Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhos gudmoren min ;S

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
[broken]
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Nov 2006 23:31
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal

hos gudmoren min ;S

Innlegg av [broken] »

For et par dager siden så var jeg å en vennine av meg i stallen med hestene til gudmoren min *bruker å være der ganske ofte* vi skulle ta et bilder av den yngste hesten, det var et som bermærket seg, det var ganske uklart og rett ved øye til hesten så var det et lys som var formet som dette tegnet < nesten. så var det en liten sort skikkelse der, du så ansiktet, øynene nesen og munnen, du så hvor langt høret på den personen var og. håret gikk ned til skuldrene sånn ca. senere når vi hadde gått til et rom der vi bruker og sitte å drikke brus og spise kjeks så ble plutseli venninen min helt borte i blikket, det skjedde to ganger hun så på nesten samme plassen begge gangene, jeg spurte henne va der var, men hun sa at det ikke var noe spesielt. når vi hadde gått ut av stallen og var på vei opp til gudmoren min så spurte jeg henne va det var, da sa hun at hun syntest at hun så e svart skikkese gå forbi døren di gangene hun ble borte i blikket. når jeg har vært alen i stallen har jeg følt at det er noen som står å kikker på meg vær gange, følger med meg hele tiden. men når jeg bruker og dra for å ri flere ganger i uka så føler jeg ikke at noen følger med meg.

Det har ikke vært sånn før, bare etter en periode jeg falt av hesten en del og slo meg kraftig vær gang. etter det er det som om noen følger med meg vær gang jeg er der.
venninda mi spurte meg om jeg har noen som jeg er veldig glad i som er død, fant ut idag at bestemor hadde litt mørkt hår, å personen på bildet hadde antagelig mørkt hår.

har ikke bildet enda, får det snart. da skal jeg legge det inn så får dere se. har lyst å vite hva dere tror og om det er noe jeg kan gjøre med dette.

håper på svar, seriøse svar. [beskrivelsen av dette er ikke så bra, er ikke så flink til å beskrive ;S]
Antall ord: 395
The story ends...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Medi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 02 Mar 2005 17:17
19
Lokalisering: Hjemme <3
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 31 ganger

Innlegg av Medi »

jeg skal ikke si noe ennå, før jeg har sett bilde, for det kan hende jeg tar feil.

Men du høres ærlig ut, og skal bli spennende å få se det bilde :)
Antall ord: 33
~ Don't feed the internet trolls ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
[broken]
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Nov 2006 23:31