Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan kan jeg få kontakt med hjelperne mine?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Hvordan kan jeg få kontakt med hjelperne mine?

Innlegg av Amunet »

Hei alle sammen! Jeg bare lurte på om noen vet hva jeg kan gjøre for å få kontakt med hjelperne/åndeguiden mine/min? :mozilla_undecided:
Antall ord: 23
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Spiírit

Innlegg av Spiírit »

Du kan se i di andre trådene. Dette spørsmålet har blitt stilt 1000 ganger.

Men du kan meditere for å komme i kontakt med dem, du må finne din underbevissthet! :mozilla_wink:
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

uff, finne min underbevissthet..jaja, d er jo enkelt.. :(
Antall ord: 9
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Re: Hvordan kan jeg få kontakt med hjelperne mine?

Innlegg av puma/f »

Magic_rose skrev:Hei alle sammen! Jeg bare lurte på om noen vet hva jeg kan gjøre for å få kontakt med hjelperne/åndeguiden mine/min? :mozilla_undecided:
:) spørr, det er ikke mere hokkus pokkus en det.
Det som er viktig og huske på og som ikke blir nevt i andre tråder så mye er spørr pent og høflig. Hjelpern(e) dine er ikke slaven din, de er der for og hjelpe. Og det er ikke alle som vil bli lagt merke til andre komuniserer rett som det er. Det er ikke bestandig de snakker til deg, men gir deg andre små teng. Det tar litt trening og få det til men langt fra umulig. Om du vil meditere så kan du også det... Nå er jeg litt bortskjemt siden jeg har snakka med min hjelper siden jeg var barn, og av og til kan jeg møte andres hjelpere også. Det jeg har erfart er spørr pent og du får svar men det ikke sikkert du får det i form av lyd... ;) og øvelse gjør mester.

lykke til

puma/f
Antall ord: 187

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Jeg leste boken til Margit Sandemo "Vi er ikke alene" jeg.
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Får du kontakt, "be sure to let us know"

Jeg fikk ikke noe svar, nå bruker jeg den ene veggen jeg har her for å diskutere løsninger og problemer.
Den sier ikke så mye, men mer enn hjelpere.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Innlegg av Amunet »

Drogh-vonney skrev:Får du kontakt, "be sure to let us know"

Jeg fikk ikke noe svar, nå bruker jeg den ene veggen jeg har her for å diskutere løsninger og problemer.
Den sier ikke så mye, men mer enn hjelpere.
haha..jaja du får fortsette å prøve da. Jeg skal ihvertfall prøve til jeg får svar... :mozilla_tongue: Jeg skal skrive så snart d skjer noe.. :mozilla_wink:
Antall ord: 71
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amunet
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 339
Startet: 06 Jan 2007 21:47
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i fantasiverdenen min

Re: Hvordan kan jeg få kontakt med hjelperne mine?

Innlegg av Amunet »

puma/f skrev:
Magic_rose skrev:Hei alle sammen! Jeg bare lurte på om noen vet hva jeg kan gjøre for å få kontakt med hjelperne/åndeguiden mine/min? :mozilla_undecided:
:) spørr, det er ikke mere hokkus pokkus en det.
Det som er viktig og huske på og som ikke blir nevt i andre tråder så mye er spørr pent og høflig. Hjelpern(e) dine er ikke slaven din, de er der for og hjelpe. Og det er ikke alle som vil bli lagt merke til andre komuniserer rett som det er. Det er ikke bestandig de snakker til deg, men gir deg andre små teng. Det tar litt trening og få det til men langt fra umulig. Om du vil meditere så kan du også det... Nå er jeg litt bortskjemt siden jeg har snakka med min hjelper siden jeg var barn, og av og til kan jeg møte andres hjelpere også. Det jeg har erfart er spørr pent og du får svar men det ikke sikkert du får det i form av lyd... ;) og øvelse gjør mester.



lykke til

puma/f
Ja jeg tror du har rett...d høres logisk ut.. :mozilla_wink:
Antall ord: 203
Bilde
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Drusilla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 28 Okt 2006 00:00
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Drusilla »

Drogh-vonney skrev:Får du kontakt, "be sure to let us know"

Jeg fikk ikke noe svar, nå bruker jeg den ene veggen jeg har her for å diskutere løsninger og problemer.
Den sier ikke så mye, men mer enn hjelpere.
En god vegg er undervurdert !! :mozilla_smile:
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 385
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

eneste gangen jeg har "opplevd" hjelperen min var da jeg fikk vondt i magen da jeg hosta osv også blei det plutselig borte og jeg ble på en måte fylt me en utrolig ro og kjærlihet som jeg ikke viste hvor kom fra, kjente også en svaak beføring på skulderen min som på en måte klappet meg::) var utrolig koselig, da følte jeg liksom at han/hun var der å passa på meg:)

noen andre som har opplevd noe lignende?:)
Antall ord: 84
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Coralin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 29 Sep 2005 13:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Coralin »

Det er bare å begynne å kommunisere med dem det...det gjorde jeg, begynte å snakke med dem, uten å forvente noe om hvordan jeg skulle få svar tilbake, men det fikk jeg, på de merkeligste måter:)
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Oda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Feb 2007 18:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Oda »

Spiírit skrev:Du kan se i di andre trådene. Dette spørsmålet har blitt stilt 1000 ganger.

Men du kan meditere for å komme i kontakt med dem, du må finne din underbevissthet! :mozilla_wink:
Var det mulig gjennom spiritisme?
Når rommet er sån... utrolig fint med blomster og div??
Antall ord: 54
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links