Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Prøver noen å ta kontakt?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Des 2006 19:38
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
Prøver noen å ta kontakt?
Jeg føler ofte at noen følger etter meg, og at noen stirrer noe fryktlig på meg! Er huset mitt hjemsøkt?! Ingen andre i huset har sagt noe om det. Bare jeg! Er det en ånd som prøver å ta kontakt med meg? Er det noe/noen i det hele tatt? Eller er det bare meg som tror LITT for mye på spøkelser? Jeg vil at dette skal ta slutt, fordi jeg mister nesten puster hver gang dette skjer! :mozilla_scared:
Mvh. Stine (12 år)
Mvh. Stine (12 år)
Antall ord: 88
♥♥♥Lupus♥♥♥
♫♫Piano♫♫
♫♫Piano♫♫
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
Du kan nok slappe helt av. Hvis det er en ånd, så er ikke det noe farlig. Men hvis det er en som vil ha kontakt med deg, vil det skje når du er klar for det og ikke før.
Men personlig tror jeg ikke det er en ånd tilstede hver gang man føler at noen er tilstede. Tenker man mye på dette så skaper man sin egen virkelighet, så da kan man føle seg iakttatt ofte. Fordi man forteller seg selv at det er noen der.
Men personlig tror jeg ikke det er en ånd tilstede hver gang man føler at noen er tilstede. Tenker man mye på dette så skaper man sin egen virkelighet, så da kan man føle seg iakttatt ofte. Fordi man forteller seg selv at det er noen der.
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ja, det er mulig... Jeg har jo opplevd at et spøkelse tok på meg, men det var på Brimi Sæter;)
Antall ord: 22
♥♥♥Lupus♥♥♥
♫♫Piano♫♫
♫♫Piano♫♫
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2006 20:11
- 18
- Lokalisering: hønefoss
det kan jo godt være hjelperen din.. :mozilla_wink:
Jeg føler altid at noe følger etter meg, men jeg har jo 'beviser' for at det faktisk er hjelper/spøkelse non ganger :mozilla_surprised:
Grunnen til at bare du føler det, kan godtvære fordi du er mer åpen for komunikasjon. Men det kan også komme av ting du har lest eller sett på tv, og føler deg utrygg
Jeg føler altid at noe følger etter meg, men jeg har jo 'beviser' for at det faktisk er hjelper/spøkelse non ganger :mozilla_surprised:
Grunnen til at bare du føler det, kan godtvære fordi du er mer åpen for komunikasjon. Men det kan også komme av ting du har lest eller sett på tv, og føler deg utrygg
Antall ord: 74
* I belive in myself, doesn't that count for something?*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
hei, det høres ut som de typiske varslene for at du har vesner av type skyggefolk som driver å følger med på deg, les mer om det på linken under:)
MYE bra informasjon av Bjørn der...
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=1094
lykke til med søken på svar, håper det ordner seg for deg:)
Antall ord: 62
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Det er muli.. Jeg ser ofte på Åndenes Makt, og får ikke til å sove etterpå.. :OmjfFan4ever skrev:det kan jo godt være hjelperen din.. :mozilla_wink:
Antall ord: 93
♥♥♥Lupus♥♥♥
♫♫Piano♫♫
♫♫Piano♫♫
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Tusen takk!chupacabra18 skrev:hei, det høres ut som de typiske varslene for at du har vesner av type skyggefolk som driver å følger med på deg, les mer om det på linken under:)
Antall ord: 66
♥♥♥Lupus♥♥♥
♫♫Piano♫♫
♫♫Piano♫♫
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2006 12:53
- 18
- Lokalisering: østfold
Ikke bekymre deg for skyggefolket. Psyken kan gjøre mye og du er bare 12 år. Du vil forstå mer etter som årene går. Ikke vær redd for noe for det er ikke farlig.
Psyken kan gjøre oss mye vondt!
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Okeii^^,Mandi skrev:Ikke bekymre deg for skyggefolket. Psyken kan gjøre mye og du er bare 12 år. Du vil forstå mer etter som årene går. Ikke vær redd for noe for det er ikke farlig.
Antall ord: 46
♥♥♥Lupus♥♥♥
♫♫Piano♫♫
♫♫Piano♫♫
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Grr.. Hvorfor MÅ jeg være åpen for sånt!? *aargh*Stininx skrev:Tusen takk!chupacabra18 skrev:hei, det høres ut som de typiske varslene for at du har vesner av type skyggefolk som driver å følger med på deg, les mer om det på linken under:)
Antall ord: 79
♥♥♥Lupus♥♥♥
♫♫Piano♫♫
♫♫Piano♫♫
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 17:27
- 18
Re: Prøver noen å ta kontakt?
Ja, du er nok litt mørkredd tenker jeg. Og ja, du tror også litt for mye på spøkelser. I tillegg tror jeg at du ser for mye på åndenes makt, noe du egentlig ikke er gammel nok til å gjøre med mindre foreldrene dine engasjerer seg i det og prater med deg om det. Ellers tror jeg også at du er for mye inne på paranormal og leser folks mer eller mindre troverdige historier.Stininx skrev:Jeg føler ofte at noen følger etter meg, og at noen stirrer noe fryktlig på meg! Er huset mitt hjemsøkt?! Ingen andre i huset har sagt noe om det. Bare jeg! Er det en ånd som prøver å ta kontakt med meg? Er det noe/noen i det hele tatt? Eller er det bare meg som tror LITT for mye på spøkelser? Jeg vil at dette skal ta slutt, fordi jeg mister nesten puster hver gang dette skjer! :mozilla_scared:
Mvh. Stine (12 år)
Egentlig syns jeg at du skal slutte å være her, hvis du er 12 år. Og hvis ikke syns jeg du skal slutte å late som du er 12 år For 12 åringer som bruker så mye tid på åndelig søken trenger personer å prate med. De trenger ikke massiv og til tider useriøs informasjon som kommer fra noen seriøse, noen med dårlig psykologisk innsikt, noen useriøse, noen med peiling, noen med psykoser, noen med paranoia og noen med alt for livlig fantasi. Du trenger adekvate svar med kontiniuitet i, hvis ikke vil du finne deg selv veldig forvirret. Spør noen virkelige mennesker heller. Eller prat med vennene dine. Dette er feil sted.
Antall ord: 283
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Det er og mulig.. Jeg ser jo ofte på Åndenes Makt og sånt. Det er så spennende! xD Men problemet er at jeg ikke får til å sove om natten etter det, da.. Hva kan skje hvis det er skyggefolk? :O Jeg har lest litt om det, og lært at skyggefolk er ikke ofte hyggelige... En natt for ikke så lenge siden så drømte jeg at det var en skygge som stod ved siden av sengekanten.. Det var skikkelig ekkelt! Men jeg vet ikke om det var drøm eller ikke, for den virket så ekte. Jeg var lys våken etterpå, og syntes det var litt rart hvis jeg faktisk hadde drømt. Ekkelt... (PS: Uansett- Den skyggen jeg "drømte" om var definitivt ikke vennlig! )mjfFan4ever skrev:det kan jo godt være hjelperen din.. :mozilla_wink:
Antall ord: 206
♥♥♥Lupus♥♥♥
♫♫Piano♫♫
♫♫Piano♫♫
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Re: Prøver noen å ta kontakt?
Takk! ;D Men jeg klarer liksom ikke å la være!Globeline skrev:Ja, du er nok litt mørkredd tenker jeg. Og ja, du tror også litt for mye på spøkelser. I tillegg tror jeg at du ser for mye på åndenes makt, noe du egentlig ikke er gammel nok til å gjøre med mindre foreldrene dine engasjerer seg i det og prater med deg om det. Ellers tror jeg også at du er for mye inne på paranormal og leser folks mer eller mindre troverdige historier.Stininx skrev:Jeg føler ofte at noen følger etter meg, og at noen stirrer noe fryktlig på meg! Er huset mitt hjemsøkt?! Ingen andre i huset har sagt noe om det. Bare jeg! Er det en ånd som prøver å ta kontakt med meg? Er det noe/noen i det hele tatt? Eller er det bare meg som tror LITT for mye på spøkelser? Jeg vil at dette skal ta slutt, fordi jeg mister nesten puster hver gang dette skjer! :mozilla_scared:
Mvh. Stine (12 år)
Egentlig syns jeg at du skal slutte å være her, hvis du er 12 år. Og hvis ikke syns jeg du skal slutte å late som du er 12 år For 12 åringer som bruker så mye tid på åndelig søken trenger personer å prate med. De trenger ikke massiv og til tider useriøs informasjon som kommer fra noen seriøse, noen med dårlig psykologisk innsikt, noen useriøse, noen med peiling, noen med psykoser, noen med paranoia og noen med alt for livlig fantasi. Du trenger adekvate svar med kontiniuitet i, hvis ikke vil du finne deg selv veldig forvirret. Spør noen virkelige mennesker heller. Eller prat med vennene dine. Dette er feil sted.
Antall ord: 295
♥♥♥Lupus♥♥♥
♫♫Piano♫♫
♫♫Piano♫♫
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 16:38
- 17
Stininx skrev:Det er og mulig.. Jeg ser jo ofte på Åndenes Makt og sånt. Det er så spennende! xD Men problemet er at jeg ikke får til å sove om natten etter det, da.. Hva kan skje hvis det er skyggefolk? :O Jeg har lest litt om det, og lært at skyggefolk er ikke ofte hyggelige... En natt for ikke så lenge siden så drømte jeg at det var en skygge som stod ved siden av sengekanten.. Det var skikkelig ekkelt! Men jeg vet ikke om det var drøm eller ikke, for den virket så ekte. Jeg var lys våken etterpå, og syntes det var litt rart hvis jeg faktisk hadde drømt. Ekkelt... (PS: Uansett- Den skyggen jeg "drømte" om var definitivt ikke vennlig! )mjfFan4ever skrev:det kan jo godt være hjelperen din.. :mozilla_wink:
Antall ord: 208
Hide post links |