Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterJordens rensning i 2007

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

BA skrev:
Det er mange ulike scenarier dere kan vente dere med det som kommer. Ingenting vil oppleves likt. Dere vil være der dere trenger å være til enhver tid, og det vil føre til at de møtene dere vil få med elementene vil være helt forskjellig for hver enkelt. Møtene vil bli helt og fullt skreddersydd for hver enkelt.
Altså fjernes den frie vilje. Hvor positivt er ikke det?
Alle er der de trenger å være til enhver tid, i den forstand at valgene vi tar i livet alltid fører til en konsekvens. Ingenting er tilfeldig. Møtet med elementene gir oss akkurat det vi på sjeleplan trenger fordi dette er konsekvensen av valgene vi har tatt, og dette gir sjelen erfaring og vekst.

Jeg kunne diskutert med deg til det kjedsommelige - slik vi ellers gjør. Dette vet du også.

Du får velge selv om du vil tro på kanaliseringer eller ikke, dette er ditt frie valg som jeg ikke gidder å bruke tid på å legge meg borti.

Vi har nok av meningsløse diskusjoner gående i andre tråder, så vil du diskutere så får vi heller gjøre det der. Her legger jeg kun ut kanaliseringer, så får folk velge selv hva de vil ta til seg av disse.
Antall ord: 222

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Gaute skrev:
BA skrev:
Det er mange ulike scenarier dere kan vente dere med det som kommer. Ingenting vil oppleves likt. Dere vil være der dere trenger å være til enhver tid, og det vil føre til at de møtene dere vil få med elementene vil være helt forskjellig for hver enkelt. Møtene vil bli helt og fullt skreddersydd for hver enkelt.
Altså fjernes den frie vilje. Hvor positivt er ikke det?
Alle er der de trenger å være til enhver tid, i den forstand at valgene vi tar i livet alltid fører til en konsekvens. Ingenting er tilfeldig. Møtet med elementene gir oss akkurat det vi på sjeleplan trenger fordi dette er konsekvensen av valgene vi har tatt, og dette gir sjelen erfaring og vekst.

Jeg kunne diskutert med deg til det kjedsommelige - slik vi ellers gjør. Dette vet du også.

Du får velge selv om du vil tro på kanaliseringer eller ikke, dette er ditt frie valg som jeg ikke gidder å bruke tid på å legge meg borti.

Vi har nok av meningsløse diskusjoner gående i andre tråder, så vil du diskutere så får vi heller gjøre det der. Her legger jeg kun ut kanaliseringer, så får folk velge selv hva de vil ta til seg av disse.
Hvis alle er der de trenger å være til enhver tid, så vil det bety at fri vilje ikke finnes. Da er vi bare brikker i et spill, og om vi følger denne tankegangen videre kan vi heller ikke være ansvarlig for våre gjerninger.

Hvilken erfaring får sjelen hvis den ikke erfarer resultatet av egne valg? Hvis man bare må erfare resultat fra et forhåndsbestemt skjema?

Nei, dette henger ikke på greip. Og jeg tror ikke på disse "kanaliseringene" dine, men problemet er at kanskje andre gjør det, og at de baserer livet på denne svadaen de leser her og evt. andre steder.

Det at jeg har fritt valg til å velge om jeg vil tro på det eller ikke strider også mot "kanaliseringene" dine, vet du ;) De sier at vi ikke har fritt valg.

Noen ting er tilfeldig. Selv om alt vi gjør fører til konsekvenser, er det tilfeldig akkurat hvor du er når neste jordskjelv inntreffer.

Ta gjerne opp igjen diskusjonene vi har gående andre steder. Jeg venter på svar der i alle trådene. :) Her vil jeg fortsette å vise hvor tåpelige disse "kanaliseringene" dine er.
Antall ord: 422

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Altså, når det gjelder kanaliseringer om den nye tid, så er det ikke så mye mystisk eller hokus pokus ved det.
Jeg forstår at de som ikke er vant til å lese kanaliseringer kan bli skremt av det som står her, men det er kun et utdrag av hele meldingen.
For å gjøre det litt mer down to earth, slik at også de beryktede skeptikere kan se noe i det (KANSKJE?), så la meg forklare hovedtrekkene i meldingene som har tikket inn de siste årene.

Klimaendringene, som er delvis menneskeskapt, vil medføre en del værtyper og i verste fall naturkatastrofer vi ikke er forberedt på. Sammen med dette; økt geologisk aktivitet og endringer i magnetfeltet. Det vil bli verre før det blir bedre, for det tar tid å gjenopprette likevekten i systemet. Jorda er et stort maskineri.

I kjølvannet av dette, som KAN medføre skader på infrastruktur, natur og liv- verste fall tragedier, vil den høyere bevisstheten komme. Det er i bunn og grunn ikke snakk om annet enn at folk tvinges til å legge forskjeller til side og samarbeide og hjelpe hverandre. På den måten åpnes det opp for muligheten til å innse at vi er ett folk på én planet og ikke på "hver vår lille tue", for å stjele noe fra Kaja43s innlegg om vannmannens tidsalder.
Antall ord: 225
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

er detta blitt enda ein Gaute vs BA tråd? :mozilla_tongue:
hvem leder så langt? :mozilla_innocent:
Antall ord: 14
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Hecate skrev:Altså, når det gjelder kanaliseringer om den nye tid, så er det ikke så mye mystisk eller hokus pokus ved det.
Jeg forstår at de som ikke er vant til å lese kanaliseringer kan bli skremt av det som står her, men det er kun et utdrag av hele meldingen.
For å gjøre det litt mer down to earth, slik at også de beryktede skeptikere kan se noe i det (KANSKJE?), så la meg forklare hovedtrekkene i meldingene som har tikket inn de siste årene.

Klimaendringene, som er delvis menneskeskapt, vil medføre en del værtyper og i verste fall naturkatastrofer vi ikke er forberedt på. Sammen med dette; økt geologisk aktivitet og endringer i magnetfeltet. Det vil bli verre før det blir bedre, for det tar tid å gjenopprette likevekten i systemet. Jorda er et stort maskineri.

I kjølvannet av dette, som KAN medføre skader på infrastruktur, natur og liv- verste fall tragedier, vil den høyere bevisstheten komme. Det er i bunn og grunn ikke snakk om annet enn at folk tvinges til å legge forskjeller til side og samarbeide og hjelpe hverandre. På den måten åpnes det opp for muligheten til å innse at vi er ett folk på én planet og ikke på "hver vår lille tue", for å stjele noe fra Kaja43s innlegg om vannmannens tidsalder.
Prøver å forstå, men virkeligheten er ikkje ein kanalisert form for fantasi...

Dei fleste kanaliseringane kjem jo med ein slags informasjon som baserer seg på allereie kjente faktorer for utviklinga av klimaet og dertil endring i værtype osv. Mykje av den synsinga som så oppstår i ei kanalisering er jo direkte feil og samtidig så vag at den som vil, legg ka som helst i tolkinga.

Høgare bevissthet som kanaliseringa svært ofte proklamerer, er bare tull, og det er ikkje vanskelig å sjå for seg at forskjeller og samarbeid vert nedprioritert når diverse land skal nøre oppunder sine interesser og hevde sin rett i forhold til både naturressurser, klimaendringer og naturkatastrofer. Det er bare å sjå nærmare på kva mange land brukar ressursane sine til.
Faktisk vil eg hevde at mange land nedprioriterer førebyggande arbeid i forhold til klimaendringane og framtidige naturkatastrofer fordi store klimaendringer og naturkatastrofer skjuler mykje av det andre spillet som føregår, og med så mange mennesker på jorda gjere det jo ikkje så mykje at naturen fjerner nokre liv her og der.

Dertil er det ikkje ei form for høgare bevissthet som vil bestemme når dei forskjellige land vil verte samde om at vi er eit folk på ei planet. Dette er ei utvikling som har pågått i mange år og som vil trenge enda fleire år før ein er kome dit hen at folk velger å samarbeide, fordele ressursane likt og sjå på kvarandre som likeverdige.
Faktisk tviler eg på at menneskeheten greie å kome dit pga religion og livssyn som ikkje støtter oppunder at alle mennesker er likeverdige.

Så kva fortel egentlig desse kanaliseringane? Prøv å plukk vekk fantasien, tåkepratet og det vi allereie veit i dag om utviklinga. Kva sitt ein att med?
Antall ord: 531
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Hecate skrev:Altså, når det gjelder kanaliseringer om den nye tid, så er det ikke så mye mystisk eller hokus pokus ved det.
Jeg forstår at de som ikke er vant til å lese kanaliseringer kan bli skremt av det som står her, men det er kun et utdrag av hele meldingen.
For å gjøre det litt mer down to earth, slik at også de beryktede skeptikere kan se noe i det (KANSKJE?), så la meg forklare hovedtrekkene i meldingene som har tikket inn de siste årene.

Klimaendringene, som er delvis menneskeskapt, vil medføre en del værtyper og i verste fall naturkatastrofer vi ikke er forberedt på. Sammen med dette; økt geologisk aktivitet og endringer i magnetfeltet. Det vil bli verre før det blir bedre, for det tar tid å gjenopprette likevekten i systemet. Jorda er et stort maskineri.

I kjølvannet av dette, som KAN medføre skader på infrastruktur, natur og liv- verste fall tragedier, vil den høyere bevisstheten komme. Det er i bunn og grunn ikke snakk om annet enn at folk tvinges til å legge forskjeller til side og samarbeide og hjelpe hverandre. På den måten åpnes det opp for muligheten til å innse at vi er ett folk på én planet og ikke på "hver vår lille tue", for å stjele noe fra Kaja43s innlegg om vannmannens tidsalder.
Klimaendringene, som sannsynligvis er delvis menneskeskapt vil medføre en del værtyper, stort sett en global oppvarming, mens en slik "kanalisering" gikk ut på at vi var på vei mot en ny istid.

Klimaet er i endring, det har det forsåvidt alltid vært, men nå er endringene store og raske.

Økt geologisk aktivitet har jeg ikke funnet noen indikasjoner på. Kanskje du kan opplyse meg?

I tillegg til dette er magnetfeltet på vandring, det også kanskje raskere enn tidligere. Det behøver ikke ha noen sammenheng med klimaendringene, og å blande disse sammen til en katastrofescenario synes jeg er unødvendig.

I følge Knut Jørgen Røed Ødegård vil frafallet (flyttingen) av magnetfeltet føre til at jorden, og da særlig Europa vil være åpen for stråling fra verdensrommet. Denne stråligen vil kunne føre til ødeleggelser i arvematerialet vårt, og forstyrrelser i elektrisk utstyr. Dette kan selvfølgelig være alvorlig, med tanke på sykehus m.m. som er avhengig av elektrisitet, men
Antall ord: 401

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det kan tenkes at solvinden kan beskytte oss mot et svekket/fraværende magnetfelt dersom det setter opp et indusert magnetisk felt.

Det er, som jeg sier, ikke noe spesielt med kanaliseringer. Ingen revolusjonerende nyheter utover det vi allerede vet. Det er kun opplysninger om det som skjer rundt oss. De har fortalt oss det i 20 år. Som mange husker var det omlag 20 år siden vinteren begynte å forandre seg her på østlandet. Plutselig var det ikke skikkelig vinter lenger :( Det ble mildere. Ikke noe unormalt over det, for dette går i perioder, men det skulle vise seg at faktisk denne gangen var vi delvis skyld i dette....whooopsadaisy!

Høyere bevissthet: Det er nok ulike definisjoner på hva det kan innebære. Først og fremst kanaliseres det at vi skal våkne opp til å se hva vi har gjort og gjør mot hverandre og jorden vår. Det er først i etterkrigstiden og i sær de siste årene vi har begynt å forstå konsekvenser av våre nyvinninger. Vi har fått et større fokus på bevaring og ivaretakelse av miljøet, for vi har skjønt at det er livsviktig. Det er ikke fryktelig lenge siden noen forstod at kfk-gasser var ugunstig for ozonlaget. f.eks.

Det som kanaliseringene sier er; at snart kommer tiden der vi våkner opp og ser hverandre som livsviktige for hverandre også, vi er et fellesskap, et økosystem på en måte.
Da nærmer vi oss det som er meningen med at de kommer igjennom og deler dette med oss. Nemlig at vi skal fungere som ett folk på en jord og ikke som egoistiske individualister som tenker kun på seg og sitt. Det er som om vi skal heve oss over de instinktene som er nedfelt i vår natur og bli mer lik Jesus om dere vil. Det er ikke noe spesielt med det, synes jeg. Bare en hyggelig opplysning om at vi kanskje nærmer oss en tilstand der vi ikke er så materialistiske at selv barn må arbeide for å imøtekomme rike lands luksusbehov, satt på spissen.

Det eneste varskuet som ropes i kanaliseringene er at ingen er lenger trygge for vær og vind. Vi må finne løsninger for å sikre oss mot katastrofene og hjelpe hverandre med gjenoppbygging, nødhjelp o.s.v. der ulykken er ute.
Det kan kreve at folk åpner hjerte(chakra) og graver litt dypere i lommebøkene.;)
Antall ord: 414
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bixz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 165
Startet: 16 Feb 2005 15:39
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: særp
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Bixz »

Gaute, Så alt dette skjer om noen måneder? Si før april eller?
Antall ord: 14
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Okkultist

Innlegg av Okkultist »

Jeg beklager at jeg sier det, men en kanalisering bør ha et innhold som overgår mine egne tanker.

Beklager, men jeg tror dette er tull. Grunnen til det er såre enkel. En kanalisering har en funksjon. La oss kalle det opplysthet. Men hvor er troverdigheten? Hva er poenhet med all denne infoen hvis ingen tror på det? Og hvorfor skal noen tro på dette når innholdet minne om hippie talk?

Jeg utfordrer dere kanalister til å komme med noe som faktisk er av verdi.

Og det er morsomt at denne kanaliseringen er så klar. Virker ikke som om det er særlig skurr på linja for å si det sånn. Klarsynte som spår eller medier som kommunisere med ånder sliter jo fælt med å oppfatte budkskapet, men her er det andre boller.

Ved å ha en slik tilgang som gaute mener å ha er jo fantastisk i seg selv, men selv han må innrømme at det mislykkes når buskapet er såpass...ja jeg sier det rett ut, crap.

Jeg trekker selvsagt dette tilbake når kanaliseringen er troverdig.

Ja, og det er ikke slik at jeg ikke tror at det ikke er mulig å kommunisere med andre ånder etc, men det er bare det at budskapet er så sinnsykt annerledes er det jeg mottar. Det i seg selv betyr ikke at jeg har rett, men budskapet er overhodet ikke sammenfallende med den verden okkultister generelt blir presentert for.

Men så er det jo mulig at vi ikke er like heller. Kanskje vi er av forskjellige opphav.
Antall ord: 260

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

BA skrev: Økt geologisk aktivitet har jeg ikke funnet noen indikasjoner på. Kanskje du kan opplyse meg?
Det heter seg at det er "økt geologisk aktivitet" forut for jordskjelv og vulkaner, hotspots etc. Så når en registrerer en økning, så vet en at det vil komme et utbrudd.

Det er foreløpig ingen indikasjoner på at hyppigheten er økende.
Det eksisterer teorier der en antar at polsmelting kan medføre ubalanse i tettheten på overflaten og at det igjen kan påvirke geologiske prosesser, men jeg har ikke satt meg inn i akkurat det og jeg vet ikke hvor troverdig det er.
Antall ord: 103
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

Bra kannalisering !
Fortsett å skrive mer gaute, setter pris på det du legger ut!
og til alle dere som skriver alleslags meninger om gautes kannalisering, Takk for goe leseøyeblikk :mozilla_cool:
og ikke minst, special thanks to BA, gautes tillsynelatende Motpol, i denne søte versonen av Sims 2007. hehe...
Antall ord: 50
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Hecate skrev:Det kan tenkes at solvinden kan beskytte oss mot et svekket/fraværende magnetfelt dersom det setter opp et indusert magnetisk felt.
La oss håpe det. :)
Det er, som jeg sier, ikke noe spesielt med kanaliseringer. Ingen revolusjonerende nyheter utover det vi allerede vet. Det er kun opplysninger om det som skjer rundt oss. De har fortalt oss det i 20 år. Som mange husker var det omlag 20 år siden vinteren begynte å forandre seg her på østlandet. Plutselig var det ikke skikkelig vinter lenger :( Det ble mildere. Ikke noe unormalt over det, for dette går i perioder, men det skulle vise seg at faktisk denne gangen var vi delvis skyld i dette....whooopsadaisy!
Vil det si at kanaliseringer kun er en oppsummering av status i dag? At kanaliseringer ikke har noe med disse kunnskapsløse fra pleiadene eller noe slikt?
Høyere bevissthet: Det er nok ulike definisjoner på hva det kan innebære. Først og fremst kanaliseres det at vi skal våkne opp til å se hva vi har gjort og gjør mot hverandre og jorden vår. Det er først i etterkrigstiden og i sær de siste årene vi har begynt å forstå konsekvenser av våre nyvinninger. Vi har fått et større fokus på bevaring og ivaretakelse av miljøet, for vi har skjønt at det er livsviktig. Det er ikke fryktelig lenge siden noen forstod at kfk-gasser var ugunstig for ozonlaget. f.eks.
Men dette er jo kunnskap vi har fått fra forskningen, ikke kanaliseringer. Det er jo delvis fordi vi etter krigen har funnet stadig bedre metoder for å forbedre metodene våre på, slik at forskningens fremskritt har økt i stadig raskere tempo.
Det som kanaliseringene sier er; at snart kommer tiden der vi våkner opp og ser hverandre som livsviktige for hverandre også, vi er et fellesskap, et økosystem på en måte.
Da nærmer vi oss det som er meningen med at de kommer igjennom og deler dette med oss. Nemlig at vi skal fungere som ett folk på en jord og ikke som egoistiske individualister som tenker kun på seg og sitt. Det er som om vi skal heve oss over de instinktene som er nedfelt i vår natur og bli mer lik Jesus om dere vil. Det er ikke noe spesielt med det, synes jeg. Bare en hyggelig opplysning om at vi kanskje nærmer oss en tilstand der vi ikke er så materialistiske at selv barn må arbeide for å imøtekomme rike lands luksusbehov, satt på spissen.
Den tiden har vi nå, og vi har hatt den tiden alltid, der vi er viktige for hverandre. I steinalderen var samholdet viktig for at barna skulle kunne vokse opp, i mellomkrigstiden var samholdet viktig for fordeling av ressurser. Nå er samholdet viktig for en ansvarlig miljøpolitikk. Det er folkeopplysning og forskning som må til. Kanaliseringene vi har fått her har ikke hatt noe konkrete opplysninger om hvordan vi skal oppføre oss mot hverandre. Det har kun vært svada om at nå skjer det snart noe, og i de tilfellene de har prøvd å beskrive virkeligheten så har de vært feil.
Det eneste varskuet som ropes i kanaliseringene er at ingen er lenger trygge for vær og vind. Vi må finne løsninger for å sikre oss mot katastrofene og hjelpe hverandre med gjenoppbygging, nødhjelp o.s.v. der ulykken er ute.
Det kan kreve at folk åpner hjerte(chakra) og graver litt dypere i lommebøkene.;)
Har vi noen gang vært trygge for vær og vind? Er vi ikke tryggere i dag enn noensinne, til tross for at klimaet gir oss mer ekstremvær? Jeg tenker på varslingssystemer, bedre boliger, evakueringsmuligheter osv.
Antall ord: 634

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Hecate skrev:
BA skrev: Økt geologisk aktivitet har jeg ikke funnet noen indikasjoner på. Kanskje du kan opplyse meg?
Det heter seg at det er "økt geologisk aktivitet" forut for jordskjelv og vulkaner, hotspots etc. Så når en registrerer en økning, så vet en at det vil komme et utbrudd.

Det er foreløpig ingen indikasjoner på at hyppigheten er økende.
Det eksisterer teorier der en antar at polsmelting kan medføre ubalanse i tettheten på overflaten og at det igjen kan påvirke geologiske prosesser, men jeg har ikke satt meg inn i akkurat det og jeg vet ikke hvor troverdig det er.
Ja, det var dette jeg tenkte på. Slik jeg leste forrige innlegg forsto jeg det som at du mente økt geologisk aktivitet var et tegn i tiden på fler jordskjelv og vulkanutbrudd.
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Okkultist:

Poenget med kanaliseringen er å få folk til å forstå at naturkatastrofene som er på vei ikke er noe å frykte, og at det er opp til hver enkelt hvor hardt dette vil ramme en. Dersom man selv klarer å godta, kjenne på, og forløse sine negative følelser - så slipper vi å måtte la naturkatastrofene "tvinge" disse følelsene frem i oss.

Grunnen til at denne ikke inneholder konkrete måneder eller datoer er at det ikke er behov for å få vite dette enda, nå er det viktigst at folk er forberedt på at det nærmer seg, og at de forstår hva dette handler om. At det ikke er "dommedag" eller noe "ondt" som skal straffe menneskeheten. Det er bare et resultat av de valgene menneskeheten har foretatt seg.

Det er ikke for sent å endre omfanget av de katastrofene som helt sikkert kommer, og alt er opp til oss. Jo flere som blir forberedt på dette, jo flere vil få muligheten til å gjøre et valg. Det som er synd er at media mest sannsynlig ikke tar dette alvorlig før ETTER en katastrofe. For det kommer flere detaljerte opplysninger som vil overbevise alle - når det er bevist.

Du trenger ikke tro på dette. Hvis du ikke gjør det så er ikke dette noe du trenger å ta til deg.
Antall ord: 222

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Det er utrolig bra at du deler dette med oss Gaute:-)

Jeg gleder meg til å lese mer fra deg!
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links