Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoen som har en mening om det her?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
nilia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jan 2007 16:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Noen som har en mening om det her?

Innlegg av nilia »

Hei! Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette her henn jeg, men prøver meg her.

Går og spekulerer på et par ting, håper dere kan hjelpe meg med et par vettuge innspill! Skal prøve å ta det fra begynnelsen, men har mistet litt oversikten.

I høst/vinter har jeg vært i kontakt med flere (3 stykker) klarsynte, disse tre har ingen kontakt med hverandre. Alle tre er skjønt eninge om at jeg har problemer med ånder, eller energier. Ellers er de enige på noen punkter, ikke fullt så enige på andre. En kjapp oppsummering..

Klarsynt nr 1: Leiligheten din er hjemsøkt, du er som en magnet for forvillede ånder, særlig menn. Men du må selv finne ut hva de vil deg(!). Dette er ikke gode ånder, de vil deg vondt, og prøver å påvirke deg negativt. Du har også en klebeånd.

Klarsynt nr 2: Leiligheten din er full av negative energier, du må rense den. Du har pådratt deg en klebeånd, mest sannsynlig har den vært der i flere år. En av de du regner for nære (avdød) "terroriserer" deg. Han er ikke snill, vil deg ikke noe godt. Du har sterke evner som du ikke er klar over, men før du begynner å utforske de, må du lære å beskytte deg selv. Pass deg for negative tankemønstre.

Klarsynt nr 3: Det er mye negativ aktivitet/ånder i hjemmet ditt, disse prøver å påvirke livet ditt i negativ retning, særlig går dette på negative tanker om deg selv. Du er angrepet av reptiler (hva nå enn det er). Disse er farlige, og du trenger hjelp. Du har evnen tilå hjelpedeg selv, men først må du lære deg å beskytte deg. I tillegg ble jeg tildelt en dråpekur, for å kvitte meg med disse angivelige reptilene.

Ellers var de enige om at jeg stammer fra en familie med sterke evner, særlig kvinnene.

Kan kanskje nevne at jeg alltid har vært husredd, og at det i følge disse klarsynte betyr at jeg merker ånder uten å vite at det er det jeg merker... Har alltid interessert meg for alt paranormalt, men dette er allikevel litt mye å svelge. Men det kan jo være at noe av det stemmer. Så nå pusler jeg med å lære meg å lage skjold, og å dra til meg positive energier, istedet for negative:) kan jo uansett ikke skade det. Huff, ble lange skriverier det her, men godt å lufte hodet.
Hva synes dere?
Antall ord: 427

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

For det første:
slutt å bruke pengene dine på å få vite svada.

For det andre: Dette viser det mange allerede vet. Det å være klarstynt er flott, men bruk det til deg selv.
Alle personene har sikkert fått noenlunde samme syn, men ingen er klare for å formidle
det på en måte som er riktig, eller sense på hvilket vis du kan forstå det og få noe positivt ut av det.
Antall ord: 72
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

Har nesten den samme meningen som kaja43
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aron

Innlegg av Aron »

Tja.... innntil du får kontakt med noen som kan hjelpe deg; ta en tur i kirken førstkommende søndag. Det vil neppe være mange der, bortsett fra deg og presten. Snakk litt med ham. Få ham til å be for deg, og for å drive bort disse plagsomme åndene.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nilia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jan 2007 16:01
17
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av nilia »

Tusen takk for svar:)
Har ikke brukt noe penger på det her, bare truffet snille mennesker (muligens lett forvirrede mennesker, men..)! og siden de er så veldig bekymret, ville jeg høre hva andre mener.

Kommer sannsynligvis ikke til å gå til noen prest, det ligger desverre ikke for meg. Har min egen Gud, og så lenge dette "noe" ikke plager meg merkbart i hverdagen trenger jeg ikke noe mer.
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Da lurer jeg på: hva har du fortalt disse på forhånd?
Alle er så redd for negativitet. Det er ikke farlig, men det er ubehagelig å omgås. Vi er mye sterkere enn denne negativiteten!!!
I en periode skapte jeg masse negativitet selv, det tok laaaang tid å få det vekk. Mye kjærlighet og positivitet.Og det viktigste av alt: Jeg måtte rense meg selv først for å bli kvitt det.

Så rens deg selv, få ut all bekymring og engstelse av systemet. Jo mer du lager deg ritualer og slikt, jo mer frykt legger du i dine handlinger. Det blir en ond sirkel. Kan du ha husdyr, så skaff deg en hund eller katt. Det er så godt å ha en som du kan prate til når du føler på frykten, som vil legge hodet i fanget ditt og trøste og gi styrke på en sunn og naturlig måte.
Meditér gjerne på lysskjoldet ditt, men først og fremst for kjærligheten det utstråler og for at det er ditt sanne vesen. Det vil hjelpe deg å holde de vonde følelsene vekk og det negative vil etterhvert prelle av fordi du vil vise ditt sanne jeg, som er mye sterkere enn alt annet. Men før det lyset skinner helt rent, så må det negative i deg fjernes for det forurenser.

Så jobb med frykten din. Been there, done that. Det nytter, men det er en seig prosess for det går på en bevissthetsforandring og handlingsendring i deg.
Det negative stikker fort som F, den dagen du står i deg selv. Og dét er en utfordring i seg selv, for vi er ikke statiske vesener.
Antall ord: 285
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

alle må passe seg fr negative tankemønstre.. det er ikke noe nytt...
reptiler.. forteller om at den ene klarsynte har fått med seg David Icke sin reptil teori... men ifølge det jeg vet.. så kan ikke "reptiler" det samme som mennesker.. dvs inneha synske evner.. så åssen lar det gjøre at de kan nå deg etter sin evnt død... og jeg trodde ifølge teorien he he.. at de ikke dør.. de bare besitter enda en ny menneskekropp :P

dessuten... er det nok av mennesker som føles som "reptiler" kalde, ufølsomme og suger oppmerksomhet energi, litt pyskopatiske eller er meget selvsentrerte.. de kan man ikke unngå å møte.. cluet er hva man inngir og møter de med... inngir du styrke og selvtillit vil du ofte ikke tappes i rent mellommenneskelig forstand og evnt avdøde slektninger.. vel.. samme spilleregler... hva du har av åpne dører er hva annet benytter og du bestemmers jøl hvem dør du vil ha åpen :)

jeg trur.. du kan legge vekk noe av det de liksom føler og vet om deg... gå hele inn i deg selv.. møt deg selv, mediter og se at det de kan, kan du også.. og den eneste som virkelig kan utvikle, beskytte deg selv er nettop deg selv.. dine tanker innehar nok kraft.. hva vi inngir annet er hva vi tillater.. tillater du frykt er nettopp hva du opprettholder frykt... husk å være rasjonell uansett om to av tre kom med noe som var likt...!!
Antall ord: 258
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links