Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterHallusinogener - Kraftplanter/plantehjelpere...

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Det var en magisk weekend et sted i Europa med Iboga-seremonier.
Jeg fikk iløpet av seremonien flere info fra åndeverdenen om hva jeg skal jobbe med videre og det skjedde noe ekstra magisk som gjør at jeg er så jævlig lettet. Jeg har fått oppjustert kraftig kontakten med kroppen min. Og det var en veldig spesiell transformasjon. Som påvirket alle kroppens celler - og det har jeg merket endel fysisk på kroppen. Det er som om jeg har fått en ny kropp!!!! :w00t: 8) Jeg er helt målløs over denne planten.

Den første seremonidagen var ganske tøff erfaring - mye ritualer med dans og det ene og det andre i ren Bwiti-ånd. Vi fikk maling i ansiktet og spilte roller som åndelige krigere. Det må til om man skal takle Iboga-planten, som tuner seg KRAFTIG inn på PURE LIGHT ENERGY-kilde - en mektig energi-kilde! Iboga-planten er en solid maskulin moder Jord-plante. Og jeg har erfart så mye undertrykking av følelser - maskulin kraft og observert det i vårt samfunn. Iboga-planten er en undertrykking av maskulin-kraft-KILLER. Det var det for meg en sann glede.
Når man tuner seg inn på denne ekstremt rene lysenergikraften så vil man måtte jobbe med alle sider av seg selv. De tunge tingene inkludert. Og om man bærer på enormt mye tungt så blir det ganske tøff møte...men jeg overlevde. 8) Så det handlet om DØDEN ang denne første seremonien. Dagen etterpå - GJENFØDSEL....mye ritualer underveis spesielt med gjenfødsel. Til hyllest for alle typer positive krefter en kan tenke seg. Jeg elsker å spille ut mine åndelig krigerinstinkter - og å leke rollen som en Bwiti-kriger var kjempegøy og veldig utfordrende.

Det skjedde magiske ting i seremoni 2, som handlet om gjenfødsel. For meg var det på en måte en slags gjenfødsel av en bedre tunet kropp med meg selv....en kraftig oppjustering. Skikkelig solid jordet. Jeg har ventet på dette i evigheter. Jeg har vært utrolig frustrert over kroppen min - den har bært på så mye undertrykket maskulin kraft....jeg tok et kraftig oppgjør med det i Iboga-seremoniene nå nylig.

Så mye glede og healingkraft i seremoni nr 2. Og jeg fikk iløpet av gjenfødselsseremonien info på en superorganisk computer skjerm i mitt sinn om at jeg skulle komme meg opp fra liggeunderlaget mitt og ble ført bort(eller om jeg gikk selv - det husker jeg ikke i farten). Alt skjedde veldig fort. Det var en TIDLØS erfaring. Jeg var inne i en større kollektiv bevissthet. Det skjedde en enorm transformasjon i min kropp. Alle som observerte det fra seremonien så et enormt LYS rundt bena mine en stund under denne gjenfødseltransformasjonen av kroppen min. Jeg visste ikke om dette lyset før dagen etterpå da jeg spurte en av Bwiti-innviete sjamanene i gruppa om hva hun erfarte og hun sa at hun og flere andre så et kraftig LYS rundt mine føtter. Og dagen etter så følte jeg meg så venn med kroppen som jeg aldri har gjort før. Jeg har bare vært uvenner med den i rundt 34 år..men endelig fra 19-20 mai så var jeg endelig venn med kroppen min. Endel undertrykket maskulin kraft er blitt healet og renset unna. Jeg har spilt mye tøffe og tunge roller i dette livet hittil pga dette...det har hemmet meg jævlig mye.

Ei som driver med dybdemassasje som jeg pleier å gå til vil nok bli rimelig overrasket når hun masserer min kropp igjen snart.....det er som om jeg har fått en ny kropp........ Fantastisk.....så mye forandringer i benoppbygningen rundt om kring. Mye mer fri flyt av energi. Nå kan jeg vise mitt fulle potensialet. Jeg har vært en ensom ulv og en bjørn i for mye dvale....uvennskapet med kroppen har også vært hemmende for kontakten med åndeverdenen i det voksne liv. Men det har jo skjedd store endringer der siste halvåret pga kraftplantene.

Jeg fikk også under seremoni 2 klar bilde og beskjed om det jeg på en måte visste fra før av - jeg er underveis på en Ayahuasca-seremonilederskole regissert av åndeverdenen. Jeg husker at Dona Ena og Don Ramon gav meg noe i en av visjonene - en koffert eller hva det var. Prosessen er i gang - men det vil ta flere år før jeg virkelig blir ayahuasca-seremonileder. En lang utdannelse. Men jeg er tålmodig.

Så summasumarum så gir Iboga oss kontakt med en voldsom ren lysenergikraft og vi har superorganiske computerhjerner i oss som kan tune oss inn på mange forskjellige måter.

Iboga smaker forresten helt for jævlig. Verre enn Ayahuasca. Det er eksepsjonelt tørt......og man må helst drikke for å svelge alt.....jeg foretrekker Ayahuasca når det gjelder smak....lettere å få ned! :P Da tenker jeg på smaken..hehe

Om noen er interessert i å erfare Iboga så kan jeg gi info om kontaktpersons email via pm. Hadde vært morsomt med en norsk delegasjon. Det var 8 sjamaner - ca 40 hjelpere/assistenter + 12 som tok denne Iboga-kuren. Assistentene og sjamanene tar ikke så mye som curistene. 8) Så mange vakre sjeler samlet på et sted og så mye flott å se der jeg var. Og jeg kommer til å være assistent når jeg har anledning til det. Spennende å være det også. Å hjelpe til med energinivået og "curister".

La hjertet hvile i kraften. La kraften hvile i hjertet. Oh,yes....timing is everything. Det var et forvarsel om at jeg ble venn med min egen maskuline kraft via kroppen.
Antall ord: 963
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

Takk for at du deler.
Meget spennende..
Antall ord: 7
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Innlegg av Krull - sluttet »

PlantSpirit skrev:Det var en magisk weekend et sted i Europa med Iboga-seremonier.
Jeg fikk iløpet av seremonien flere info fra åndeverdenen om hva jeg skal jobbe med videre og det skjedde noe ekstra magisk som gjør at jeg er så jævlig lettet. Jeg har fått oppjustert kraftig kontakten med kroppen min. Og det var en veldig spesiell transformasjon. Som påvirket alle kroppens celler - og det har jeg merket endel fysisk på kroppen. Det er som om jeg har fått en ny kropp!!!! :w00t: 8) Jeg er helt målløs over denne planten.

Den første seremonidagen var ganske tøff erfaring - mye ritualer med dans og det ene og det andre i ren Bwiti-ånd. Vi fikk maling i ansiktet og spilte roller som åndelige krigere. Det må til om man skal takle Iboga-planten, som tuner seg KRAFTIG inn på PURE LIGHT ENERGY-kilde - en mektig energi-kilde! Iboga-planten er en solid maskulin moder Jord-plante. Og jeg har erfart så mye undertrykking av følelser - maskulin kraft og observert det i vårt samfunn. Iboga-planten er en undertrykking av maskulin-kraft-KILLER. Det var det for meg en sann glede.
Når man tuner seg inn på denne ekstremt rene lysenergikraften så vil man måtte jobbe med alle sider av seg selv. De tunge tingene inkludert. Og om man bærer på enormt mye tungt så blir det ganske tøff møte...men jeg overlevde. 8) Så det handlet om DØDEN ang denne første seremonien. Dagen etterpå - GJENFØDSEL....mye ritualer underveis spesielt med gjenfødsel. Til hyllest for alle typer positive krefter en kan tenke seg. Jeg elsker å spille ut mine åndelig krigerinstinkter - og å leke rollen som en Bwiti-kriger var kjempegøy og veldig utfordrende.

Det skjedde magiske ting i seremoni 2, som handlet om gjenfødsel. For meg var det på en måte en slags gjenfødsel av en bedre tunet kropp med meg selv....en kraftig oppjustering. Skikkelig solid jordet. Jeg har ventet på dette i evigheter. Jeg har vært utrolig frustrert over kroppen min - den har bært på så mye undertrykket maskulin kraft....jeg tok et kraftig oppgjør med det i Iboga-seremoniene nå nylig.

Så mye glede og healingkraft i seremoni nr 2. Og jeg fikk iløpet av gjenfødselsseremonien info på en superorganisk computer skjerm i mitt sinn om at jeg skulle komme meg opp fra liggeunderlaget mitt og ble ført bort(eller om jeg gikk selv - det husker jeg ikke i farten). Alt skjedde veldig fort. Det var en TIDLØS erfaring. Jeg var inne i en større kollektiv bevissthet. Det skjedde en enorm transformasjon i min kropp. Alle som observerte det fra seremonien så et enormt LYS rundt bena mine en stund under denne gjenfødseltransformasjonen av kroppen min. Jeg visste ikke om dette lyset før dagen etterpå da jeg spurte en av Bwiti-innviete sjamanene i gruppa om hva hun erfarte og hun sa at hun og flere andre så et kraftig LYS rundt mine føtter. Og dagen etter så følte jeg meg så venn med kroppen som jeg aldri har gjort før. Jeg har bare vært uvenner med den i rundt 34 år..men endelig fra 19-20 mai så var jeg endelig venn med kroppen min. Endel undertrykket maskulin kraft er blitt healet og renset unna. Jeg har spilt mye tøffe og tunge roller i dette livet hittil pga dette...det har hemmet meg jævlig mye.

Ei som driver med dybdemassasje som jeg pleier å gå til vil nok bli rimelig overrasket når hun masserer min kropp igjen snart.....det er som om jeg har fått en ny kropp........ Fantastisk.....så mye forandringer i benoppbygningen rundt om kring. Mye mer fri flyt av energi. Nå kan jeg vise mitt fulle potensialet. Jeg har vært en ensom ulv og en bjørn i for mye dvale....uvennskapet med kroppen har også vært hemmende for kontakten med åndeverdenen i det voksne liv. Men det har jo skjedd store endringer der siste halvåret pga kraftplantene.

Jeg fikk også under seremoni 2 klar bilde og beskjed om det jeg på en måte visste fra før av - jeg er underveis på en Ayahuasca-seremonilederskole regissert av åndeverdenen. Jeg husker at Dona Ena og Don Ramon gav meg noe i en av visjonene - en koffert eller hva det var. Prosessen er i gang - men det vil ta flere år før jeg virkelig blir ayahuasca-seremonileder. En lang utdannelse. Men jeg er tålmodig.

Så summasumarum så gir Iboga oss kontakt med en voldsom ren lysenergikraft og vi har superorganiske computerhjerner i oss som kan tune oss inn på mange forskjellige måter.

Iboga smaker forresten helt for jævlig. Verre enn Ayahuasca. Det er eksepsjonelt tørt......og man må helst drikke for å svelge alt.....jeg foretrekker Ayahuasca når det gjelder smak....lettere å få ned! :P Da tenker jeg på smaken..hehe

Om noen er interessert i å erfare Iboga så kan jeg gi info om kontaktpersons email via pm. Hadde vært morsomt med en norsk delegasjon. Det var 8 sjamaner - ca 40 hjelpere/assistenter + 12 som tok denne Iboga-kuren. Assistentene og sjamanene tar ikke så mye som curistene. 8) Så mange vakre sjeler samlet på et sted og så mye flott å se der jeg var. Og jeg kommer til å være assistent når jeg har anledning til det. Spennende å være det også. Å hjelpe til med energinivået og "curister".

La hjertet hvile i kraften. La kraften hvile i hjertet. Oh,yes....timing is everything. Det var et forvarsel om at jeg ble venn med min egen maskuline kraft via kroppen.

Hei. Jeg bare lurte på hvor høg gjennommsnitsalderen er, på disse vennene dine ute i jungelen?

Har du noen oversikt på det?

I følge disse plantehistoriene, så bør man minst leve til man er 2000 år gammel.
Antall ord: 1005

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

I følge disse plantehistoriene, så bør man minst leve til man er 2000 år gammel.
:D
De som er vant med kontakt og kommunikasjon med åndeverdenen kjenner til begreper som transformasjon i eget sinn - i sin egen bevissthet og det er mye gjenfødsler og død i symbolsk forstand....i ens bevissthet..noe nytt utvider seg - noe gammelt løsrives......
Antall ord: 62
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Innlegg av Krull - sluttet »

PlantSpirit skrev:
I følge disse plantehistoriene, så bør man minst leve til man er 2000 år gammel.
:D
De som er vant med kontakt og kommunikasjon med åndeverdenen kjenner til begreper som transformasjon i eget sinn - i sin egen bevissthet og det er mye gjenfødsler og død i symbolsk forstand....i ens bevissthet..noe nytt utvider seg - noe gammelt løsrives......

Ok. de dauer i 45 årsalderen, men i sin egen bevissthet, og blandt åndene, så løsriver de seg, og lever i sus og rus i all evighet.

Jeg også har lyst på det.

Kan du selge meg noe? Hilsen" Desperat"
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

krull, vær nå grei å ikke sammenligne noen som er med på sermonier som dette med bole-bad-ass-drug dealer/innkaserer apegutt som du var en gang i tiden og venner du hadde da og eventuelt har.. Usikkerhet i høy grad kalles det.. Jeg har også opplevd den fæle sia med dop.. jeg har sett utrolig mye faenskap helt siden jeg var en liten tass..
Råtasser på piller og kong alkohol, ustabile greier.. speed gutter, våken i månedsvis og i enkelte tillfeller Åresvis...Heroinisters kjappe fall i avgrunnen og så mange andre worst Case greier......... Dette har ingenting med Iboga, sopp eller noen andre Entheogens... VÅkn opp! Det er du som er latterlig, voksen mann som truer på denne måten uten å ha fattet noe som helst av hva inholdet gjelder... Du leser det du vil leser og blander inn dine erfaringer med kriminelle dop miljøer.... Og det har ingenting med dette å gjøre. Tvert imot... gidder snart ikke fortelle deg dette mer fordi du KUN er ensidig og har kun FARLIG;DØDELIG;SKUMMELT som budskap...

siterer deg, så du kan se hvor du tar av for ingenting:

"Arrene har jeg enda, uten å gjøre noe for å fjerne dem.
Ett i vestre skulder, og ett i hofta.

Hvis du fortsatt har lyst til å drive med reklame for dopet ditt, så råder jeg deg til å stappe i trynet et dop, som gjør deg god til å løpe.

Måtte løpeånden være med deg, fordi du vil virkelig trenge den!

Om det var en trussel?

Ja det kan du banne på!

KRULL."

Kommer du noen vei med trussler og en fientlig holdning, er dette en fortjent reaksjon?
Jeg syntes det er tåpelig, spesielt av en såpass garva gubbe som deg, man skulle jo tro at man lærte såpass av å leve "farlig".. mulig du skryter på deg mer enn det i virkeligheten var, lillegutten som ville leke storkar.. Den smellen har mange gått på..
Mulig du blir ennå mer provoser av dette, men det må sies, fordi jeg vet at du kan ikke ta mere feil enn du gjør nå...
Antall ord: 367
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

Krull, du diskuterer engasjert og intelligent om dette tema. Hvis du ønsker det så kan du med god samvittighet heve hodet og totalt overse innlegget over her.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
nesco
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 90
Startet: 05 Feb 2007 02:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av nesco »

Globeline skrev:Krull, du diskuterer engasjert og intelligent om dette tema
Ja, omtrent på nivå med deg ......
Antall ord: 17
The common error of ordinary religious
practice is to mistake the symbol for the
reality, to look at the finger pointing
the way and then to suck it for comfort
rather than follow it.
http://www.robtex.com/ipinfo.gif

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

PlantSpirit skrev:
I følge disse plantehistoriene, så bør man minst leve til man er 2000 år gammel.
:D
De som er vant med kontakt og kommunikasjon med åndeverdenen kjenner til begreper som transformasjon i eget sinn - i sin egen bevissthet og det er mye gjenfødsler og død i symbolsk forstand....i ens bevissthet..noe nytt utvider seg - noe gammelt løsrives......
Tansformasjon er et begrep som beskriver noe du nok kanskje kan kalle en tilstand eller opplevelse om du filosoferer litt. Men kontakt med åndeverden sier ikke noe om begrepet. Det som derimot kan oppleves via kontakt med åndeverden er en opplevelse som man kanskje kan sette inn i begrepet transformasjon.

Om man kjenner til begrepet eller ikke er sånn sett helt uvesentlig for hvor åndelig man er eller hva man opplever i åndelig forstand. Det er kun et ord man bruker for å beskrive en opplevelse.
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 932
Startet: 27 Nov 2006 17:27
17

Innlegg av Globeline »

nesco skrev:
Globeline skrev:Krull, du diskuterer engasjert og intelligent om dette tema
Ja, omtrent på nivå med deg ......
Det er mulig. Jeg har også en ganske høy intelligens. Hva med deg?
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links