Historien om jentene som trodde de hadde sett djevelen samme kveld som det kjente påståtte UFO krasjet i New Mexico USA 1947 , finnes i en av de første bøkene om Roswell krasjet fra tidlig 70 tall.
En av jentene er intervjuvet på en av de mange dokumentarene som er laget om krasjen.
Husker nok ikke hvilken av dem nei.
Så er det en "vandrehistorie ",. er det en i særklasse.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Demoner
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
hehe hvorfor skulle det være mer sannsynlig?:Plivingdeaddoll skrev:hvis man er en engel er det mer sannsynlig at man får besøk av en demon da?
jeg tror demoner bare er rundt sine egne, altså andre demoner, hvis man da forestiller seg helvete.
Men demoner har jo påvirkning i hodet våres, altså noen mener demoner er "den onde meg" en side av personligheten din
Men ikke helt hva jeg skal tro men mener kanskje det er noe i det personlighetsgreiene.
Om de ikke er fysiske skapninger også, noen jeg kanskje OGSÅ tror hehe:P
men ingen er vel helt sikker:)
Antall ord: 106
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Feb 2007 16:02
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Telemark
Tanta mi og ei veninne skulle prøve/utøve spiritisme.(stearinlys osv på badet foan speil) Dette er vel og merke før jeg ble født,så det er vel 30 år siden cirka. det som skjedde var noe de aldri hadde håpet på,de fikk kontakt med et eller annet. Veninna til tanta mi føk opp i en sinnsyk fart,skrek og ropte ut at hun så "djevelen" hvor enn hun så. Til og med nedi toalettskålen hadde hun sett ham. Denne veninna var litt (smårar) fra før,men skulle visst bli enda (la oss kalle det sykere) enn det hun var fra før. Det er vel kanskje lettere for dem å få kontakt enn andre som er normale,ikke misforstå hehe.
Antall ord: 130
Fersking
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Feb 2007 20:28
- 17
Re: Demoner
line001 skrev:Jeg lurer egentlig om det er noe som demoner..? Og hva kjennetegner dem, og finnes det forskjellige typer og hva kan de gjøre, skade oss osv?
hehe :mozilla_wink: Dette ble mange spm men.. hehe
Demoner er ikke noe du kan lære av bøker eller film, man kan selvfølgelig utdype viten om de ved hjelp av bøker, men ingen vet hvordan de er egentlig... man kan bare tro!
Eg har f.eks møtt en jente som prøvde å ta selvmord da hun var rundt 13-14år, hun var dø i 2 minutter før de fikk gjennopplivet henne, etter det kunne hun snakke latinsk eller tungetale... kan ikkje så mye om språk. men et nytt språk kunne hun iallefall!
Eg har sett og hørt denne jenten oppføre seg på en besatt måte og la meg bare si eg har aldri vært mer redd i hele mitt liv(dette var forresten nyttårsaften til 2006), og når hun kom tilbake til seg selv husket hun ingenting. etter eg forklarte dette til henne ble hun bare stille.
Senere har hun påstått at hun husker alt, men bare eg vet hva som skjedde den kvelden!
Så etter mange måneder med tenking tror eg kansje eg har funnet et svar på hvordan dette skjedde, da hun døde åpnet hun en vei for noe overnaturlig.. dette vesnet eller hva nå det enn var, inntok då kroppen og ligger på lur etter eller annet sted der inne.
Men om dette vesnet er der for godt eller vondt må eg bare vente å se!
Og så litt om engler... Mange tror at engler er kjempe snille vesner som bare bruker ord og kjærlighet til å få fram et budskap, kansje dette e rett... men kansje ikkje.
Eg tror heller at engler e mennesker som gjør det som må til for å hjelpe andre og bekjempe "onde" mennesker uten en tanke på egen sikkerhet!
Man kan velge å være en engel, ikkje akkurat en av guds orginale engler, men et menneske med vinger for å si det på den måten, og når man e en engel trenger man bare å bry seg. ikke nødvendigvis gi penger eller jobbe for store organisasjoner, men rett og slett å gjøre en person glad, trenger ikkje være en du kjenner, trenger bare en som trenger å høre noen trøstende ord på en hard dag.
Gi litt lys til de som trenger det =D
Antall ord: 423
Loyalitet over Lov
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Feb 2007 16:30
- 17
Jeg tror at demoner er i alle. jeg tenker at alle negative tanker vi tenker er demonen vår.
jeg er livredd får sprøyter og nåler da har redsel demonen min fortalt meg at det er skummelt. ham vil la verden min være et helvete man kan bare kaste disse demonene vis man møter demonen sin alså møte sin redsel.
men redsel demon er ikke den værste det finnes jo demoner som ber deg om å drepe.
jeg er livredd får sprøyter og nåler da har redsel demonen min fortalt meg at det er skummelt. ham vil la verden min være et helvete man kan bare kaste disse demonene vis man møter demonen sin alså møte sin redsel.
men redsel demon er ikke den værste det finnes jo demoner som ber deg om å drepe.
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
Ditto! Mye tilbøyeligheterSvartepus skrev:Der har du meg...Xirque Zdataan skrev:det gjør det, noen meget frustrerte engler med "personlighetsforstyrrelser"...god på bunnen, men med visse tilbøyeligheter.livingdeaddoll skrev:så det kan hende det finnes en blanding mellom en engel og en demon?Xirque Zdataan skrev:demoner er virkelige og noen av dem er inkarnert her på jorden. på lik linje med engler og andre stjernebarn, Demoner er *ikke* falne engler, men noe helt annet, og gjennomsyret ondt. det finnes unntak av denne regelen. du har også blandinger av "rasene".
Antall ord: 94
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 19:23
- 16
Re: Demoner
Jeg vil betegne en demon som som noe som er vondt, men jeg vet ikke om de kan besette oss slik som en ser ved exorcisme. Men det fins jo ånder som tapper en for energier, såkalte slepe/snylte ånder, så en skal jo aldri si aldri. Men det er vel ikke så ofte at slike ting skjer håper jegline001 skrev:Jeg lurer egentlig om det er noe som demoner..? Og hva kjennetegner dem, og finnes det forskjellige typer og hva kan de gjøre, skade oss osv?
hehe :mozilla_wink: Dette ble mange spm men.. hehe
Antall ord: 100
Hide post links |