Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSannhetsgehalt?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
H
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 24 Jan 2004 12:04
20
Lokalisering: oslo

Innlegg av H »

hehe beste tråden til nå i år :)
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Sannhetsgehalt?

Innlegg av Dj_Devil »

twiggy skrev:Nå har jeg brukt noen dager på å lese gjennom en del på denne siden. Det som stadig surrer i bakhodet mitt er: Mange av skribentene synes å lide av enten mørkeredsel el. angst, og "ser" ting som de uten videre legger ut på siden(e) her. Jeg har også et spørsmål: Hvor mange av dere som legger ut "fantastiske" historier går på stoff???

Ser også at de fleste innlegg er skrevet av personer som ikke behersker det minste snev av rettskriving. Dette forsterker mitt syn på at de fleste historier her er skrevet av mennesker i en eller annen rus-tilstand.

Dette er synd, for dem som har sanne historier å komme med. For jeg vet at det finnes mer mellom himmel og jord.... Men at en del historier er som et resultat av hallusinasjoner....!!!
1: hold kjeft. du kommer med sterke påstander nå.
2: LES https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewtopic.php?t=10351
3: se til å få deg litt folkaskikk

eg er kanskje den som skriver mest feil her på forumet. å eg opplever mitt.. samtidig som eg leser utrulig mye..

å eg har aldri i hele mitt liv rørt noen fom for stoffer i hele mitt liv
Antall ord: 205
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2006 14:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Maritha »

Må bare legge til , at når man skriver fort på tastaturet er det lett at det kommer bokstaver her å der som ikke skal være der.

Er nok ikke stoff inne i bilde selv om man skriver feil.
Antall ord: 39
Smerte er bare feighet som forlater kroppen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

twiggy skrev:.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bilde
Antall ord: 2
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jan 2005 16:05
19

Innlegg av Marií »

Dj_Devil skrev:
twiggy skrev:.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bilde
:lol:
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Dj_Devil skrev:
twiggy skrev:Nå har jeg brukt noen dager på å lese gjennom en del på denne siden. Det som stadig surrer i bakhodet mitt er: Mange av skribentene synes å lide av enten mørkeredsel el. angst, og "ser" ting som de uten videre legger ut på siden(e) her. Jeg har også et spørsmål: Hvor mange av dere som legger ut "fantastiske" historier går på stoff???

Ser også at de fleste innlegg er skrevet av personer som ikke behersker det minste snev av rettskriving. Dette forsterker mitt syn på at de fleste historier her er skrevet av mennesker i en eller annen rus-tilstand.

Dette er synd, for dem som har sanne historier å komme med. For jeg vet at det finnes mer mellom himmel og jord.... Men at en del historier er som et resultat av hallusinasjoner....!!!
Skal du sensurere forumet her nå?
Den tråden har ikke jeg heller giddet å lese fordi det er så mange tråder om dette emnet. De som irriterer mest er de som ikke gidder å skrive skikkelig.

Dysleksi er et fenomen som det er lett å gjemme seg bak for dem som ikke gidder å vise folk den respekt de fortjener ved å skrive forståelig.

De som virkelig har dysleksi ser ut til å ta seg sammen, og skriver stort sett ganske bra, mens de irriterende eksemplene skriver på overdreven dialekt, SMS-språk eller på andre måter tydeliggjør at de driter fullstendig i normal folkeskikk.
Dette slår hardt tilbake. Både det innlegget jeg skriver og det jeg besvarer mangler fullstendig enhver form for folkeskikk.
eg er kanskje den som skriver mest feil her på forumet. å eg opplever mitt.. samtidig som eg leser utrulig mye..

Hvorvidt du har rørt stoffer vet ingen andre, men trådstarter informerer om at skrivefeilene forsterker inntrykket om at det er mange dophuer her. Twiggys inntrykk er like legalt som ethvert annet inntrykk som publiseres på forumet.

Å hive frampå om dyslektikere hver gang rettskrivning er tema begynner å bli forslitt nå. Det er like tåpelig som å begynne å snakke om antisemittisme hver gang Israel kritiseres for noe. Noen her på forumet har sagt klart fra at de ikke er dyslektikere, men at deres innlegg er fulle av skrivefeil fordi de ikke gidder å bruke tid på å skrive skikkelig.

Det tyder på manglende respekt for medmennesker som skal prøve å forstå meningen med det som skrives. Hvis en person bruker ti sekunder mer på å skrive ordentlig kan hundre lesere bruke fem sekunder mindre på å forsøke å forstå meningen med innlegget. Her kan du prøve å sammenligne 10 sek. mot 500 sek, og så kan du gjette hva jeg mener om slik latskap.
Antall ord: 491

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dark Lord
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Jul 2006 17:13
18
Lokalisering: Tysvær

Innlegg av Dark Lord »

Så du påstår at halve paranormal går på Stoff?

Enig med Dj Devil, sterke ting du sier her nå...
Antall ord: 22
Det fins noe i mørket.. men hva?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

BA: eg er meneske eg som alle andre.
eg lot meg provosere å svarte kjapt uten å tenke gjenom det så alt for mye.
Antall ord: 22
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
The Undertaker
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Okt 2006 02:06
18
Lokalisering: Sandnessjøen

Innlegg av The Undertaker »

FY FLATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaså, så twiggy og BA påstår at vi "dopere" ????
Hva i all verden er der her inne hvis dere er så irriterte????
Hva om dere kan ginne dere et annet forum istedet??
Det er sånne som dere som forsurer allt her inne!!!!!
Det er jo histriene som betyr noe etter min mening.......
Folkens, kom med historiene deres, over se sånne som twiggy og BA......
Antall ord: 70
Some souls never rests!!!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
The Undertaker
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Okt 2006 02:06
18
Lokalisering: Sandnessjøen

Innlegg av The Undertaker »

P.S la inn noen artige skrive feil, for irritere dere litt ekstra!!!!!!!!
:mozilla_sealed: :mozilla_sealed: :mozilla_cool: :mozilla_cool: :mozilla_sealed: :mozilla_sealed: :o :o
Antall ord: 17
Some souls never rests!!!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Drusilla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Okt 2006 00:00
18
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Drusilla »

Dj_Devil skrev:

2: LES https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=10351

Heia Dj Devil !! =D>
Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

det er HVA du skriver som betyr noe, ikke HVORDAN du skriver det.
spiller vel ingen som helst rolle om du bruker litt utrykk eller slang, (noe som folk bruker for å vise sin individualitet og hva slags mennesker de er)
ikke fordi de røyker hasj f. eks :S

vet at jeg selv har brukt noe slang osv her før men det er bare måten jeg snakker på liksom.
er ikke bøker vi skriver her, det er meninger og opplevelser...

no offence;)
Antall ord: 85
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
cliffie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Jan 2007 16:50
17

Innlegg av cliffie »

Enig med chupacabra18 og DJ.
Der er hva man skriver som teller. Hvis det plager folk så mye her at det er skrivefeil, er det da noe vits å fortsette å lese på forumet? Dette er et forum om det paranormale ikke norsk rettskriving!!! Og Twiggy, hvis det var meningen din å provosere om noe så lite så fikk du det til...gratulerer...

fatter ikke at rettskriving kan irritere folk så mye.

Og ja, jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har vært full, dopet eller noe som helst når jeg har skrevet her eller når jeg har opplevd det jeg har opplevd!
Antall ord: 107

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

BA skrev:
Dj_Devil skrev:

Skal du sensurere forumet her nå?
Den tråden har ikke jeg heller giddet å lese fordi det er så mange tråder om dette emnet. De som irriterer mest er de som ikke gidder å skrive skikkelig.

Dysleksi er et fenomen som det er lett å gjemme seg bak for dem som ikke gidder å vise folk den respekt de fortjener ved å skrive forståelig.

De som virkelig har dysleksi ser ut til å ta seg sammen, og skriver stort sett ganske bra, mens de irriterende eksemplene skriver på overdreven dialekt, SMS-språk eller på andre måter tydeliggjør at de driter fullstendig i normal folkeskikk.
Dette slår hardt tilbake. Både det innlegget jeg skriver og det jeg besvarer mangler fullstendig enhver form for folkeskikk.

Hvorvidt du har rørt stoffer vet ingen andre, men trådstarter informerer om at skrivefeilene forsterker inntrykket om at det er mange dophuer her. Twiggys inntrykk er like legalt som ethvert annet inntrykk som publiseres på forumet.

Å hive frampå om dyslektikere hver gang rettskrivning er tema begynner å bli forslitt nå. Det er like tåpelig som å begynne å snakke om antisemittisme hver gang Israel kritiseres for noe. Noen her på forumet har sagt klart fra at de ikke er dyslektikere, men at deres innlegg er fulle av skrivefeil fordi de ikke gidder å bruke tid på å skrive skikkelig.

Det tyder på manglende respekt for medmennesker som skal prøve å forstå meningen med det som skrives. Hvis en person bruker ti sekunder mer på å skrive ordentlig kan hundre lesere bruke fem sekunder mindre på å forsøke å forstå meningen med innlegget. Her kan du prøve å sammenligne 10 sek. mot 500 sek, og så kan du gjette hva jeg mener om slik latskap.

Ehh du hva medog vise litt respekt for de som faktisk har dysleksi??+ eller er det under din verdighet?????
De som sliter med dysleksi sliter med og lære og lese og skrive og mange ting du tar forgitt... har du tenkt på det??? Hvis ikke er det jaggu meg på tide...

mvh

Puma/f
Antall ord: 548

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Satsuki
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Okt 2005 16:49
19
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Satsuki »

Det heter nykter.

Edit: Ærbødighet skrives forresten med g. Siden du er så opptatt av rettskrivning, mener jeg.
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links