Jaaaaaa... *Se litt skremt på bildet*-Marie- skrev:Enig med deg der*Lille* skrev:Du har også en litt smågrotesk avtaer...HYMN skrev:Jeg har en engel<3
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ har du sett en engel+?
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
Re: ho
Antall ord: 29
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jun 2006 10:47
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Neverland
desverre..eller heldigvis, hadde nokk pisst i buksa
Antall ord: 8
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mai 2006 01:29
- 18
Placeboeffekten gjør jobben... :mozilla_wink:*Velvet* skrev:Engler finnes ikke selv om noen TROR de finnes.un0rmal skrev:*Velvet Vamp* skrev:Finnes engler?
Det er vel opp til hva hver av oss tror på?
Tror du at engler finnes så er svaret ja. Tror du ikke det så er jo svaret nei.
Synes ikke noen andre kan gi deg det svaret. Det blir som om du spør om gud finnes. Mange vil si ja, og mange vil si nei. Men egentlig så er det bare du som kan svare deg selv.
Selv... har jeg sett noe som kan likne en engel ja..
Antall ord: 104
I NASA er verdensrommet fremdeles høyt prioritert.
George W. Bush
George W. Bush
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jun 2006 10:47
- 18
- Lokalisering: Neverland
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2005 16:09
- 19
- Lokalisering: Oslo
Jeg har en kamerat som våknet opp av at to "engleskikkelser/lysvesener" stod ved sengen hans.. De lyste i pulserende hvitt, og sa et navn.. Han mente det var hans sjelenavn..
Foruten det vet jeg om flere her i norge som har kontakt med "engler" og "lysvesener" fra høyere dimensjoner.
Foruten det vet jeg om flere her i norge som har kontakt med "engler" og "lysvesener" fra høyere dimensjoner.
Antall ord: 52
Du er et spirituelt vesen som har valgt å ha en menneskelig erfaring.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Og akkurat der var også mitt svar... tanks så glemte jeg å si... jeg kjenner en dame.. som tror på engeler og jeg antar hun mener hun har sett etc engler.. men det hun ikke helt er klar over er at hun er jaggu en liten engel der hun vandrer på sine to ben av kjøtt og blodDj_Devil skrev:ser engler hele dagen eg. alle gode menesker eg kjenner. som ikke vil annet enn godt. di er engler di.
Antall ord: 81
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Jeg tror engler er her blant oss, i skikkelse av mennesker med utrolig positiv energi.
Mennesker som alltid klarer å se noe godt i de rundt seg, og som har evnen til å få deg til å se det gode i deg selv...
Mennesker som hjelper deg til å sette ting i sitt rette perspektiv, og som klarer å se noe positivt i alle situasjoner uten å på noen måte bagatellisere problemene rundt det.
Mennesker som er i stand til å se og sette pris på skjønnheten omkring seg, og selv gjør verden til et vakrere sted.
Disse englene tror jeg på!
-og jeg er så heldig å kjenne et par av dem
Mennesker som alltid klarer å se noe godt i de rundt seg, og som har evnen til å få deg til å se det gode i deg selv...
Mennesker som hjelper deg til å sette ting i sitt rette perspektiv, og som klarer å se noe positivt i alle situasjoner uten å på noen måte bagatellisere problemene rundt det.
Mennesker som er i stand til å se og sette pris på skjønnheten omkring seg, og selv gjør verden til et vakrere sted.
Disse englene tror jeg på!
-og jeg er så heldig å kjenne et par av dem
Antall ord: 108
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jul 2006 02:17
- 18
...
Noen som har sett Michael med John Travolta? Der spiller han engel. sykt bra film
Antall ord: 15
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 16 Feb 2005 15:39
- 19
- Lokalisering: særp
- Blitt takket: 1 gang
Gud har vist meg livet, Han sa at ALT i bibelen var feil, Det finnes ingen engler, gjenferder, synske osv.-Marie- skrev:Smart kar, den der Gud. Han har deg rundt lillefingeren. Løp for livet.Bixz skrev:Gud sa til meg at det ville komme folk som deg, Og de ville tvile på Guds ord.-Marie- skrev:Gud lyver...Bixz skrev:Gud har sakt til meg at det ikke finnes engler.
Antall ord: 72
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Nov 2005 20:17
- 18
Vel, Bixz, har det noen gang slått deg at du er Gud? At du skaper din egen virkelighet? For noen er engler og gjenferd sanne skapninger, for andre er det myter og illusjoner. Det er slik vi får mangfold i våre opplevelser, og vi er her på Jorda for å oppleve.Gud har vist meg livet, Han sa at ALT i bibelen var feil, Det finnes ingen engler, gjenferder, synske osv.
En del av det som står i Bibelen er nok fjernt fra det som virkelig skjedde; likevel finner en del mennesker sannhet i Bibelen. Om du ikke respekterer dem, så aksepter dem.
Gudinnen er Livet; hun sa at hun elsket alle, uansett hvordan de velger å erfare livet på Jorda. Det er du som setter grenser for hva som eksisterer og hva som ikke eksisterer i din opplevelse av verden.
Antall ord: 143
Oh... jeg hører fin musikk! Hvor kommer den fra.... Kaizers!
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 16 Feb 2005 15:39
- 19
- Lokalisering: særp
- Blitt takket: 1 gang
Men hvis jeg er min egen gud, som setter grenser om hva jeg ser og ikke ser. Så betyr det at det er en Illusjon,Araciss skrev:Vel, Bixz, har det noen gang slått deg at du er Gud? At du skaper din egen virkelighet? For noen er engler og gjenferd sanne skapninger, for andre er det myter og illusjoner. Det er slik vi får mangfold i våre opplevelser, og vi er her på Jorda for å oppleve.Gud har vist meg livet, Han sa at ALT i bibelen var feil, Det finnes ingen engler, gjenferder, synske osv.
En del av det som står i Bibelen er nok fjernt fra det som virkelig skjedde; likevel finner en del mennesker sannhet i Bibelen. Om du ikke respekterer dem, så aksepter dem.
Gudinnen er Livet; hun sa at hun elsket alle, uansett hvordan de velger å erfare livet på Jorda. Det er du som setter grenser for hva som eksisterer og hva som ikke eksisterer i din opplevelse av verden.
”For noen er engler og gjenferd sanne skapninger, for andre er det myter og illusjoner”
Akkurat, Eifel tårnet er større en hvilket som helst menneske, Dette er fakta. Hvis 2 personer ser på Eifel tårnet så ser begge at det er høyere en et menneske. Den ene sannheten er at Eifel tårnet er høyere en et menneske.
” Det er du som setter grenser for hva som eksisterer og hva som ikke eksisterer i din opplevelse av verden”
Nei, det er ikke det. Enten så eksister(te)er det eller så gjør det ikke det.
Antall ord: 271
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....
Hide post links |