Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderen av mine historier

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
puma/f

en av mine historier

Innlegg av puma/f »

hei

Tenkte jeg skulle skrive den en av de tinga jeg har opplevd.
Det var da jeg jobba i en butikk og da betydde det som regel at jeg kom tuslende på formiddagen og jobba ut til kvelden, men en dag ringte kolegaen min og spurte om jeg kunne åpne for ho hadde klart og odleagt ryggen. Jo det var ikke noe problem det og jeg låste meg inn i butikken slo av alarm og på med lys. Så ringer kolegaen min igjen og sier jeg må ned og hente noen varer på lageret ho hadde glemt og gjørt det i går. Så jeg går ned og det første jeg merker er at det er iskaldt der nede. Men lageret lå i en kjeller og jeg var første mann der så nei gidder ikke merke meg mere med det og rister det av meg.
Etter en stund kommer det en eim av røyk i lufta. Skitt tenker jeg og reiser meg opp og tar en runde for og se om det brenner noe sted. Men nei ikke noe forsatt bare meg og varene...
Så går det en stund til og dermed blir plutselig røyklukta intens og "noen" begynner og skubbe til meg, jeg rister på huet tar tak i eksa som skal opp i butikken og tenker at no skal jeg ikke inbille meg mere her. Ikke fær jeg har tenkt ferdig så blir jeg mere eller mindre løfta opp og mot trappa og utgangne... Nå er det som jeg hører i det fjerne "ut ut dere må ut det brenn!!!" og duren som en hører når det er brann og røykluta er så ille at jeg venter på at brannalarmen skal gå. Uten og bite tneke stort mere så løper jeg opp i butikken med eskaog alt... vell løper og løper på veg opp blir jeg mere eller mindre løfta og bært opp trappa.
Oppe i butikken er alt stille og rolig, jeg snur meg ser bak meg nei ikke noe. Går ned i trappa igjen men ikke noe røyklut ingen ting. Jeg rister på huet og tenker at nei dette her var bar enoe som skjedde i hodet mitt og legger ut varene opner butikken og alt er rolig og vandlig.
på slutten av dagen er jeg sikker på at det er innbildning. Helt til salbern min kommer og henter meg. Jeg gir han en klem og skal til og gå vidre da han ser forundra på meg ; "jøss hva har du drivi med i dag a? Det stinker sur røyk av deg!"
Seinere fikk jeg vite at butikken liggern i ei rekke hus som har blitt bygd opp etter brann hele to ganger....

puma/f
Antall ord: 472

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hmmfff
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Aug 2006 19:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hmmfff »

Å :mozilla_surprised: Så spennende... Kanskje du kan prøve og få videre kontakt også..
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

shit:S det kan ikke akkurat ha vært noe kult nei..
var den røyken fysisk liksom? slik som en skikkelse?
Antall ord: 22
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chupacabra16
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Des 2006 20:34
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Holter

Innlegg av chupacabra16 »

så ekkelt !
jeg lurte også på om røyken var fysisk... eller var det bare sånn at du luktet det liksom ?
ikke noen synlige flammer eller røyk eller sånn, sånn siden brannalarmen ikke gikk og sånn, mener jeg.
hørtes veldig spennende ut egentlig da :mozilla_smile:
Antall ord: 52
every wish is just a journey away

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links