Jo det har vært mye kverulering fra din side. For vi har hatt 3 kraftige jordskjelv på veldig kort tid, og dette er utover normalen. Men det har ikke trappet seg opp nei, slik jeg trodde ville skje, iom. at jeg fikk vite at vi vil se flere jordskjelv frem mot midten av mars, da dette visstnok vil eskalere.BA skrev:Det er ikke kverulering, Gaute.Gaute skrev:Du kommer ingen vei med å kverulere på det jeg har skrevet, må du vel snart skjønne. Så du kan like gjerne la det være.
Jeg viser gang på gang at du lyver. Det har ikke bygget seg opp med jordskjelv frem mot mars, slik som du skrev. Det har tvert imot roet seg etter de jordskjelvene vi hadde i januar.
Nå venter jeg til 16/3. Hvis du fortsatt er her da, så vil jeg se om du vil innrømme løgnene dine da.
Kom tilbake den 16. mars du Jeg kan som sagt ikke ta gift på noen av datoene. Alt er kun estimater for jordskjelvene, eller datoer for portal-åpninger. Det eneste jeg er usikker på i forhold til kanaliseringene er TID. Men jeg antar at noe vil skje nå i mars måned, og at det begynner i Geiranger. Det ville vært pussig om det ikke skjer noe, siden det er såpass mange som har fått informasjon om dette, gjennom kanalisering og klarsyn. Det er mulig at denne tiden ble oppgitt for at flere skal legge merke til dette, slik at flest mulig er forberedt på det som kommer. For at det kommer er jeg ikke i tvil om.
For ikke lenge siden kanaliserte jeg også at jeg måtte flytte, ikke pga. flodbølgen i Oslo i seg selv, for jeg bor såpass høyt over havet at det ikke er noe problem. Men jeg fikk vite at jeg ville få praktiske vanskeligheter med å flytte etter flodbølgen har rammet kysten, for det er visst meningen at jeg skal bosette meg i innlandet, nærmere bestemt Østerdalen. Så....derfor ba jeg om å få stedsnavnet på mitt fremtidige bosted. Det fikk jeg. Fikk også navnet på 3 steder i nærheten av dette huset, og det ble match på et nydelig småbruk jeg fant på Finn.no. Nå har jeg kjøpt dette huset, og overtakelsesdatoen er 17. mars. Men jeg tømmer huset her og drar opp den 9.
Nå ser du ihvertfall hvor sterk tillit jeg har til kanaliseringene. Huset de valgte ut for meg er perfekt....det ligger ved en stor elv full av ørret. Det følger med rikelig med dyrket mark og skog, og det beste av alt: to hytter på ei seter på fjellet. Akkurat hva jeg har drømt om i et par år
Jeg stikker ikke av fra deg BA, du vil alltid være mitt hjerte nær
Skal ordne internett der oppe, går det ikke med bredbånd, så får jeg alltids brukt modem.