Beklager viss dette er en gammel tråd, men det jeg lurer på er om noen har tips til hvordan en kan få til astralreiser. Virker kjekt å kunne visst du kjeder deg eller er lei av vår verden. Det er da slik jeg ser på det. Ikke slakt meg for min mening (:
Mvh Spiírit
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Astralreiser
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Okt 2005 20:04
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norge
- Blitt takket: 2 ganger
hei .
Jeg har skrevet min framgangsmåte på en eller annen tråd denne metoden virker veldig bra får meg
På astralreiser kan du møte åndeverden. og det er veldig spennende hvor lenge du klarer å holde deg på astralreisen Og hva du får med deg med vidre info og kunnskaper .
Jeg har skrevet min framgangsmåte på en eller annen tråd denne metoden virker veldig bra får meg
På astralreiser kan du møte åndeverden. og det er veldig spennende hvor lenge du klarer å holde deg på astralreisen Og hva du får med deg med vidre info og kunnskaper .
Antall ord: 53
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Skal se om jeg finner den tråden! Viss du finner den først, kan ikke du finne linken da? (:line001 skrev:hei .
Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
hehe..line001 skrev:skal Lete får deg jeg vennen
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jeg fant noe av det jeg har skrevet under en tråd ved navn Astralreiser.
Jeg skrev i hvertfall dette :
"Ja.. Da du går å legger deg i kveld, be til den personen du setter høyest: eks: gud, døde slektninger, åndligeveiledere osv.. be om at de akl ta med deg sjelen din den natten og be om at du vil møte en person: si personen og møte plassen.. Du må være saklig og si hva du vil men også på den måten at det ikke virker komanderende. spørr.. da du har gjort det, be om at den helligeånd skal beskytte sjelen din på denne reisen.. og helt til slutt si at du kunne gjerne tenke deg å huske hva som skjedde som ved en drøm:)
Dette fungerer for meg.."
"Ja.. Da du går å legger deg i kveld, be til den personen du setter høyest: eks: gud, døde slektninger, åndligeveiledere osv.. be om at de akl ta med deg sjelen din den natten og be om at du vil møte en person: si personen og møte plassen.. Du må være saklig og si hva du vil men også på den måten at det ikke virker komanderende. spørr.. da du har gjort det, be om at den helligeånd skal beskytte sjelen din på denne reisen.. og helt til slutt si at du kunne gjerne tenke deg å huske hva som skjedde som ved en drøm:)
Antall ord: 137
Hide post links |
ja, det skal prøvest! (:line001 skrev:Jeg fant noe av det jeg har skrevet under en tråd ved navn Astralreiser.
Antall ord: 144
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
:mozilla_laughing:
okey:) Men husk at det kan hende du må prøve noen ganger før du får det til , og det kan hende at min metode ikke virker på deg
okey:) Men husk at det kan hende du må prøve noen ganger før du får det til , og det kan hende at min metode ikke virker på deg
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Lykketil på reisen he he.. men husk å sjekke at corden er tykk og inntakt.. var vist et godt råd for de som dro på sånne turer
Antall ord: 28
Vær snille mot dyrene
Hide post links |