Universet & dets hemmeligheterJordens rensning i 2007

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

BA skrev:
Gaute skrev:Du kommer ingen vei med å kverulere på det jeg har skrevet, må du vel snart skjønne. Så du kan like gjerne la det være.
Det er ikke kverulering, Gaute.

Jeg viser gang på gang at du lyver. Det har ikke bygget seg opp med jordskjelv frem mot mars, slik som du skrev. Det har tvert imot roet seg etter de jordskjelvene vi hadde i januar.

Nå venter jeg til 16/3. Hvis du fortsatt er her da, så vil jeg se om du vil innrømme løgnene dine da.
Jo det har vært mye kverulering fra din side. For vi har hatt 3 kraftige jordskjelv på veldig kort tid, og dette er utover normalen. Men det har ikke trappet seg opp nei, slik jeg trodde ville skje, iom. at jeg fikk vite at vi vil se flere jordskjelv frem mot midten av mars, da dette visstnok vil eskalere.

Kom tilbake den 16. mars du :) Jeg kan som sagt ikke ta gift på noen av datoene. Alt er kun estimater for jordskjelvene, eller datoer for portal-åpninger. Det eneste jeg er usikker på i forhold til kanaliseringene er TID. Men jeg antar at noe vil skje nå i mars måned, og at det begynner i Geiranger. Det ville vært pussig om det ikke skjer noe, siden det er såpass mange som har fått informasjon om dette, gjennom kanalisering og klarsyn. Det er mulig at denne tiden ble oppgitt for at flere skal legge merke til dette, slik at flest mulig er forberedt på det som kommer. For at det kommer er jeg ikke i tvil om.

For ikke lenge siden kanaliserte jeg også at jeg måtte flytte, ikke pga. flodbølgen i Oslo i seg selv, for jeg bor såpass høyt over havet at det ikke er noe problem. Men jeg fikk vite at jeg ville få praktiske vanskeligheter med å flytte etter flodbølgen har rammet kysten, for det er visst meningen at jeg skal bosette meg i innlandet, nærmere bestemt Østerdalen. Så....derfor ba jeg om å få stedsnavnet på mitt fremtidige bosted. Det fikk jeg. Fikk også navnet på 3 steder i nærheten av dette huset, og det ble match på et nydelig småbruk jeg fant på Finn.no. Nå har jeg kjøpt dette huset, og overtakelsesdatoen er 17. mars. Men jeg tømmer huset her og drar opp den 9. :D

Nå ser du ihvertfall hvor sterk tillit jeg har til kanaliseringene. ;) Huset de valgte ut for meg er perfekt....det ligger ved en stor elv full av ørret. Det følger med rikelig med dyrket mark og skog, og det beste av alt: to hytter på ei seter på fjellet. Akkurat hva jeg har drømt om i et par år :D

Jeg stikker ikke av fra deg BA, du vil alltid være mitt hjerte nær :) :oops:
Skal ordne internett der oppe, går det ikke med bredbånd, så får jeg alltids brukt modem.
Antall ord: 506

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Globeline skrev:Hva med å senke skuldrene selv i stede for å lade opp til kamp. Det er ene og alene deg som står for alt. Først med anklager og så med flere anklager og barnslige utsagn ang hva jeg måtte tenke og nå legger du føringer som om jeg skulle være anspent - også helt uten grunnlag. Du viser stadig dårligere og dårligere intuisjon og innsikt. Du kommer med stadig flere forsvarsutsagn som resulterer i at du viser din manglende evne til å sette deg inn i andre mennesker. Noe som da speiler videre og videre for meg. Du er jo helt på jordet.

Hva er det du er redd for? Hvorfor er du så i forsvar? Jeg er ikke sint, ikke anspent, ikke redd du skal bli fornermet. Jeg sier det jeg mener og kommer til å fortsette gjøre det. Dersom du ikke klarer å fordholde deg rolig til det så er det kanskje bedre du ber meg la være å prate til deg.

Men skal du opptre som en åndelig guru, bør du gjøre det et par hakk bedre enn dette. For dette her blir bare pinlig

Nei, jeg svarer nok ikke på alt du skrev. Leste første linjen og det var så usaklig at jeg stoppet der. Du er velkommen tilå ikke lese mine innlegg også om du syns det er like tullete. Helt greit. Men ellers har du kanskje litt å lære av mine beklagelser som du tar så tungt. Det er nemlig sunn høflighet og være åpen for at andre kan bli litt lei seg over det man sier - normal folkeskikk. Du blir ikke dårligere kanal om du skaffer deg litt.
Ærlig talt.... snakk om å gjøre en fjær om til 20 høns :shock:
Og du sier at jeg er i forsvar...?
Antall ord: 307

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2007 23:12
17
Blitt takket: 5 ganger

Innlegg av Dr. Doktor »

Jeg føler at min bekymring ang. havren ikke blir tatt seriøst.
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 01:58
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Innlegg av Viking-gutt »

Gaute skrev:Skal ordne internett der oppe, går det ikke med bredbånd, så får jeg alltids brukt modem.

Gaute, eller så har du www.ice.no
Den er med nedlastningbegrensing, men så lenge du ikke laster ned filmer på nettet, så går det bra.

Trådløst nett med modem som det er en usb port i enden på. Er kart på siden dems, så du kan sjekke om det er dekning dit du flytter. Det fine er at du kan med deg bærbar pc stort sett over hele norge, og være på nett med trådløse modemet :-)
Sist redigert av Viking-gutt på 04 Mar 2007 01:07, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Dr. Doktor skrev:Jeg føler at min bekymring ang. havren ikke blir tatt seriøst.
Du får sikre deg noen frø, så er havren reddet. :) Bare jeg får tilgang til spelt-mel er jeg fornøyd.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Viking-gutt skrev:
Gaute skrev:Skal ordne internett der oppe, går det ikke med bredbånd, så får jeg alltids brukt modem.

Gaute, eller så har du www.ice.no
Den er med nedlastningbegrensing, men så lenge du ikke laster ned filmer på nettet, så går det bra.
Takk for det! Skal sjekke det ut :)
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Lilja skrev:Nå har jeg faktisk brukt en time på å lese gjennom hele denne tråden på jakt etter kjærlighetens budskap...

Fant det ikke :(

Men jeg fant derimot ut at dere med direktelinje til Pleiadene rømmer fra Oslo samme uka som jeg reise til Oslo...

Betryggende...
Hmm... Er ihvertfall imponerende at du har tatt deg tid til å lese hele tråden. Men du bør jo ikke lese noe mer om du ikke føler for det..

Du trenger ikke bekymre deg for flodbølgen i Oslo, vi har uansett et varslingssystem. :) Og det er kun de nedre delene av Oslo sentrum som blir rammet.

Er det flere enn meg som flytter nå i mars? Eller har du lest noe jeg har skrevet på et annet forum? Jeg flytter uansett ikke fordi jeg er i fare, siden jeg bor høyt over havet. Det er kun av praktiske årsaker.
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Dr. Doktor »

Jeg har ingen anelse om hvor man får tak i havrefrø. Og hvorfor speltmel? Mel er generelt lite kult, selv om det skulle være laget av spelt. Men du har kanskje rett i at spelt er en bedre kornsort. Det kommer alt ann på hvor store mengder du skal dyrke.
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

Gaute skrev:
Men om ikke "rundt 15. mars" er nøyaktig nok for deg...
Jeg får vite 14. mars klokken 0500, for å være helt ærlig. Men energien for fremtiden er konstant i endring, så jeg tør ikke ta sjansen på at dette er 100% korrekt. Derfor drar jeg fra huset her i Oslo den 11. eller 12.
Hvorfor skrev du da som du gjorde her?
Hvis du flytter av andre grunner, og skulle gjort det uansett, mener jeg??

(forøvrig sakset fra side 6 i denne tråden)
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Lilja skrev:
Gaute skrev:
Men om ikke "rundt 15. mars" er nøyaktig nok for deg...
Jeg får vite 14. mars klokken 0500, for å være helt ærlig. Men energien for fremtiden er konstant i endring, så jeg tør ikke ta sjansen på at dette er 100% korrekt. Derfor drar jeg fra huset her i Oslo den 11. eller 12.
Hvorfor skrev du da som du gjorde her?
Hvis du flytter av andre grunner, og skulle gjort det uansett, mener jeg??

(forøvrig sakset fra side 6 i denne tråden)
Jeg hadde ikke funnet huset enda da jeg skrev det der. Men jeg hadde allerede fått vite at jeg måtte flytte. Det var av praktiske årsaker som sagt siden jeg bor såpass høyt over havet at jeg ikke blir rammet. Nå har det "tilfeldigvis" ordnet seg slik at jeg har fått kjøpt drømmehuset, og overtakelse er 17. mars. :)

Kan jo foresten finne kanaliseringene som jeg fikk ang. dette.. Kanskje de er nyttige for flere.
Antall ord: 174

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

"Jeg tør ikke ta sjansen på at datoen er 100% korrekt, derfor drar jeg den 11. eller 12."

Du må da skjønne at en sånn uttalelse tolkes dithen at du drar pga flodbølgen du mener skal komme?

Hvorfor gi inntrykk av det hvis du flytter av helt andre grunner?

For all del, det er mye bra i det du har skrevet, men det er sånt som dette som får meg til å lure på motivet ditt...
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Gaute »

Lilja skrev:"Jeg tør ikke ta sjansen på at datoen er 100% korrekt, derfor drar jeg den 11. eller 12."

Du må da skjønne at en sånn uttalelse tolkes dithen at du drar pga flodbølgen du mener skal komme?

Hvorfor gi inntrykk av det hvis du flytter av helt andre grunner?

For all del, det er mye bra i det du har skrevet, men det er sånt som dette som får meg til å lure på motivet ditt...
Ja selvfølgelig er det pga flodbølgen. Jeg trodde du lurte på om jeg flyttet fordi jeg var i fare, men det er jeg altså ikke. Siden jeg bor såpass høyt over havet så blir ikke huset her vasket bort, det er fortsatt mulig å bo her etter flodbølgen. :) Det er pga. alt som kommer i kjølvannet av bølgen at jeg flytter...de praktiske vanskelighetene denne bringer med seg. Det skrev jeg også til BA på forrige side.
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dr. Doktor
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Dr. Doktor »

Bilde

Et bilde sier mer en tusen ord. Jeg sier derfor ikke mer. Dette blir jo i beste tilfelle 1021 ord.
Sist redigert av Dr. Doktor på 04 Mar 2007 02:39, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 17:27
18

Innlegg av Globeline »

Gaute skrev:
Globeline skrev:Hva med å senke skuldrene selv i stede for å lade opp til kamp. Det er ene og alene deg som står for alt. Først med anklager og så med flere anklager og barnslige utsagn ang hva jeg måtte tenke og nå legger du føringer som om jeg skulle være anspent - også helt uten grunnlag. Du viser stadig dårligere og dårligere intuisjon og innsikt. Du kommer med stadig flere forsvarsutsagn som resulterer i at du viser din manglende evne til å sette deg inn i andre mennesker. Noe som da speiler videre og videre for meg. Du er jo helt på jordet.

Hva er det du er redd for? Hvorfor er du så i forsvar? Jeg er ikke sint, ikke anspent, ikke redd du skal bli fornermet. Jeg sier det jeg mener og kommer til å fortsette gjøre det. Dersom du ikke klarer å fordholde deg rolig til det så er det kanskje bedre du ber meg la være å prate til deg.

Men skal du opptre som en åndelig guru, bør du gjøre det et par hakk bedre enn dette. For dette her blir bare pinlig

Nei, jeg svarer nok ikke på alt du skrev. Leste første linjen og det var så usaklig at jeg stoppet der. Du er velkommen tilå ikke lese mine innlegg også om du syns det er like tullete. Helt greit. Men ellers har du kanskje litt å lære av mine beklagelser som du tar så tungt. Det er nemlig sunn høflighet og være åpen for at andre kan bli litt lei seg over det man sier - normal folkeskikk. Du blir ikke dårligere kanal om du skaffer deg litt.
Ærlig talt.... snakk om å gjøre en fjær om til 20 høns :shock:
Og du sier at jeg er i forsvar...?

Du tar jo helt av jo. Prøv å puste dypt - inn nesen og ut munnen. Kom igjen, langt ned i magen. Sånn - nå blir alt bedre.

Livet er preget av at ikke alle er enige med deg. Sånn er det bare. Like greit du lærer det her inne som ute i virkelighetens verden.

Energien du sender ut er dessuten ikke særlig bra, og har ikke noe med det du later som om du står for ved din kanalisering. Energien du sender ut er at du ønsker å krabbe høyt opp på en pidestall og blir skikkelig - ja, jeg vil påstå du blir meget irritert og stresset nedi magen når slike som meg ikke er av den oppfatningen at du er et ikon. Grå energi er det. Hmm - stor avstand mellom det man gir inntrykk av at man er, til det handlinger viser at man faktisk her.
Antall ord: 462

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Globeline
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 17:27
18

Innlegg av Globeline »

Dr. Doktor skrev:Bilde

Et bilde sier mer en tusen ord. Jeg sier derfor ikke mer. Dette blir jo i beste tilfelle 1021 ord.
Jaha, hvis dette bildet sier noe, da er jeg døv
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links