Jeg å veninna mi skulle lage noen drinker til et karnevall for noen dager siden. Når vi gikk opp trappa, (som det er en "plate" på når du har komt halveis) kjente vi at plata rista, og vi hørte to litt lange bank... Veninna mi skulle gå å se, så hun gikk litt nedover trappa igjen, åsså så hun en manneskikkelse som stod å såg på hun med forundrede øyne..
Hun for opp til meg etterpå, å vi ble så Drit redde:O
Senere på kvelden prøvde vi å ta bilder under "plata", men vi så ikke noe.. Bare noen blanke rundinger, mn tror ikke d var orber..
I litt ettertid har jeg funnet ut at samlingshuset, (som dette skjedde i) har vært en tysker-brakke, altså en leir der tyskerne var i krigen..
Kan dette ha vært et gjenferd??:P
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ "Åndelig opplevelse" (?)
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2007 19:29
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Lokalisering: i mitt lille rike
Re: "Åndelig opplevelse" (?)
det kan det godt ha vore. for å si det sånn så skal du ikke se vekk frå dettonjeiss skrev:Jeg å veninna mi skulle lage noen drinker til et karnevall for noen dager siden. Når vi gikk opp trappa, (som det er en "plate" på når du har komt halveis) kjente vi at plata rista, og vi hørte to litt lange bank... Veninna mi skulle gå å se, så hun gikk litt nedover trappa igjen, åsså så hun en manneskikkelse som stod å såg på hun med forundrede øyne..
Senere på kvelden prøvde vi å ta bilder under "plata", men vi så ikke noe.. Bare noen blanke rundinger, mn tror ikke d var orber..
I litt ettertid har jeg funnet ut at samlingshuset, (som dette skjedde i) har vært en tysker-brakke, altså en leir der tyskerne var i krigen..
Antall ord: 164
*****Love*****
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
men kan det ikke ha vært en helt vanlig mann, som tenkte han skulle tulle litt med jentene? hva er det ved denne mannen som gjør at du tror han er et spøkelse?
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
Re: "Åndelig opplevelse" (?)
hvordan ble mannen borte da? løp dere vekk før han ble borte eller forsvant han sånn gradvis ut i lufta?tonjeiss skrev:Jeg å veninna mi skulle lage noen drinker til et karnevall for noen dager siden. Når vi gikk opp trappa, (som det er en "plate" på når du har komt halveis) kjente vi at plata rista, og vi hørte to litt lange bank... Veninna mi skulle gå å se, så hun gikk litt nedover trappa igjen, åsså så hun en manneskikkelse som stod å såg på hun med forundrede øyne..
hvordan så han ut? (svak farge, sånn røyk-aktig?)
Antall ord: 179
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Det var jo bare vi på lokale da.. Vi hadde nettop låst opp døra..
Veninna mi sa han så ut som en helt vanlig mann.. Vi sprang vekk, så vi såg ikke hvordan han for bort..
Veninna mi sa han så ut som en helt vanlig mann.. Vi sprang vekk, så vi såg ikke hvordan han for bort..
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Hmm. spennende ihvertfall, ikke godt å si hva det var når man ikke vet så mye om stedet og ikke var der!
Antall ord: 22
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ja, det er jo sant.. Det står ikke noe om d på internett heller... Dette er en veldi liten plass med bare 500-600 mennesker... Så..
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Off.. herreguud:S Når jeg å veninna mi skulle der for å vaske etter sist klubb så tenkte vi at vi skulle opp en tur.. Å når vi gikk opp hørte vi 3 bankelyder.. Vi ble såå shiit redde, når vi var oppe hørte vi motorsag eller rusa motor som likså starta..:S D var ingen ute eller noe sånt..:S Fyysjh, mange som har opplevd den der sjiit bankinga..:S
Antall ord: 74
*be wicked*
Hide post links |