Drømmer, NDO & ut av kroppendrøm??

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

dani88
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Mai 2006 10:14
18

drøm??

Innlegg av dani88 »

Husker ikke hvilken natt, men jeg hadde sovnet. Og plutselig hører jeg en stemme i hodet mitt! Jeg ble vettskremt! Jeg husker ikke hva han sa, men jeg husker jeg fikk en merkelig følelse! Så, mens jeg lå der vettskremt, husket jeg at jeg har lest her inne om folk som hadde snakket med hjelperene sine i drømmer.. Fikk på en måte en "ut av kroppen" opplevelse..! Vanskelig å beskrive! Dette husket jeg ikke før i gårkveld! aner ikke når dette faktisk hendte, med kunne ha vært noen uker siden! Og akkurat i det jeg husket det fikk jeg en slags støkk i kroppen, som om jeg skulle til å oppleve det der igjen! Jeg var akkurat på vei til å sovne! Jeg lå våken i 4 timer, og turte ikke å sove!! Jeg er fortsatt livredd for å oppleve det der igjen...!
Antall ord: 148
-Dani-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
chupacabra18
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Des 2006 17:39
17
Kjønn (valgfri): Mr.man
Lokalisering: Akershus

Innlegg av chupacabra18 »

oj såpass ja:S virker som en skummel opplevelse:S men ehhm.....:P
(tenker) hvis dette er noe du vil oppleve igjen, altså at du har en utavdegselvopplevelse:) så kan du prøve noe som jeg tror heter Lucid Dreaming, som vil si at du kan stoppe opp i drømmen din, ta kontroll over den og styre din egen drøm.
Dette har jeg fått høre at du kan oppnå ved å stirre intenst på hendene dine i 2 min før du legger deg hver natt før du legger deg, gjør dette hver kveld i en del uker til du ser for deg hendene dine i drømmene dine, da vil du oppleve hendene i drømmen, og da merka at det er en drøm , og da forhåpentligvis kunne ta kontroll over drømmen derfra.P:P

vet ikke om dettehjalp deg på noen måte, men hvis stemmen kom fra drømmen så har du jo aknskje en mulighet til å undersøke stemmen via drømmen dine:)

Lykke til:D
Antall ord: 178
-Lars-

*Hominus Nocturna*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !