Jeg opplevde dette før juletider i 2005. og er egentlig litt spent på hele greia. Har litt lyst å oppleve det igjen, men er redd. Det hendte som følger:
La meg som vanlig, men rett etter jeg hadde sovnet våknet jeg, men uten å kunne røre meg, men i sidesynet så jeg en svart skikkelse, med en svevende rød ball forann seg. Jeg ble trukket til skikkelsen. Og ettersom jeg var redd og ikke visste hva dette var, så strevde jeg i mot. Klarte ikke røre meg, heller ikke snakke. Ble bare noe skurring. Plutselig "smalt" det, og jeg var tilbake i bevegelse. Rommet var iskaldt, selvom varmen var på. Døren var låst, så det var ingen person.
Hva kan det være? Dør av nnysgjerrighet.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Rød ball i søvne
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jan 2007 12:29
- 17
Rød ball i søvne
Antall ord: 133
å være eller ikke være, er ikke alltid spørsmålet
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Re: Rød ball i søvne
Du kunne vel ha ventet noen dager til fra forrige smell..kimmen713 skrev:Jeg opplevde dette før juletider i 2005. og er egentlig litt spent på hele greia. Har litt lyst å oppleve det igjen, men er redd. Det hendte som følger:
La meg som vanlig, men rett etter jeg hadde sovnet våknet jeg, men uten å kunne røre meg, men i sidesynet så jeg en svart skikkelse, med en svevende rød ball forann seg. Jeg ble trukket til skikkelsen. Og ettersom jeg var redd og ikke visste hva dette var, så strevde jeg i mot. Klarte ikke røre meg, heller ikke snakke. Ble bare noe skurring. Plutselig "smalt" det, og jeg var tilbake i bevegelse. Rommet var iskaldt, selvom varmen var på. Døren var låst, så det var ingen person.
Ikke for å dra dine historier i tvil, men nå ble jeg skikkelig nyskjerrig her: I din forrige historie ( i går) ble det også plutselig et smell, -- og så sto du: "midt blandt reisefølget igjen"..
Har du en slags forkjærlighet for skytevåpen eller Hollywood-effekter?
Antall ord: 194
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Nov 2006 06:20
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Dette var vel en søvnparalyse Let litt rundt på forumer har sett flre tråder om temaet
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jan 2007 12:29
- 17
Re: Rød ball i søvne
Hehe...nei, så absolutt ikke:P men vet bare ikke hvordan jeg ellers skal forklare det. Hører ikke noe smell eller noe, men det skjer så fort, plutselig er jeg tilbake liksom:PNostradamus skrev:Du kunne vel ha ventet noen dager til fra forrige smell..kimmen713 skrev:Jeg opplevde dette før juletider i 2005. og er egentlig litt spent på hele greia. Har litt lyst å oppleve det igjen, men er redd. Det hendte som følger:
Ikke for å dra dine historier i tvil, men nå ble jeg skikkelig nyskjerrig her: I din forrige historie ( i går) ble det også plutselig et smell, -- og så sto du: "midt blandt reisefølget igjen"..
Har du en slags forkjærlighet for skytevåpen eller Hollywood-effekter?
Er bare ute etter å prøve å finne ut hva alt jeg opplever betyr.
Satt også på bussen forrige uke, så for meg noe som var en plass det ikke tilhørte, og et hylende barn. Samme bussen kjørte i grøfta en time etter jeg gikk av. Overskriften i VG dagen etter, var nettopp om barnet. Skjer bare rarere å rarere ting med meg.. litt creepy:S
Antall ord: 297
å være eller ikke være, er ikke alltid spørsmålet
Hide post links |