Ikke så mye så si på det. Interessant selvsagt, men min erfaring tilsier at ut av kroppen ikke nødvendigvis er ut av kroppen, men en form for lucid dreaming.
Så det kan være en ekte ut av kroppen opplevelse elller det kan være en tilfeldig drøm. Who knows?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ut av kroppen....
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Des 2006 11:57
- 17
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Des 2006 19:38
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
Re: Ut av kroppen....
Hmm... Det må være ekkelt! :S har ikke opplevd det samme, så jeg kan ikke si noe mer, dessverre^^,
Antall ord: 20
♥♥♥Lupus♥♥♥
♫♫Piano♫♫
♫♫Piano♫♫
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Des 2006 19:38
- 17
- Lokalisering: Trondheim
Hva var din opplevelse, da?twiggy skrev:Var min historie for ekte til at noen tør svare?
Antall ord: 18
♥♥♥Lupus♥♥♥
♫♫Piano♫♫
♫♫Piano♫♫
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Om du leser det første innlegget, så skjønner du kanskje ?Stininx skrev:Hva var din opplevelse, da?twiggy skrev:Var min historie for ekte til at noen tør svare?
Antall ord: 32
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
Kansje du bare drømte. Men jeg drømte en gang en ting som skjedde med en annen person her...
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2007 16:50
- 17
Ut ifra det du forteller vil jeg personlig tro at det kan være hjelperene dine som kontakter deg. Har det skjedd noe personlig hos deg før alt dette skjedde, så kan det være at følelser som har kommet av dette bringer frem bedre komunikasjonsevne ovenfor hjelperene. Mulig du har blitt mer følsom. Jeg kan ikke si om dette er paranormalt eller ikke, men det høres sånn ut ifra det du forteller.
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Okt 2006 00:00
- 18
- Lokalisering: Akershus
Jeg har også opplevd noen sånne varsler. Noen ganger har det vært som en stemme, andre ganger har det føltes som om noen drar meg i armen og når jeg snur meg ser jeg et bilde, et blaff av en situasjon , før alt er som det var. Det stemmer som regel.twiggy skrev:Seinere, februar 2004, opplevde jeg - på høylys dag - en merkelig følelse i brystet. Og en "stemme" fortalte meg at jeg måtte forberede meg til å reise i begravelse. Jeg ville så gjerne fortelle noen om dette, men jeg var redd for å bli oppfattet som "gal", så jeg lot det være. Selv prøvde jeg å distansere meg fra dette og sa til meg selv at det bare var tull og tanker man får innimellom... Ca et døgn senere døde min far, og jeg var på vei til Tromsø.
Jeg var veldig knyttet til min far.
Bestefaren min kom til meg i en drøm. Vi pratet litt og sånn før han plutserlig sa " nei, jeg får vel dra hjem jeg nå " Et par dager etterpå døde han.
En annen episode var for et år siden da jeg skulle passe kaninene til noen venner mens de var på ferie. En morgen fikk jeg "se" et bilde av den ene kaninen. Hun lå på siden i buret sitt og var død. Jeg løp ut og alt stemte slik jeg hadde sett det.
Vi får mange tegn og varsler,- jeg tror bare det er om å gjøre å legge merke til dem for de er ikke alltid så tydelige.
Antall ord: 275
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Kan absolutt virke som ett forvarsel siden den ene av de var gravid... (har lest bøker der personer forteller om hjelpere eller personer de har sett, har ikke hørt om noen de har sett har vært gravid, i de bøkene jeg har lest ...) Så da kan det tenkes at det var ett forvarsel.. Og siden du i ettertid kan se at de "ligner"... De var vel slørete i ansiktet for at du ikke slulle vite helt hvem det var og bli skrekkelig redd for de!?!? Vanskelig og sei... Når du svevde der, såg du deg selv i sengen?? Eller var din mann alene?? For viss du ikke låg i sengen så var det nok en drøm.. (men alikavel kan det være varsel i en drøm)... Slik jeg har forstått det på de historiene jeg har lest om "ut av kroppen"-opplevelser så ser de seg selv (kroppen)ligge der i sengen, og de har kontroll på seg selv og forflytter seg ved tanker... Men når det er sagt så har jeg også lest at vi i drømmene kan bli forberedt på ting som skal hende.. Slik at vi er bedre rustet til å møte den situasjonen mentalt.. Om det skulle være eksamen, jobbinterjuv, eller i din situasjon sykdom og svangerskapskomplikasjoner... Men noe sikkert svar er vel vanskelig og finne...
Antall ord: 234
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Hide post links |