Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjelp..... Noe råd????

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Hjelp..... Noe råd????

Innlegg av @ngel »

Hei folks..

På vegne av en venninne vil jeg fortelle noe hva hun har opplevd og vil høre med dere hva dere synes at hun burde gjøre... Venninnen er medlem her på paranormal.no... Dere få nok vite hvem etterhvert :)

Hun bor i huset som far hennes sjef eier og hun leier en leilighet i huset. "rekkehus".
Før henne bodde bror hennes i leilighet... Hun vet ikke hva er bak i "historie" til huset..
Bare at faren hennes har bygde dette huset..
Men hun skal undersøke det..

Det som skjer nu for tida er:

Det er kaldt om morgen , sønn hennes på 7år tør ikke å sove der alene på soverommet hennes... Ser noe svart form... Når hun ligger i senga så merket hun at noen som ligger ved siden av henne...
Hun hadde masse mareitte om netter i det siste tid, og har ikke sovet godt siden september...(I september var hun på ferie i Kreta og hun var i et sted der hvor syke mennesker levde så de ble sendt til lille øy, så når hun kom tilbake begynte det bli bare verre..- klebneånd kanskje tenkte jeg??)

Hun merker at de går der.. de trapper veldig der inne. en gang sa det pang der inne. Hun trudde først det var xen men det var ikke ham. Xen hennes var på fest... dagen etter spurte hun, naboen om han bråka om natta. nei sa han. Hun spurte han om han hadde hørt pang i natt. Ja sa han. han skjønte heller ikke hvor det kom fra..

Og på rommet til hennes sønn er det tv, når hun slå den av om kvelden så slå den på av seg selv senere om natt..

Da hun skulle reise bort slo hun av alle lysene, når hun kommer hjem er det en lys på...

Og det er alltid en svart form inne i stua og hun trodde som oftest det var bror men nei.. Ser ofte svart form som går rundt..

Når hun tenner lys og slokket ene av seg selv ofte..

Når hun bade så oppførte badetkaret seg rart. Det kjente sånn , pang pang pang hele tiden..

Altså hun og x-en hennes flyttet inn noe år siden og det har vært omtrent sånn hele tiden men etter eksen hennes har flyttet ut så ble det verre...

Og hun blir fort deppa så fort hun kom seg inn i leilighet... :mozilla_undecided:

Det er sååå ekkel.... Lurer på om dere vet hva det kan være og hva hun burde gjøre??
kontakt med medium har hun tenkt på.. men hva annet kan hun gjøre??
Sist redigert av @ngel på 14 Feb 2007 11:54, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 457
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Vel. Det første som slår meg. "CharterFeber".....

Hvorfor er noen med på CharterFeber?
Jo for å få oppmerksomhet, og kanskje bli en del av "reality eliten..". Men sånt blåser over og plutselig er man bare en i den grå massen...

Så hvorfor ikke søke litt oppmerksomhet? Komme litt i rampelyset igjen...

Fenomenet kalles: attention seekers, og er ikke paranomalt, men svært så normalt.
Venninnen din vil typisk være 19-24 år, sannsynligvis farget blond, 169 cm, 54.5 kg.

Resepten er enkel: Vær deg selv!

StormS ;)
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av @ngel »

Storm... Hun er ikke den type som liker å være på rampelyset....!!... *nu er jeg provserte* Hvis hun vil være i rampelyset så kunne hun lik greit å fortelle det SJØL.. !

Hun er blitt virkelig "plaget" og du kom med dette der.??.. :mozilla_yell:
Antall ord: 43
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av @ngel »

Forresten
Hun er ikke under 24 år..
Hun har aldri i sitt liv farget håret sitt blond og hennes naturlig farge er ikke blondt.
Hun er ikke 169 høy og veier ikke under 60kg!!!

Så du tok feil der..
Antall ord: 41
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
piamiin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Feb 2007 00:41
17

Innlegg av piamiin »

storms skrev:Vel. Det første som slår meg. "CharterFeber".....

Jo for å få oppmerksomhet, og kanskje bli en del av "reality eliten..". Men sånt blåser over og plutselig er man bare en i den grå massen...

Fenomenet kalles: attention seekers, og er ikke paranomalt, men svært så normalt.
Venninnen din vil typisk være 19-24 år, sannsynligvis farget blond, 169 cm, 54.5 kg.

StormS ;)
Til deg STORMS:
Skjønner ikke på deg!! Hvorfor er du såå barnslig!? Her kommer folk og legger om sine følelser og hva de har opplevd, så kommer du med idiotisk kommentar. Skjønner ikke hva du gjør her i det hele tatt!!!

Til deg Angel:
Hmm. Det høres spennende ut det du fortalte om ;)
Det kan være noe ånder som spøker der..
Kanksje noen er erfaring med dette og vet noe?
Antall ord: 172

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
stally
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Feb 2007 10:57
17
Lokalisering: Nittedal

Innlegg av stally »

storms skrev:Vel. Det første som slår meg. "CharterFeber".....

StormS ;)

Dette har ikke noe med charterfeber å gjøre...

jeg har fortalt dette til @ngel.. Så hun ville skrive dette inn her for hun ville gjerne det. Så jeg sa til henne hun fikk lov til det...

Så jeg lurer fælt hva du gjør her inne storm....
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av storms »

Hva er det du søker da?

Et svar som. Ja, det kan være en klebeånd, og at hennes even til å ta inn det paranormale ble forsterket i forbindelse med bruddet mellom henne og X'en?

Dette med barn som ikke vil sove alene i sengen sin burde du kjenne til. Du har jo en 4 åring selv.

Og hvorfor blir du provosert? Fordi ikke alle kan være enig? Fordi ikke alle kan kaste skepsisen til side og hylle de diffuse mørke skikkelser?

Eller kanskje TVNorge burde komme en tur?

Hvorfor kan ikke din venninne si det selv? Er det fordi hun er deg og du er henne?

Selvsagt vil alt bli mer intr. om dere nok noe bilder av disse mørke skyggene. Bevis gjør seg alltid.

Mange her ser ansikter i alle støvkorn, mens andre ikke gjør det. Er du den som ser ansikter i alle støvkorn?

Eller kanskje jeg er blind av skepsis?

Om dere kan ta opp noen av "banke" lydene så kan dere jo vinne noe ære og berømmelse. For det klarer tydeligvis ingen andre. Og kommer dere med live foto på svarte skygger.....

Slapp av. Det vil følge 24 tråder med de som støtter deg under. Dette kalles bare motvekt.

StormS ;)
Antall ord: 219

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av @ngel »

storms skrev:Hva er det du søker da?

Et svar som. Ja, det kan være en klebeånd, og at hennes even til å ta inn det paranormale ble forsterket i forbindelse med bruddet mellom henne og X'en?

Dette med barn som ikke vil sove alene i sengen sin burde du kjenne til. Du har jo en 4 åring selv.

Og hvorfor blir du provosert? Fordi ikke alle kan være enig? Fordi ikke alle kan kaste skepsisen til side og hylle de diffuse mørke skikkelser?

Eller kanskje TVNorge burde komme en tur?

Hvorfor kan ikke din venninne si det selv? Er det fordi hun er deg og du er henne?

Selvsagt vil alt bli mer intr. om dere nok noe bilder av disse mørke skyggene. Bevis gjør seg alltid.

Mange her ser ansikter i alle støvkorn, mens andre ikke gjør det. Er du den som ser ansikter i alle støvkorn?

Eller kanskje jeg er blind av skepsis?

Om dere kan ta opp noen av "banke" lydene så kan dere jo vinne noe ære og berømmelse. For det klarer tydeligvis ingen andre. Og kommer dere med live foto på svarte skygger.....

Slapp av. Det vil følge 24 tråder med de som støtter deg under. Dette kalles bare motvekt.

StormS ;)
Min sønn er ikke redd for å sove på soverrommet mitt... Barne pleier som oftest ikke være redd for å sove på dems foreldre's seng!!

Jeg ble provosert fordi på måte du sa det på, som du fordømte henne bare fordi jeg nevnt "chartefeber" så tenkte jeg at det har INGEN TING med den saken å gjøre- rampelyset altså.....

Men resten kan vel stally svare på selv.....
Antall ord: 291
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Så det er alltid en svart form i stua? Da vil jeg foreslå ett videokamera.

Det er alltid kaldt om morgenen hos meg også. Ikke noe paranormalt med det.

Med "pang" så antar jeg du mener bråk? I såfall så er det ikke unaturlig at ett badekar bråker da man sitter i det. Etter hvert som det fylles opp med vann, folk setter seg i det eller det er stor temperatur forskjeller i vannet og luften rundt.
Antall ord: 80
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av storms »

Ja, det kan hun. Hun registrerte seg for 36 minutter siden og 2 min etter vår livlige diskusjon.

Og angående dette med "CharterFeber" etc, så var det noe som "magefølelsen" min sa meg.

Og smil ;) Verden går ikke under over meg.

StormS ;)
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av @ngel »

storms skrev:Ja, det kan hun. Hun registrerte seg for 36 minutter siden og 2 min etter vår livlige diskusjon.

Og angående dette med "CharterFeber" etc, så var det noe som "magefølelsen" min sa meg.

Og smil ;) Verden går ikke under over meg.

StormS ;)
Ja fordi jeg ba henne å lese innlegg og følge med hva folk sier om saken.. :)

Det med Chartefeber kan jeg egentlig forstå, men hun er ikke den type som liker å være i "rampelyset".
Antall ord: 83
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av @ngel »

BMFLEX skrev:Så det er alltid en svart form i stua? Da vil jeg foreslå ett videokamera.

Med "pang" så antar jeg du mener bråk? I såfall så er det ikke unaturlig at ett badekar bråker da man sitter i det. Etter hvert som det fylles opp med vann, folk setter seg i det eller det er stor temperatur forskjeller i vannet og luften rundt.
Det med videokamera kan vi prøve å få til :)

Det med kaldt om morgenen og bråk er nok logisk forklaring.. =) men hva med lys og tv og alt dette der???
Antall ord: 113
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

@ngel skrev:
BMFLEX skrev:Så det er alltid en svart form i stua? Da vil jeg foreslå ett videokamera.

Det med kaldt om morgenen og bråk er nok logisk forklaring.. =) men hva med lys og tv og alt dette der???
Dersom lyset var ett engangstilfelle og det bare var ett lys vil jeg tro hun bare glemte skru det av. Når det gjelder tven, er det noe som har skjedd flere ganger?

Barn er lett påvirkelige og dersom hun har diskutert dette i nærheten av barnet er det naturlig at barnet blir redd og innbiller seg ting.

Hva betyr at det trapper veldig? Og hva legger du i at det sa "pang"?

Når du sier at noen ligger ved siden av i sengen. Vil det si at du fysisk kan se konturene av ett menneske i til eksempel dynetrekket?
Antall ord: 218
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av storms »

Angel, dette er siste gangen jeg skal ha den sterkt kritiske tonen... men
i innledningen skriver du:
Hei folks..

På vegne av en venninne vil jeg fortelle noe hva hun har opplevd og vil høre med dere hva dere synes at hun burde gjøre... Venninnen er medlem her på paranormal.no... Dere få nok vite hvem etterhvert
Har hun 2 medlemskap?

For en skeptisk person som meg, så er alltid motiv det jeg prøve å forklare først. Og jeg for meg synes motivet være en "liten onsdag tråd". Det er for mange løse tråder.

Kjeder du deg?

Er det ditt savn vi snakker om ?

Her er noe å gruble på:
-------------
Lille Kattepus hvor har du vært?..... starter et en liten barnesang. Her forteller katten at den har vært hjemme hos mor sin og stjålet noe melk, men at den da fikk smekke på potene.
--------------------

Du trenger ingen andre sin aksept for å tro hva du vil. Det er ditt privilegium og rett. Så du skal ikke henge deg opp i meg. Som jeg sa jeg bare balanserer ut bildet som den annen motpol.

Men søker du svar, så må du være villig til å legge alle kortene på bordet, og jeg holder en knapp at joker enda ikke er delt ut.

StormS :)
Antall ord: 221

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av @ngel »

BMFLEX skrev:
@ngel skrev:

Dersom lyset var ett engangstilfelle og det bare var ett lys vil jeg tro hun bare glemte skru det av. Når det gjelder tven, er det noe som har skjedd flere ganger?

Barn er lett påvirkelige og dersom hun har diskutert dette i nærheten av barnet er det naturlig at barnet blir redd og innbiller seg ting.

Hva betyr at det trapper veldig? Og hva legger du i at det sa "pang"?

Når du sier at noen ligger ved siden av i sengen. Vil det si at du fysisk kan se konturene av ett menneske i til eksempel dynetrekket?
Trapper veldig = jeg mener at de går ikke på "pent" måte men på hardt måte...
Og det med lys, nei hun har slått av alle lys før hun gikk så det var mørk der og det så så hun det var slått på et lys når hun komme tilbake...

Det med "pang" , kan vel si sånn som en smell som om noen har mistet noe tung på gulvet eller bomber...

Altså når hun la seg ned på senga og lå rolig så plutselig følte hun at noen kom oppi senga og lå ved siden av seg (det skjedde mange gange)
Antall ord: 331
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links