Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterI dag tilga jeg Hitler

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

Hecate skrev:Kanskje de var fryktløse og dermed aksepterte at dette var deres skjebne og at når verden fikk vite om dette, ville den sørge for at slike som Hitler aldri skulle få sjansen til å få herredømme igjen?
Hvis de var fryktløse og aksepterte det.. Blir ikke det en form for indirekte selvmord?
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

ragerod skrev:Næh...jødene viser seg ikke som martyrer...nå som di har egne grenser og egne våpen er di like dustete som resten av dustene her på jorda...håper det snart dukker opp et realt metoritt-regn som kunne fjernet noen av desse dustelederene rundt om på jorden...
Vel, måten du omtaler jødene tyder på at du budre få deg en real dusj du også :mozilla_wink:
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 713
Startet: 22 Des 2006 22:35
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Re: I dag tilga jeg Hitler

Innlegg av David Skywalker »

anouschka skrev:Hadde en flott opplevelse under meditasjonen min i dag. Jeg har selv slitt med vonde tanker, dårlige stemninger og depresjon i perioder siden jeg var liten. Har slitt med å få sove om natten siden jeg var liten, for jeg har vært plaget av følelsen av å bli kvalt. Jeg fikk tidlig en dragning mot Russland (har oppholdt meg endel ferier i Sovjetunionen/Baltikum siden -90 pga. min fars flytting). Vel, saken er at jeg den siste tiden har gått inn i meg selv, klart å godta den jeg er og kunnet akseptere mine åndelige sider som en stor del av meg. Dette har medført daglig meditasjon.
I dag fikk jeg en underlig beskjed, om at jeg skulle tilgi Hitler (og nazismen så klart!)det han gjorde under 2.verdenskrig. Det var om jeg lettet og flere energier fikk fred rundt meg. Børen jeg bærer er lettere enn den var. Jeg tenkte på den sjela som en gang har vært en del av Hitlers liv, og jeg fikk kjenne smerte over det hatet som vi fremdeles bærer på. Hatet lever fremdeles, men det gagner ingen, det skader oss selv. Jeg tilga han, mens jeg gråt i 30 minutter. Det var så utrolig vondt, men rent etterpå. Også tilga jeg meg selv, for at hatet og frykten har fått leve i meg. I hele dag har jeg hatt tyngre for å puste. Og noen timer etterpå så fikk jeg en fornemmelse... Jeg tror på inkarnasjon, jeg var i krigen på et vis, jeg deltok i frykten og hatet, jeg ble kvalt, jeg døde med mange andre, vi fikk fred sammen i dag.
Vet ikke hva dere der ute tror på. Dagen min har i allefall vært meget spesiell, og hjertet mitt er fyllt med en så vakker fred.

Ha et riktig godt nytt år!
El fantastico. Å heale fortiden - våre forfedre er kraftfullt. Da åpner vi for noe magisk i oss - nye dører åpnes. Forfedrenes gjemte kunnskaper og visdom er gjemt i magiske kraftsteder,bygninger og kraftplanter.
Antall ord: 348
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Diffusa skrev:
Hecate skrev:Kanskje de var fryktløse og dermed aksepterte at dette var deres skjebne og at når verden fikk vite om dette, ville den sørge for at slike som Hitler aldri skulle få sjansen til å få herredømme igjen?
Hvis de var fryktløse og aksepterte det.. Blir ikke det en form for indirekte selvmord?
Det var faktisk flere som gjorde motstand, men til hvilken nytte? De hadde egne motstandsorganisasjoner, men de ble jo angitt av naboer og tidligere venner og kjente over en lav sko....
Indirekte selvmord....mnei...martyrdød kanskje?
Utgangspunktet for mitt innlegg over, er at jødene er det utvalgte folket og må regne med at andre ikke liker dem p.g.a. det. ;)
Antall ord: 123
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ChopSuey
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 01 Nov 2006 04:42
17

Innlegg av ChopSuey »

stakkars hitler var nok bare ødelagt i hodet sitt som de fleste andre verdensledere vi ser i dag.. mindcontrol is the shit
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Takk for at du deler anouschka :)
Jeg syntes det er flott at du tilgir, og jeg er av samme oppfatning som deg, at det å hate bare er bortkastet tid og energi. God bless!
Antall ord: 33
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links