galactic orgasm, the power of our sexuality beyond the physical realm, the Essence of creativity. This castle of dancing energy comes down on me, seems to go through me and I start to feel so nurtured and cared for, like in a mother's womb. I'm in complete Awe and Bliss. There is no fear. There is Trust and Caring, Compassion and Love. The feeling of a presence is intense, a presence of an Intelligence, far beyond the current evolutionary state of man.
Language and Time looses its meaning. There is instant Knowing and communication through energy exchange. This goes on for a while (I can’t say how long) as I bathe myself in this light.

Very slowly I start to come back into my body, literally molecule by molecule, as if I'm being re-arranged from the inside out. As I open my eyes I see energy in form of geometric spheres dancing in front of my eyes. I lift my arms and look at my hands. Lifting them is completely effortless, as if their weight was reduced.
Looking at my hand, I don't really see any flesh but can literally look through it. The skin is just a swirl of energy and I can see my hand bones shining through, vibrating with energy. A powerful reminder that Matter is just energy condensed and appears solid in our density, but is in reality not solid at all....nothing is.
Slowly I'm back in 3D world. My body feels extremely light and flexible.
I start doing some yoga which becomes completely effortless. Yoga makes totally sense at this point. The poses distribute the energy around the body and vitalize the Light Body. I get up and walk and jump a bit. I feel recharged and energized, content and relaxed, my mind wide open, vibrating on a higher frequency it seems. The music coming from the speakers is touching me on the deepest levels.......Levels I'm not aware of in the Five-Sensory realm. Music has an amazing effect on our ethereal body. it is cleansing and soothing. It is a healing art as well. This was quite evident for me in the experience.
The first words I remember saying were" I'm so light".....
It was an amazing reminder of what we really are beyond this Physical world. There is so much more to this experience called Life than what we have been told or taught. A bit of resentment comes up. We are heavily being cheated on life. This becomes very obvious. At the same time it was a great reminder that there is no fear and no death and I start laughing out loud about my own fears....fears of the ego and our fears as humans trapped in this Five-sensory prison in general.

It is really hard to describe all this in words, if not impossible.
Another thing to note is the feeling of familiarity I had in this other Realm, a sense of "I know this, I've been here before" and the Intelligence I encounterd seemed to project the message "Here you are!Welcome back!"
Talking about Dimensions. In retrospect I don't think I left my body. I just experienced myself in another Density. We are Multi-Dimensional Beings who exist in different Dimensions at the same time. It seems we're missing the full 12-stranded DNA in order to be fully conscious and experience it this way. Right now we have a two-strand DNA with the 10 other strands lying dormant. Science actually says that the dormant strands seem to be blocked.......hmmmm...Interesting. Puts in a question of "who blocked it?.....and who are our real gods?" The mystery of creation where Science and Religion both mislead us. ( In purpose?)
So I think I experienced a Multi Dimensional Self of me and I already exist on different planes, parallel to here. That's why it felt so familiar. There was nothing strange or foreign to it. It all made sense...lol!
In this reality we have misunderstood space and time. Quantum physics shows us that the same particle can be at different locations at the same time. A mystery for science and it will stay a mystery if we don’t get out of this 3D way of thinking. That seemed quite obvious. Space and time is not what we think it is.
There is way more to our existence and we are on our way to become the Light Beings we were meant to be and to connect to all the beings who roam in other Densities. It seems they are almost waiting for us but we keep getting hung up in this Five-ensory repetitive world, the matrix designed to keep us on the lower fequencies of Existence. We are being watched by unseen forces, some benevolent, some not, depending what frequency we project on a scale between Fear and Love.
All of what we've learned about our history through mainstream education and collective beliefs are powerfull illusions which we need to question and let go of. We ARE being cheated on life and we have been cheated for thousands of years. That has never felt more obvious to me than now.
It also shows why the controllers would make laws against nature.
The system would collapse if people knew the truth about our existence, about life and death. Simple as that.
In Bill Hicks words:
" Two drugs are legal, alcohol and cigarettes, two drugs that do absolutely nothing for you whatsoever and drugs that grow naturally on this planet, drugs that open your eyes and make you realize how we're being fucked every day of our lives...these drugs are illegal. Coincidence?"

What else to say?
Words are so limiting.
We are Light
We are Multi Dimensional Beings
We are not alone. .
No death, no fear but pure love and pure creativity

Much love to you all.
Keep your minds open.
Antall ord: 1716
The common error of ordinary religious
practice is to mistake the symbol for the
reality, to look at the finger pointing
the way and then to suck it for comfort
rather than follow it.
http://www.robtex.com/ipinfo.gif

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 498
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Bill Hicks hadde til tider noen morsomme utsagn både ang. temaet og andre aspekter ved samfunnet, men han var en komiker, og ingenting annet.
Han glemmer å nevne at tobakk også er en plante. Han glemmer å nevne at tobakk også har blitt brukt av indianere i religiøs sammenheng. Han glemmer å fortelle at han selv røyker, til tross for at han bruker disse vidundermidlene.
Og han glemmer å fortelle at han er død av kreft i bukspyttkjertelen, la oss gjerne spekulere i årsaker.

Det er heller ikke så mye galt med vår oppfattelse av tid og at partikler opptrer på to steder samtidig. Les litt rundt temaet, få gjerne med dere Schrödingers katteligning. Det er en vanlig brukt myte at vitenskapen ikke vet hva den holder på med og at det er funn som bekrefter alternative forklaringer.
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

ludoburgero skrev:Alltid disse ekstreme utslag...
Morsomt å observere. Fascinerende.
Om du selv syntes det ser retferdig ut å reise til måløy å kjøpe økologiske tomater, og til tyskland for å kjøpe biodynamisk dyrket kål, for det er så lekent og rent i kroppen din.

Om du trenger til suggesjon rundt et sakramente, så kan man velge kirkens orgelbrus, bedehusenes korsang, sjamaners trommer, småkåte gutters lek med lekene planter på tur i peru, pornofilm på storskjerm, rallymiljøet på finskogen, fotball på stadion, coca cola på glassflaske, og så videre, men kom ikke å si at dette er noe annet enn suggesjon.

I hasjmiljø så er hasjen ufarlig,i rødvinsdrankende miljøer er rødvin godt for hjertet, for cognacelskere er cognat styrkende, for sigermødre er legemidler saliggjørende, og de som elsker analsex ser ingen trøst i vanlig sex, osv, osv.

Dette er fordi man ikke har utlevd evnen til å se inn i seg selv uten ytre rudimenter.

Men for all del, det er da bare å gnåle på vranglære, og skremselspropaganda, og at mennesker ikke våger, men basicen i tråden handler ikke om dette i det hele tatt, da det er plantspirits voldsomme engasjement for sin nyreligiøse tro, som for noen år siden veltet hans sunne fornuft da han hadde lånt en bok, og kom på banen igjen som en troende fanatiker, og har skrevet så mange tusen sider om dette, og alt på feil sted, uten å se en dritt av virkningene som dette har på mennesker som ikke har koblinger for objektivitet på spesiellt det paranormale, som opplever nesten ut av kroppen opplevelser så fort de slipper en fis, og alt som legges ut av morsomme bilder manipulert av photoshop er bare hinsides kuult.
Healingevner fordi de har så varmme hender at de ikke trenger votter, for det har morra dems sagt, uten å kjenne en ensste lov om healingkrefter, ei heller prinsipper.
Psykisk ubalanserte barn, med balast og søkende etter supernormale evner, og her i dette befinner det seg aktører som går over lik i sin reklame, ikke så mye for halusinogenene, men for sin egen genialitet, og som gir seg i kast med alle som fiser i samme reting, og drømmer om ting som ligger hinsides vanlige normer. For helvede, så må de da gjøre hva de ønsker uansett, men at paranormal skal bli en tråd for halusinogener, og alle kraftplantene, ja så kan jeg ikke se forkjellen på å hylle Jahve, og røyke seg vekk fra materialismens stadige mas og jag, og gi faen i alle normene, og la de som ikke takler dette, falle, og det gjør de jo bare fordi de er predestinert i området, og hadde dårlig karma.

Det hele vitner om meget liten innsikt i livet som skjer bortenfor der nesen slutter, og livet har ikke gitt mange opplevelser om dette blir en fanesak som man skal bli superkjendis via forum i stedet for å sette seg ned å komprimere sin eventuelle viten å transformere dette ned i en bok.
Men da kan man ikke "paste" side opp og side ned, og man må utvise evner til å ha egne meninger og infallsvinkler.

Og avslutningsvis vil jeg stille et spørsmål på basic.:

Høres det rimelig ut om jeg sier at jeg er glad i frisk luft at jeg tar bilen min å kjører til fjellet hver helg for å få puste inn ren luft?
Antall ord: 581
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

ludoburgero skrev: Om alle alltid skal ta hensyn til alle og alt, så hadde ingenting fungert ihvertfall.
Det det snakkes om her er ikke "sett masse sprøyter i armen deres, kids".
Det må gå an å diskutere mer enn bare spøkelser i skapet her inne.
Og for den saks skyld, som jeg har sagt før: hvis ikke disse stakkars barna du snakker om her fra før av hadde blitt avskremt av dommedagsprofetier og annet, så hvorfor skulle de ikke også kunne innbefatte seg med å høre førstehåndsberetninger og konstruktive diskusjoner om hallusinogener?
Mesteparten av det som blir sagt i tråden her er reflekterte meninger.
Vi tar hensyn til alt og alle hele tiden. De fleste av oss. Vi utsetter ikke barn for fare - barn er også førstprioritert i norsk lov. Vi har strafferammer som innebærer å beskytte andre. Vi fjerner lovbrytere fra samfunnet for at vi andre skal kunne ferdes trykt i tillegg til at vi (diskutabelt) setter straff ekstra høyt for at andre skal skremmes fra å gjøre det samme.

Så jo Luduburgero, vi bruker utrolig mye tid på å beskytte andre. Dessuten er det slik at dette ikke er å beskytte andre mot å gjøre noe farlig - det er å unngå å motivere noen til å gjøre noe farlig. Ingen har bedt noen å gjøre noe fysisk for å beskytte noen, de blir bare bedt om å tenke litt lenger enn seg selv så de ikke "lurer" folk som ikke vet bedre. Selv om jeg helt klart mener de tross alt ikke vet så mye selv heller.

Ellers er det utrolig mange ting barn kan bli skremt av her inne, eks dommedagsprofetier, og jeg mener at barn under 18 overhode ikke burde fått komme inn her. Men nå får de det og da må vi oppføre oss deretter. Dessuten er det slik at om noen blir skremt av dommedagsprofetier eller skremmende historier så vil de selv kunne erfare og forhåpentlig forstå litt etter hvert. Når det gjelder å bruker psykosefremkallende narkotiske midler, da skremmer vi dem ikke, vi lar dem tro at de har opplevd det - både dommedag og helvete, på en gang.

Og for all del. De reflekterte meningene er en ting, selv om de er høyst unødvendige, ingen har behov for det. Men det er også, dessverre, noen som ikke får det til. Og de sier ting som kan oppfattes om om man ikke er skikkelig åndelig og utviklet uten å bruke det. Og - vel, det sier mer om de som sier det enn om de som leser det. Dessverre er ikke alle i stand til å være kritiske fordi de strekker og strekker og strekker seg etter den ultimate åndelige opplevelsen.
Antall ord: 455

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

nesco skrev:Det å meditere for mye over dette for en ung person tror jeg er unødvendig og litt farlig, man skal være sterk og moden som menneske for å kunne ta alt innover seg. ….
Nettopp
nesco skrev:Men en dag må vi konfrontere alt dette, det er da det er godt å være litt forberedt og kanskje ha en gud å tro på
Og dette får nettopp de som er nevnt over - i tillegg til andre som ikke bør, av andre grunner enn uerfarenhet - til å tenke "men jeg er så moden at det takler jeg fint".
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

ludoburgero skrev:
Dr. Doktor skrev:Reflektert du liksom. Meningene her er basert på tvilsomme forsøk og uttalelsene til "hurra for kognitivstimulerende midler som vi kan bruke for å lovliggjøre narkotika"-grupper.
Enkelte meninger lukter også temmelig sterkt av konspirasjonsteorier. For hadde disse midlene vært så bra mot alt, så hadde de faktisk blitt brukt i medisinsk sammenheng. Du vet, sånn som hasj til en vis grad blir brukt.
Når det i tillegg sies at vidundermiddelet har blitt brukt i behandling, og det fortsatt ikke er mer utbredt(eller lovlig), da sier det seg selv at det:

a) ikke funket
b) ikke er særlig bra for deg

...men nei, la oss velge alternativ:

c) det er en konspirasjon
Hvem er mest paranoide?
a) De som tror at enkelte konspirasjonsteorier kan ha grobunn i virkeligheten
b) De som tror at det finnes konspirasjonsteoretikere overalt som prøver å forkludre virkeligheten straks de har anledningen til det, fordi de ikke vet bedre

Hvis vi skal se det så enkelt (men dog har jeg satt det på spissen)
så vil jeg uten tvil gå for alternativ b).

...men Vem vet, inte du. Vem vet, inte jag.
Da vil jeg si at du er av de mest paranoide og absolutt må være forsiktige med psykosefremkallende stoffer - mest fordi du tilsynelatende har mye underliggende frykt og angst i deg med slike holdninger. I tillegg undervurderer du dine medmenneskser og tror ting som .... vel, den biten er jeg sånn sett enig i, bare at jeg mener de som "ikke vet bedre" er de som overreagerer på alle mulige greier og tror hele verden er imot, og som lar seg rive med at andres følelsesutbrudd - så vi står nok på hver vår side av det gjerdet.
Antall ord: 297

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !