Var det noen som så Hjemsøkt i Connecticiut episoden på Discovery Channel i går kl 22.00 til 00.00. Dette var en veldig spennende dokumentar, og vil si jeg lærte mye nytt. Vet ikke med dere andre, men jeg har begynt å tro mer å mer på dette.
Blandt annet i denne episoden, ble det sagt at beboerene i huset hadde en "port direkte til helv***" i kjelleren. Og den svakeste sønnen(sykdom) i huset begynte å kle seg i svart og skrive dikt om døden.
Er det da mulighet for at en demon har tatt over kroppen til denne gutten, (han sa han hørte stemmer om at han måtte drepe noen i huset) fordi han ble mer voldelig for hver dag som gikk?
Hva tror dere om denne TV-episoden?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjemsøkt i Connecticiut Episode på discovery 21.01.07
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mai 2006 21:38
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sandnes, Rogaland
Hjemsøkt i Connecticiut Episode på discovery 21.01.07
Antall ord: 136
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 16:38
- 17
Re: Hjemsøkt i Connecticiut Episode på discovery 21.01.07
Tja, hvem vet ?zaha skrev:Var det noen som så Hjemsøkt i Connecticiut episoden på Discovery Channel i går kl 22.00 til 00.00. Dette var en veldig spennende dokumentar, og vil si jeg lærte mye nytt. Vet ikke med dere andre, men jeg har begynt å tro mer å mer på dette.
Blandt annet i denne episoden, ble det sagt at beboerene i huset hadde en "port direkte til helv***" i kjelleren. Og den svakeste sønnen(sykdom) i huset begynte å kle seg i svart og skrive dikt om døden.
Er det da mulighet for at en demon har tatt over kroppen til denne gutten, (han sa han hørte stemmer om at han måtte drepe noen i huset) fordi han ble mer voldelig for hver dag som gikk?
Jeg <u>personlig</u> tror på dette, men det er ikke sikkert alle gjør det, du
Antall ord: 158
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Historien var godt fortalt og laget i denne "dokumentaren" i går ja.
Dette tilfellet er interresant og ett av de mere skjeldne der det faktisk eksisterer sannhet i forhold til det som virkerlig skjedde, i den forstand at man kan verifisere ting.
Meget tankevekkende, og siden jeg har studert dette tilfellet gjennom lektyre for noen år siden, var jeg litt spent i går ja.
Veldig bra dette av Discovery. Topp, og såpass lang at selve sheneriet fikk tid å utspilles (2 timer lang) så noenlunde slik det var. Dramatisering er alltid vanskelig, og her var da også overdrivelser og usanne ting lagt til, - men alt i alt:
Topp!
Dette tilfellet er interresant og ett av de mere skjeldne der det faktisk eksisterer sannhet i forhold til det som virkerlig skjedde, i den forstand at man kan verifisere ting.
Meget tankevekkende, og siden jeg har studert dette tilfellet gjennom lektyre for noen år siden, var jeg litt spent i går ja.
Veldig bra dette av Discovery. Topp, og såpass lang at selve sheneriet fikk tid å utspilles (2 timer lang) så noenlunde slik det var. Dramatisering er alltid vanskelig, og her var da også overdrivelser og usanne ting lagt til, - men alt i alt:
Topp!
Antall ord: 110
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
Jeg har laget en topic om denne... Så du bør følge med gutt/jentezaha skrev:Var det noen som så Hjemsøkt i Connecticiut episoden på Discovery Channel i går kl 22.00 til 00.00. Dette var en veldig spennende dokumentar, og vil si jeg lærte mye nytt. Vet ikke med dere andre, men jeg har begynt å tro mer å mer på dette.
Antall ord: 154
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
.. techy.. techy..TheTech skrev:zaha skrev:Var det noen som så Hjemsøkt i Connecticiut episoden på Discovery Channel i går kl 22.00 til 00.00. Dette var en veldig spennende dokumentar, og vil si jeg lærte mye nytt. Vet ikke med dere andre, men jeg har begynt å tro mer å mer på dette.
Jeg har laget en topic om denne... Så du bør følge med gutt/jente
Antall ord: 158
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |