Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjelpere!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Taraxum
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Feb 2006 20:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Hjelpere!

Innlegg av Taraxum »

Er det slik at for å få kontakt med hjelperne sine så må man be om det? Er det bare å si at jeg vil se dem? Åssen gjør man dette?? Og en annen ting... Jeg er veldig lett skremt, de ville vel ikke finne på å vise seg som en skummel ting lissom? Hehe...
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Om det kommer noen bak ryggen din når du har lagt deg, River tak i skulderene dine og skriker inn i øret ditt ville jeg ikke kalt det en hjelper.

Jeg har ikke fått kontakt, og har på mange måter gitt opp, er litt bitter over at de er så jævla stae...møkka ånder.

Men så kan det hende at det ikke finnes noe og vi er alene :D *wohoo*
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dark Lord
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jul 2006 17:13
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tysvær

Innlegg av Dark Lord »

har fått litt tegn fra hjelperene mine, men aldrig sett eller kommet dirkete i kontakt med dem.

Men prøver og prøver for og åpnå det :)
Antall ord: 28
Det fins noe i mørket.. men hva?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Hjelpere!

Innlegg av Dj_Devil »

Taraxum skrev:Er det slik at for å få kontakt med hjelperne sine så må man be om det? Er det bare å si at jeg vil se dem? Åssen gjør man dette?? Og en annen ting... Jeg er veldig lett skremt, de ville vel ikke finne på å vise seg som en skummel ting lissom? Hehe...
Om hjelperen din vil møte deg så er dette den måten du spør om ja.
Men det kreves også kosentrasjon.
Er du ikke klar for å merke\se ånder så er du heller ikke klar for å se hjelperne dine.

For når du først har åpna den "døra" og gått inn. Kommer du ikke ut igjen.
Ikke alle hjelpere er noe av den fineste sorten heller. Så du vet ikke hva du har å se.

Det du aller mest må starte med er å spøre om tegn. Men etter du har gjort det må du kosentrere deg. Merker du noe nytt på kroppen din? Signaler?
Merker du noe rundt deg? Noen gjenstander som fløtter seg uten at noen gjør det?
Slike ting. Så er lett å bli paranoid mitt oppi dette.

Men merk. Er du klar for å se hjelperen din. Skal du være klar for å se mer også. Det er selvsakt untak. Men kan du være sikker på at du er en av dem? Derfor eg sier det som eg gjør.
Antall ord: 234
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links