Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Det spøker på Holbergstuen i Bergen???
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2006 10:32
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Det spøker på Holbergstuen i Bergen???
Har blitt fortalt at det nemlig spøker der. Det er jo et gammelt hus, så det er jo ikke så rart. Noen som har hørt noe spesielt?
Antall ord: 29
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
-
- Nybegynner
- 18
Holbergstuen ligger i Galleriet i Bergen. (2.etg) Det er jo et gammelt hus, og det er visstnok mange sjeler der...
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Nov 2006 13:44
- 18
- Lokalisering: Elverum
- Blitt takket: 1 gang
Der har jeg vært, men har ikke merket noe. Tror det bare er tull.
Antall ord: 15
Søstra mi er DOMONSTRET!!!!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Der har jeg også vært..
Jeg merket ikke noe der, nei - faktisk syntes jeg at det var ganske så trivelig.
Nå må jeg forte meg å legge til noe som kanskje forklarer min "skepsis" i liknende tråder som denne: Jeg liker gamle hus. Det er sånn at gamle steder\hus veldig mange ganger har det jeg velger å kalle sjel. Det er også sånn at det er en tendens i tiden til at den som er ung tror at alt som er over hundre år er skummelt og spøkefullt - uansett.
Dette er jeg altså helt uenig i. Mitt syn er det motsatte her: De fleste gamle hus har en hyggelig levende atmosfære som en bare må puste dypt inn - og nyte i langdrag - før en halser tilbake til storbysiloen man kaller for hjem..
Holbergstuen er et godt minne for meg. Heia Bergen.
Jeg merket ikke noe der, nei - faktisk syntes jeg at det var ganske så trivelig.
Nå må jeg forte meg å legge til noe som kanskje forklarer min "skepsis" i liknende tråder som denne: Jeg liker gamle hus. Det er sånn at gamle steder\hus veldig mange ganger har det jeg velger å kalle sjel. Det er også sånn at det er en tendens i tiden til at den som er ung tror at alt som er over hundre år er skummelt og spøkefullt - uansett.
Dette er jeg altså helt uenig i. Mitt syn er det motsatte her: De fleste gamle hus har en hyggelig levende atmosfære som en bare må puste dypt inn - og nyte i langdrag - før en halser tilbake til storbysiloen man kaller for hjem..
Holbergstuen er et godt minne for meg. Heia Bergen.
Antall ord: 147
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
I selve Galleriet har jeg merket veldig lite, om noe.. Og jeg vekker ting som om jeg var en enorm magnet som liker å ha spøkælseres i veihene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hm... jeg har ikke erfart noe der, men en person jeg kjenner har opplevd en del ting der... Selv synes jeg også det er ganske trivelig der :mozilla_wink:
Hide post links |