Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderAnsikts spiritisme

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
paranormailia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 20 Mar 2006 17:48
18

Ansikts spiritisme

Innlegg av paranormailia »

Jeg lurer på om ansikts spiritisme bare er synsbedrag.
Altså og stirre inn i øynene på en person over deg, til ansiktet til han/hun forandrer seg til en helt annen person.

Jeg har nemlig lest at du kan få frem ånder på den måten, høres jo helt utrolig merkelig ut, så hadde vært koselig hvis jeg hadde fått noen svar på det! : )

På forhånd, takk!
Antall ord: 71
¨¨~~Anette~~¨

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
A.M
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 62
Startet: 10 Okt 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av A.M »

Det har eg gjort mange ganger, men det er bare øynene som forandrer seg når vi har gjort det. Skikkelig ekkelt, så vi kvepper alltid. Ante ikkje at det ble kalt for ansikts spiritisme.
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
enilorac
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 01 Nov 2006 00:38
17
Kjønn (valgfri): jente

Innlegg av enilorac »

er det sånn at alle kan se det, eller bare noen få?hørt at ikke alle kan se det serru.... men er det bare å stirre?høres litt rart ut... hvorfor skal en ånd vise seg i annsiktet til noen, bare av at noen stirrer?:)
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

har det noe med ånder å gjøre? trodde det bare ble slik, slik som når man stirrer lenge på fingeren sin og klarer å se bak den, slik at man ser 2 fingre og ikke en, man ser dobbelt altså..
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aron

Re: Ansikts spiritisme

Innlegg av Aron »

paranormailia skrev:Jeg lurer på om ansikts spiritisme bare er synsbedrag.
Altså og stirre inn i øynene på en person over deg, til ansiktet til han/hun forandrer seg til en helt annen person.

Jeg har nemlig lest at du kan få frem ånder på den måten, høres jo helt utrolig merkelig ut, så hadde vært koselig hvis jeg hadde fått noen svar på det! : )

På forhånd, takk!
Ååååå.... så det er det som skjer .... når hun forandrer seg til en annen person.... Og jeg som trodde at det betød at da hadde jeg vært ekstra flink :mozilla_tongue:
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Re: Ansikts spiritisme

Innlegg av Lone »

paranormailia skrev:Jeg lurer på om ansikts spiritisme bare er synsbedrag.
Altså og stirre inn i øynene på en person over deg, til ansiktet til han/hun forandrer seg til en helt annen person.

Jeg har nemlig lest at du kan få frem ånder på den måten, høres jo helt utrolig merkelig ut, så hadde vært koselig hvis jeg hadde fått noen svar på det! : )

På forhånd, takk!
Personlig har jeg blitt fortalt at det er en`s egen energi som matrialiserer seg.. altså tidligere liv som kommer frem.

Høres meningsfylt ut.
Antall ord: 98
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Dere snakker om 4 forskjellige ting.

1. Defokusering. Som det allerede ble nevnt ang øvelsen med å stirre på en finger, så vil man kunne stirre å en gjenstand og etter et hvisst stykke tid så kjeder hjernen seg og man vil oppleve å "se" andre bilder. Bilder som kommer fra netthinnen og ikke er det man fysisk ser fremfor seg. Det finne flere bøker med oppgaver på dette området. Masse prikker som blir noe annet om du klarer å slappe av i øynene.

2. Ansikts motorikk. Åndene kan gå inn og "låne" ansiktsmorotikken til mediumet og da vil ansiktsmusklene endre ansiktsformen til mediet slik at det ser ut som ånden som jobber med mediuemt akkurat da. Det ånden gjør er å sende elektriske signaler til nervesystemet til mediumet og derfro kan endringene finnes sted.

3. Overshadowing/overskygging. Her vil åndene legge en form for maske utenpå mediumets ansikt og de som er rundt vil kunne se briller, bart, ja alle mulige endringer i ansiktet egentlig.

4. Ektoplasma maske. Utviklede medium kan være instrumenter for åndene og det kan være en full overskygging. Da vil åndene bygge opp en maske rundt hodet til mediumet og du vil kunne oppleve å se andre mennesker/ånder enn mediumet selv. Dette kan for enkelte medium gjelde hele kroppen. Ektoplasma er en substans som finne inne i kroppen til mennekser.
Antall ord: 226
- - Kjærleik er å vilja vel - -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

så får å få til ordentlig ansikts spiritisme (ikke defokusering) må det til et medium?
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Nei du trenger ikke noe medium. Dette er som det ble nevnt over en egen energi
som kommer frem som bilder av ansikter i tidligere liv.

De gangene jeg har opplevd dette så har vi vært mange som har gjort
det samme. Det vi opplever er at vi er i en følelse eller en situasjon og
noen ser på oss over tid. Så når blikket blir ut av fokus som når en skal øve
på å se aura vil ansiktet til den personen du var når du først opplevde
denne grunnfølelsen tre frem.
Jeg opplever det kun som en egen energi, ikke noe som blir lagt der
av noen ånder. Alt ligger i vår aura og vi kan selv få frem mye av dette
bare vi øver.
Antall ord: 134
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

hvordan øver man seg på å se aura? leste et sted at man skulle stirre på hånden sin mot en hvit bakgrunn kjempe lenge, bevege den mot og ifra ansiktet, og til slutt kom man til å se auraen sin. virker denne metoden? finnes det andre metoder?
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheTech

Innlegg av TheTech »

Litt sykt da. Men jeg vet ikke hv som skjer noen ganger men jeg bare plutselig husker noe som jeg ikks kulle ha sett. Jeg skulle ikke være født da.

For noen måneder siden ble det kjent at jeg hadde fått Ledgigt. De skulle de sjekke foten min med noe jeg ikke husker hva heter. Jeg spurte mamma og pappa hva det var. De viste ikke hvordan de skulle forklare det. De sa at man legger på en avlang greie med ett slags slim på. Jeg fikk flashback. Jeg så for meg at mamma brettet opp skjorten sin, og legen smurte det på magen. Jeg lurte på om det var det. De så på meg. De lo, for sist mamma hadde det hadde jeg ikke vært født..... men det som hendte har sjedd.....
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

livingdeaddoll skrev:hvordan øver man seg på å se aura? leste et sted at man skulle stirre på hånden sin mot en hvit bakgrunn kjempe lenge, bevege den mot og ifra ansiktet, og til slutt kom man til å se auraen sin. virker denne metoden? finnes det andre metoder?
Du kan se på hva som helst, alt har aura, forde alt er energi. For meg funker alle bakgrunner, men det er muolig hvit eller svart er god til å øve med.
Du fokuserer på det du skal se på med øyet ute av fokus. Da ser du ett energifelt utenfor
det du fokuserer på. De fleste starter med å se ett blåhvitt lag som er det eteriske legeme. Dette er det tetteste og enklest og se.
Antall ord: 124
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

takk:)
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re:

Innlegg av Terra »

Octopuzzy skrev: 3. Overshadowing/overskygging. Her vil åndene legge en form for maske utenpå mediumets ansikt og de som er rundt vil kunne se briller, bart, ja alle mulige endringer i ansiktet egentlig.
Dette har jeg faktisk opplevd noen ganger. Som om den jeg ser på forandrer seg på en måte. At ansiktet liksom overskygges av en annen energi/person. Veldig rart når det skjer.
Antall ord: 67
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links