Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterHallusinogener - Kraftplanter/plantehjelpere...

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

så da vet du hvilke planter som er safest og best til å bruke da? hva er dine anbefalinger?
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

livingdeaddoll skrev:så da vet du hvilke planter som er safest og best til å bruke da? hva er dine anbefalinger?
Det blir veldig individuelt - om jeg skulle anbefale noe for en person så må jeg kjenne vedkommende og være trygg på at det er en person som kan takle det så jeg kan ikke si noe her sånn. Og jeg anbefaler folk bare å ta det i seremonier med sjamanledere/seremoniledere - nå er det jo noen som klarer å ta noen kraftplanter alene og sånt i sin utvikling - så jeg skal ikke si noe i mot dem - men jeg oppfordrer ikke noen til å ta dem uten tilsyn av en leder i en seremoni og viktig å ofre noe til Naturen - legge opp slik at en kan få en slags dialog med plantens ånd på forhånd. Bønner og intensjoner hjelper. Det en sender ut - får en tilbake. Sjamaner gjennom tidene i årtusener har brukt dem og vet endel om dem. Så det har jeg stor respekt for og Moder Jord. Mange fine alllierte hun har .

Det jeg ikke liker er den illegale merkelappen myndigheter har laget på disse kraftplantene - fordi det burde være unntak ang sjamaner og ta dem i spesielle seremonier med folk som kan bruke det så burde det gå greit.

Og en annen ting jeg reagerer på er at noen kaller dem for narkotika og hallusinogener - det er direkte feil som jeg erfarer det. Og om du spør en sjaman fra et annet kontinent så vil han bare riste oppgitt på hodet over den manglende forståelsen og respekten overfor disse plantene ang slik illegalt merkelapp og dette med å sammenlikne med narkotika her i Vesten. Så det er fint å lære av sjamaner o.l. om slike ting ang hvordan bruke det riktig osv.
Antall ord: 301
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

PlantSpirit skrev:
livingdeaddoll skrev:så da vet du hvilke planter som er safest og best til å bruke da? hva er dine anbefalinger?
Det blir veldig individuelt - om jeg skulle anbefale noe for en person så må jeg kjenne vedkommende og være trygg på at det er en person som kan takle det så jeg kan ikke si noe her sånn. Og jeg anbefaler folk bare å ta det i seremonier med sjamanledere/seremoniledere - nå er det jo noen som klarer å ta noen kraftplanter alene og sånt i sin utvikling - så jeg skal ikke si noe i mot dem - men jeg oppfordrer ikke noen til å ta dem uten tilsyn av en leder i en seremoni og viktig å ofre noe til Naturen - legge opp slik at en kan få en slags dialog med plantens ånd på forhånd. Bønner og intensjoner hjelper. Det en sender ut - får en tilbake. Sjamaner gjennom tidene i årtusener har brukt dem og vet endel om dem. Så det har jeg stor respekt for og Moder Jord. Mange fine alllierte hun har .

Det jeg ikke liker er den illegale merkelappen myndigheter har laget på disse kraftplantene - fordi det burde være unntak ang sjamaner og ta dem i spesielle seremonier med folk som kan bruke det så burde det gå greit.
men du vet det at de fleste som er interesserte i slike planter er folk som er interessert i en billig rus og ikke i moder natur, sjamaner og slikt? skjønner ikke helt hvordan en hallusinogen plante kan gjøre en person mer synsk. hvorfor skal narkoloven være minde gyldig for sjamnaer?
Antall ord: 272

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

livingdeaddoll skrev:
PlantSpirit skrev:
livingdeaddoll skrev:så da vet du hvilke planter som er safest og best til å bruke da? hva er dine anbefalinger?
Det blir veldig individuelt - om jeg skulle anbefale noe for en person så må jeg kjenne vedkommende og være trygg på at det er en person som kan takle det så jeg kan ikke si noe her sånn. Og jeg anbefaler folk bare å ta det i seremonier med sjamanledere/seremoniledere - nå er det jo noen som klarer å ta noen kraftplanter alene og sånt i sin utvikling - så jeg skal ikke si noe i mot dem - men jeg oppfordrer ikke noen til å ta dem uten tilsyn av en leder i en seremoni og viktig å ofre noe til Naturen - legge opp slik at en kan få en slags dialog med plantens ånd på forhånd. Bønner og intensjoner hjelper. Det en sender ut - får en tilbake. Sjamaner gjennom tidene i årtusener har brukt dem og vet endel om dem. Så det har jeg stor respekt for og Moder Jord. Mange fine alllierte hun har .

Det jeg ikke liker er den illegale merkelappen myndigheter har laget på disse kraftplantene - fordi det burde være unntak ang sjamaner og ta dem i spesielle seremonier med folk som kan bruke det så burde det gå greit.
men du vet det at de fleste som er interesserte i slike planter er folk som er interessert i en billig rus og ikke i moder natur, sjamaner og slikt? skjønner ikke helt hvordan en hallusinogen plante kan gjøre en person mer synsk. hvorfor skal narkoloven være minde gyldig for sjamnaer?
Jeg kjenner bare til mennesker som er opptatt av å gå en sjamanistisk vei - jeg er moderator på sjamansonen og kjenner flere der + andre i diverse seremonier i Europa med Santo Daime. Jeg kjenner veldig mange som bruker dem til det de er ment til å brukes - åndelig verktøy -sjamanistisk verktøy.

At det er mennesker som tror at disse er rusmidler og har erfaringer vil nok erfare at det ikke er det etterhvert eller at det er ikke noe å leke med akkurat...

Prøv å les alt som jeg har skrevet i denne tråden tidligere og studer gjerne flere bøker som jeg har anbefalt - så kanskje du forstår litt ang hvorfor disse kraftplantene er noe spesielt.
Antall ord: 392
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

PlantSpirit skrev:
Jeg kjenner bare til mennesker som er opptatt av å gå en sjamanistisk vei - jeg er moderator på sjamansonen og kjenner flere der + andre i diverse seremonier i Europa med Santo Daime. Jeg kjenner veldig mange som bruker dem til det de er ment til å brukes - åndelig verktøy -sjamanistisk verktøy.

At det er mennesker som tror at disse er rusmidler og har erfaringer vil nok erfare at det ikke er det etterhvert eller at det er ikke noe å leke med akkurat...

Prøv å les alt som jeg har skrevet i denne tråden tidligere og studer gjerne flere bøker som jeg har anbefalt - så kanskje du forstår litt ang hvorfor disse kraftplantene er noe spesielt.
hvis du leser litt på freakforumet så ser du at mange der er ute etter en billig rus. jeg selv har ikke hatt noen hallusinasjoner, men har venninder som har hatt etter LSD og etter hasj, og det de forteller av det de selv har sett er bare tull. ingenting som har med åndenes verden å gjøre. mer sånn om tyggiser som deler seg opp i mange deler og om den sjiraffen fra portveien 2..
Antall ord: 196

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

En norsk sjaman sa dette en gang og det støtter jeg han i 100 %...mye kloke ord som jeg erfarer og ser det:

"Det er relativt vanlig å støte på omtale av medisinplanter/kraftplanter/enteogener som hallusinogener. For meg gir det gale assosiasjoner. I vanlig språkbruk er en hallusinasjon forstått som et meningsløst kaos, en strøm av inntrykk uten hensikt og mål. I min erfaring har enteogener en annen oppgave. De er nøkler som åpner dørene til supersinnet. De dørene må opp så man kan gjenvinne sinnets naturskapte tilstand av visdom. Slik blir man som voksen gjenfødt som et barn, med et barns rene sanser og myke sinn. Gjennom å erfare supersinnet blir man en agent for det hellige/åndelige/gudommelige. "

Om man ikke forstår essensen i det han sier - mellom linjene - bak hvert ord osv osv..så bør man rett og slett ikke bruke kraftplanter. Da bør en holde seg unna slike. Men jeg kan liksom ikke stoppe noen som vil prøve det - men om man ikke forstår essensen i det så vil jeg aldri anbefale vedkommende å erfare kraftplanter. Det er for meg unaturlig å gjøre. Her på Paranormal eller andre forum så snakker jeg noe rundt disse emnene og forklarer litt hvorfor jeg brenner for det som jeg gjør - og erfarer.
Sist redigert av David Skywalker på 18 Feb 2007 23:39, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 228
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

livingdeaddoll skrev:
PlantSpirit skrev:
Jeg kjenner bare til mennesker som er opptatt av å gå en sjamanistisk vei - jeg er moderator på sjamansonen og kjenner flere der + andre i diverse seremonier i Europa med Santo Daime. Jeg kjenner veldig mange som bruker dem til det de er ment til å brukes - åndelig verktøy -sjamanistisk verktøy.

At det er mennesker som tror at disse er rusmidler og har erfaringer vil nok erfare at det ikke er det etterhvert eller at det er ikke noe å leke med akkurat...

Prøv å les alt som jeg har skrevet i denne tråden tidligere og studer gjerne flere bøker som jeg har anbefalt - så kanskje du forstår litt ang hvorfor disse kraftplantene er noe spesielt.
hvis du leser litt på freakforumet så ser du at mange der er ute etter en billig rus. jeg selv har ikke hatt noen hallusinasjoner, men har venninder som har hatt etter LSD og etter hasj, og det de forteller av det de selv har sett er bare tull. ingenting som har med åndenes verden å gjøre. mer sånn om tyggiser som deler seg opp i mange deler og om den sjiraffen fra portveien 2..
Ser du på Sjamansonen forumet så er det mange folk som erfarer reelle ting og tang. Så hva en gjør med disse plantene får være opp til hver enkelt - men jeg vil aldri oppfordre til det som du nevner overfor her og jeg er en stor motstander av syntetisk enteogen. Man skal ikke tukle noe særlig med Naturen ang slike kraftplanter - la dem være sånn som Naturen har skapt dem i utgangspunktet og koke dem eller spise dem tørt som de i utgangspunktet var ment å gjøre. En velger selv hvilken holdning en vil ha til slike planter.

LSD og Hasj er ikke på min Kraftplante liste heller akkurat......Og en får ta konsekvensene av de valgene man tar og hvilken holdning man har til disse plantene. Det man sender ut får man kraftigere tilbake.
Sist redigert av David Skywalker på 18 Feb 2007 23:41, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 342
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

men som du sa "erfarer", har du virkelig prøvd hver eneste plante nevnt her?
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

livingdeaddoll skrev:men som du sa "erfarer", har du virkelig prøvd hver eneste plante nevnt her?
Nei, Psilocybin Cubensis(Mexicansk fleinsopp).San Pedro og Ayahuasca er dem jeg har erfart og vil bli bedre kjent med Iboga senere i år. Har erfart litt Datura i Ayahuasca-blanding i seremonier i Peru,Amazonas. Og jeg ønsker senere å lære mer av Amanita Muscaria,norsk fleinsoppversjon og Peyote(er lik San Pedro dog som jeg har erfart). Å erfare Peyote i regi av Native American Church er noe jeg håper på en gang i fremtiden - eller et hellig kraftsted ute i Naturen i Mexico. For meg er det som om ånden til flere av disse plantene er litt i meg allerede og ønsker å presentere seg for meg - sånn var det angående Ayahuascaen som jeg har titalls seremonierfaringer med - allerede et par år i forveien merket jeg enorm trang til å snakke om det - og erfare og lære av dem.

For meg er kraftplanter sjamanlærere fra Naturen - plantelærere eller plantehjelpere er også fine ord å bruke. Det er min holdning til det og jeg forholder meg og følger sjamaners syn på disse plantene - deres kunnskap og erfaringsbakgrunn har eksistert i titusener av år. Det er mye forfedrekraft og kunnskap her sånn. Og om noen ikke takler,respekterer eller aksepterer min holdning til disse plantene(som vi også ser tendenser av flere her inne eller andre steder) så får det nå så være - jeg bruker ikke energi på det. Jeg har min holdning og erfaringer ang dette - så får andre ha det på sin måte - jeg respekterer det.
Antall ord: 274
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

PlantSpirit skrev:
Nei, Psilocybin Cubensis(Mexicansk fleinsopp).San Pedro og Ayahuasca er dem jeg har erfart og vil bli bedre kjent med Iboga senere i år. Har erfart litt Datura i Ayahuasca-blanding i seremonier i Peru,Amazonas. Og jeg ønsker senere å lære mer av Amanita Muscaria,norsk fleinsoppversjon og Peyote(er lik San Pedro dog som jeg har erfart). Å erfare Peyote i regi av Native American Church er noe jeg håper på en gang i fremtiden - eller et hellig kraftsted ute i Naturen i Mexico. For meg er det som om ånden til flere av disse plantene er litt i meg allerede og ønsker å presentere seg for meg - sånn var det angående Ayahuascaen som jeg har titalls seremonierfaringer med - allerede et par år i forveien merket jeg enorm trang til å snakke om det - og erfare og lære av dem.

For meg er kraftplanter sjamanlærere fra Naturen - plantelærere eller plantehjelpere er også fine ord å bruke. Det er min holdning til det og jeg forholder meg og følger sjamaners syn på disse plantene - deres kunnskap og erfaringsbakgrunn har eksistert i titusener av år. Det er mye forfedrekraft og kunnskap her sånn. Og om noen ikke takler,respekterer eller aksepterer min holdning til disse plantene(som vi også ser tendenser av flere her inne eller andre steder) så får det nå så være - jeg bruker ikke energi på det. Jeg har min holdning og erfaringer ang dette - så får andre ha det på sin måte - jeg respekterer det.
ok, greit nok det. er interessert i opplevelsene dine jeg, av bruken av disse plantene. så du mye fint?
Antall ord: 278

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Bilder er ikke det viktigste - det er helheten i seremoniene med disse plantene. Og det er mye personlige ting av bilder,følelser og tanker som har dukket opp. Men i Ayahuasca-seremoniene så har jeg sett litt samiske ånder i seremonilokalet da vi kombinerte med sjamantromming og Ayahuasca. Påkallet sjamanånder fra gamle gode Sameland langt inni den dype Amazonas-skogen - det var spesielt! Mixe samisk sjamanisme og sør-amerikansk sjamanisme.

I San Pedro(kaktus som er lik Peyote) så hadde vi en seremoni ved et pre-inka sted ute i Naturen i Cuzco,Andesfjellene og underveis så ble Naturen så levende og kontakten med menneskene dypere - nærmere og mer levende - og det var mye krefter i sving som en kom i ett med. Fargespekteret var utrolig vakkert og når en så inn i øynene til de andre seremonideltakerene så kunne en se arketyper av alver,martyrer eller hva det skulle være og en så det vakre i alt inkl mennesker og Naturen. Veldig spesielt å integrere slike erfaringer. Og denne dypere kontakten med Naturen og mennesker er jo spesielt med disse plantene som er nøkler til å åpne opp for det potensialet vi alle har som mennesker og det er egentlig mye mer formidabel enn vi aner, men prosesser og ting tar tid individuelt da. Men mye healing,kjærlighetskraft,ekstase og mye dype tanker om ting og tang en er opptatt av og som en fikk mer hint og ide om og til og med litt glimt inn i fremtiden har jeg også fått se. Inspirasjonsnivået har økt formidabelt angående å gå den sjamanistiske veien etter å ha erfart disse plantene. Jeg har også økt sensitiviteten overfor Naturen og omverdenen ellers til en viss grad. Det er også naturlig når man erfarer slike planter jevnlig i seremonier. En føler seg mer levende, men også tøft å gi slipp på tunge mønstre fra fortiden og ting som holder en igjen angående ens potensiale da som menneske. Så det er også endel ofring av seg selv når man går igjennom slike transformasjoner og prosesser i slike seremonier - spesielt i Ayahuasca-seremonier hvor en jobber enormt mye healing og renselse.

Det er helt klart grenser for hvor mye jeg ønsker å dele ang egne erfaringer, men litt som dette kan jeg gjøre.Jeg liker å dele med andre - men det er klart at folk vil ta det forskjellig - og det må jeg bare respektere. Alle kan ikke like det jeg erfarer eller mine holdninger til dette. Det må jeg bare respektere som sagt.

Og dess mer en erfarer disse plantene så føler man at man er litt etter litt mer og mer ett med Naturen - og disse plantene. Det er spesielt. Så jeg vet ikke hvor det ender. :D Kanskje jeg blir en av disse plantene etterhvert... :mozilla_cool: Fra spøk til alvor: Jeg ønsker å jobbe med disse plantene til å hjelpe andre etterhvert, men må vel til utlandet for å bosette meg angående å gjøre det om ikke det skjer forandringer ang lovverket her i Norge. Det hadde vært fint for meg å erfare endring i lovverket innen et par tiår. Men ting tar tid i Molbo-landet Norge - vi pleier å være trege på ting og tang ang fornyelser og sånt.
Sist redigert av David Skywalker på 19 Feb 2007 00:20, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 555
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

takk for at du deler slike opplevelser med oss :) men nå har det seg sånn at det koster endel hvis man vil ha med seg en "ekte" sjaman i å teste f.eks. flein eller andre slike planter. hvor finner man forresten sjamaner her i Norge? hvordan har du kommet i kontakt med sjamaner i andre land?
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

livingdeaddoll skrev:takk for at du deler slike opplevelser med oss :) men nå har det seg sånn at det koster endel hvis man vil ha med seg en "ekte" sjaman i å teste f.eks. flein eller andre slike planter. hvor finner man forresten sjamaner her i Norge? hvordan har du kommet i kontakt med sjamaner i andre land?
En som har kontakt her og der og her og der og så har han kontakt her og der og her og der... :mozilla_cool: Jeg har fått meg et lite kontaktnettverk i Europa og Sør-Amerika. Ikke så kjempestor - men grei nok. Et fint lite kraftplantekontaktnettverk. :D
Ang fleinsopp så er det jo svært liten tradisjon for sånt her i Norge ang seremonier, så en må prøve å få meg seg rutinerte(som er sjamanspirer o.l.) folk med i en slags seremoni en ønsker å ha. Det er vanskelig å skape et slikt nettverk - det skal jeg skrive under på. Og jeg deler ikke kontaktpersoner i øst og vest. Jeg må kjenne til vedkommende til en viss grad for å gjøre det.
Antall ord: 184
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

En norsk sjaman som heter Ailo Gaup, som er bak http://www.sjaman.com - har reist endel ute iv verden og har endel kontaktpersoner og vi var en gruppe som reiste til Peru i fjor - i år så vil jeg reise alene til Peru i påsken - mens i sommer så blir det med en gruppe(muligens - hvis ikke så blir det med kamerater). Og jeg er også jevnlig på Ayahuasca.com forumet - der står det også om forskjellige steder i Sør-Amerika og sånt som er bra å besøke og sånt. Og en møter personer som kjenner til andre og andre som kjenner til andre. En skaper det kontaktnettverket man søker etter. :mozilla_cool:
Antall ord: 121
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

PlantSpirit skrev:
En som har kontakt her og der og her og der og så har han kontakt her og der og her og der... :mozilla_cool: Jeg har fått meg et lite kontaktnettverk i Europa og Sør-Amerika. Ikke så kjempestor - men grei nok. Et fint lite kraftplantekontaktnettverk. :D
Ang fleinsopp så er det jo svært liten tradisjon for sånt her i Norge ang seremonier, så en må prøve å få meg seg rutinerte(som er sjamanspirer o.l.) folk med i en slags seremoni en ønsker å ha. Det er vanskelig å skape et slikt nettverk - det skal jeg skrive under på. Og jeg deler ikke kontaktpersoner i øst og vest. Jeg må kjenne til vedkommende til en viss grad for å gjøre det.
men da er det som du sier vanskelig da.. og derfor vil ingen gå igjennom dette bryet med å komme i kontakt med en "sjaman" for å teste ut slike planter. og derfor vil slike planter fortsette med å være slike planter man vil ta i bruk hvis man vil ruse seg på billigt vis...
Antall ord: 180

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links