Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva ?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Nov 2006 21:09
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Løten
Hva ?
http://www.youtube.com/watch?v=sVqQGHTq ... ed&search=
Hva er dette egentelig ? *skummelt*
Antall ord: 14
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn ; *
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Jeg synes bare den filmen er morsom, må bare le litt når jeg ser den hysteriske dama. Filmen virker ikke akkurat så veldig ekte, dama høres mest ut som om hun holder på å drite i buksa...
For alt jeg vet kan det jo hende at det er sånn en besatt person høres ut, men jeg tviler.
For alt jeg vet kan det jo hende at det er sånn en besatt person høres ut, men jeg tviler.
Antall ord: 60
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
Syntes jeg hørte ordet sexy.....og da trakk jeg på smilebåndet
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Des 2006 20:34
- 17
- Lokalisering: Holter
dette så veldig merkelig ut...
om det har noe med en ekte besettelse å gjøre, så er det egentlig litt uvant å se sånt i muslimsk sammenheng. man tenker seg liksom alltid at besettelse og sånne ting har bare med kristendommen å gjøre. det er jo selvfølgelig ikke sikkert at det er sånn, lurer egnetlig på hvorfor man tenker sånn...
om det har noe med en ekte besettelse å gjøre, så er det egentlig litt uvant å se sånt i muslimsk sammenheng. man tenker seg liksom alltid at besettelse og sånne ting har bare med kristendommen å gjøre. det er jo selvfølgelig ikke sikkert at det er sånn, lurer egnetlig på hvorfor man tenker sånn...
Antall ord: 64
every wish is just a journey away
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 16:38
- 17
ja, jeg hørte det to ganger, så da gikk det fra oi-tenk-om-det-hun-sier-tilkaller-skumle-ånder-i-mitt-hus til LatterkrampeVermilion Oriol skrev:Syntes jeg hørte ordet sexy.....og da trakk jeg på smilebåndet
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ser ut som hun har en demon inni seg, noen som har sett the exorsisme of emily rose ?
elns.. Ligner:P Hahaha
elns.. Ligner:P Hahaha
Antall ord: 22
Ikke gå foran meg
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Slike besettelser kan komme av 2 ting ;
- Det er ikke besettelse men mental forstyrrelse, som gjør at personen som er "angrepet" tror vedkommende er besatt..
Isåfall kan en "prest" som har sammenheng med vedkommendes religiøse tro foreta utdrivelse med de rette ordene...
- Det ER en besettelse av en ånd, kan og være demonisk.
Kristendommen har ikke monopol på besettelser, om noen skulle være i den misoppfatn ing.
Det kan forekomme over alt, i alle religioner.
Visse sjamaner lar seg villig besette i visse situasjoner - for å kanalisere eller av andre årsaker - typisk her er såkalte orakel.
Uansett religion - så tror jeg det er den samme GUD bak det hele, det finnes og ånder og demoner - hvor ånder somregel har med mennesker eller menneskelige forbindelser å gjøre.
Demonene er somregel falne engler, ( populært sagt ), og kan i visse tilfeller trenge inn i et menneske som ikke vet å beskytte seg, og som leker med ting man ikke burde.
En sjaman ( som HAR hatt rett opplæring, kan la seg besette av en grunn, men kan og kontrollere sin egen bevissthet slik at når sjamanen er ferdig med "jobben", kan han/ hun be den besettende ånd/ demon om å komme seg "hjem igjen" . .
Denne filmen fikk ikke overbevist meg - dette virket mer som en mental sak.
mvh Asbjørn
- Det er ikke besettelse men mental forstyrrelse, som gjør at personen som er "angrepet" tror vedkommende er besatt..
Isåfall kan en "prest" som har sammenheng med vedkommendes religiøse tro foreta utdrivelse med de rette ordene...
- Det ER en besettelse av en ånd, kan og være demonisk.
Kristendommen har ikke monopol på besettelser, om noen skulle være i den misoppfatn ing.
Det kan forekomme over alt, i alle religioner.
Visse sjamaner lar seg villig besette i visse situasjoner - for å kanalisere eller av andre årsaker - typisk her er såkalte orakel.
Uansett religion - så tror jeg det er den samme GUD bak det hele, det finnes og ånder og demoner - hvor ånder somregel har med mennesker eller menneskelige forbindelser å gjøre.
Demonene er somregel falne engler, ( populært sagt ), og kan i visse tilfeller trenge inn i et menneske som ikke vet å beskytte seg, og som leker med ting man ikke burde.
En sjaman ( som HAR hatt rett opplæring, kan la seg besette av en grunn, men kan og kontrollere sin egen bevissthet slik at når sjamanen er ferdig med "jobben", kan han/ hun be den besettende ånd/ demon om å komme seg "hjem igjen" . .
Denne filmen fikk ikke overbevist meg - dette virket mer som en mental sak.
mvh Asbjørn
Antall ord: 222
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Da tror jeg det må være en skikkelig ond forstoppelsesdemon..._dracula_ skrev:Ser ut som hun har en demon inni seg...
Jeg har litt problemer med å tro at demoner kan tjuvlåne kroppen til folk og få dem til å bli helt gal. Jeg får litt noia når religiøse (og evt andre) skal gi demoner skylda for alt det gale og rare mennesker gjør og sier... Vi har fri vilje til å gjøre så mye rart vi vil, i tillegg til at psyken kan svikte eller få seg en knekk innimellom. Før i tida ble jo sinnsyke sett på som besatt av demoner og onde ånder. Tror neppe de fikk den hjelpen de virkelig trengte...
Antall ord: 120
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Des 2004 21:29
- 19
- Lokalisering: Oslo
Haha jeg syns den var skikkelig ekkel:P Så jeg skrudde den av haha. Er det mulig
Antall ord: 17
Ain't that the way it goes
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
Det er jeg helt enig i. Det er faktisk folk som opplever dette, enten de egentlig er psykisk syke eller ikke. Og om denne dama egentlig bare kødder så er det på bekostning av veldig syke mennesker. Jeg syns ikke det er morsomt i det hele tatt.TheTech skrev:JEG LIKER IKKE AT DEN ER "STEMPLET" SOM KOMEDIE!
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Okt 2006 00:00
- 18
- Lokalisering: Akershus
Jeg tror ikke denne filmen er ekte. Hvis denne damen er besatt av en demon, ville det ikke vært nærliggende at denne laget bråk og uro når prestenen kommer for å drive den ut. Hun ligger jo bare der og gjentar bønnene som denne presten kommer med.
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Men liksom, åffer er hun blå?
Hahahahhahahhahah
Hahahahhahahhahah
Antall ord: 7
Ikke gå foran meg
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Lokalisering: i mitt lille rike
Re: Hva ?
hallo du har funne den på youtube.. hva trur du de er da da?? jo falskt!! som vanli_dracula_ skrev:http://www.youtube.com/watch?v=sVqQGHTq ... ed&search=
Antall ord: 34
*****Love*****
Hide post links |