Jeg bor i et hus der det er en slags energi , jeg merker at det er noe rundt meg i perioder , jeg hører ordentlige lyder selvom jeg er helt alene i huset .
Var litt ekkelt i starten (2 år siden) men det bryr meg ikke lenger .
Jeg har også hatt noen underlige opplevelser i naturen de siste årene som gjør at jeg interesserer meg for det noen kaller "det overnaturlige" , jeg er ikke spåmann, trollmann, heks eller noe , jeg er en helt vanlig fyr og det kunne ikke falle meg inn å fortelle dette til venner av meg .
Det er bare ei som vet hva jeg merker , hun er relativt kjent fjes , hun sier jeg av en eller annen grunn tiltrekker meg energier .
Noen får "pepper" når de skriver om sine opplevelser her inne , det finnes sikkert seriøse folk her og det finnes sikkert noen som bare er her for å kverulere .. man må sile ut hva som er viktig og ikke.
Det som er synd er at det ikke finnes et sted man virkelig kan diskutere detaljene ved "møtene" med energier uten at det ender i bare tull&tøys .. man kommer seg liksom ikke inn i materien virker det som.
God jul & godt nyttår til alle
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Energier i huset
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jun 2006 23:10
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
God jul og godt nyttår til deg også
Så synd at du føler at du ikke kan diskutere opplevelsene dine her inne. Pepper får man overalt. Man må bare lære seg/prøve å heve seg over det. Jeg vil gjerne høre mer om hva du har opplevd
Hvorfor forteller du ikke vennene dine om det du opplever? Redd de skal se på deg som rar?
Så synd at du føler at du ikke kan diskutere opplevelsene dine her inne. Pepper får man overalt. Man må bare lære seg/prøve å heve seg over det. Jeg vil gjerne høre mer om hva du har opplevd
Hvorfor forteller du ikke vennene dine om det du opplever? Redd de skal se på deg som rar?
Antall ord: 70
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2006 12:53
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: østfold
Det er nok av seriøse her inne som gir deg ordentlige svar. Det er jo kjempespennende at du merker det du gjør. Men hvis du ikke vil fortelle om det, så er det kanskje en liten tvil hos deg? Ikke hver redd for at andre skal syns du er rar. Dem fleste er rare uansett. Kan du ikke skrive litt mere spesifikt om hva du har opplevd. Da er det nok litt lettere å gi deg tilbakemelding på innlegget ditt :mozilla_wink:
Antall ord: 83
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |