Vil oxo bare si kondolerer.....vet at det ikke "hjelper", men ....
Men jeg må bare nevne dette:
Jeg vet ingenting om det å kontakte døde mennesker/sjeler....men jeg har hørt at man aldri kan være sikker på hvem man egentlig har kontakt med når man utfører spiritisme....
Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke gjort det. Tenk om du kommer deg inn i et nett du ikke kommer ut av igjen....
Mamman din er nok alltid med deg alikevel, uansett om du får "snakket" med henne el ikke. Jeg er mor selv, og jeg vet at ingen fysiske lover kan stoppe meg hvis jeg skulle falle bort for tidlig. Og jeg tror fast og bestemt på at det gjelder din mamma også.... Hun ser sikkert på deg akkurat nå, og smiler av stolthet.
Jeg vil ønske deg lykke til, og om du noen gang bare trenger å snakke... send en priv meld og jeg lover at jeg vil lytte, selv om vi ikke kjenner hverandre...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ min mor døde nylig....mulighet å kontakte henne?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Jul 2006 17:07
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Aug 2006 22:23
- 18
heisann.
du har mistet noe som betyr mye får deg nå. Eg vet om en måte du kan PRØVE og få kontakte hun. Eg har kontaktet en eg kjente veldi godt. Da fikk eg snakket ut med ham. Han døde i bil ulykke, han sa hvordan han kræsjet og. Han sa: Eg kræsjet i svingen på grunn av at han hadde for stor fart. Farta va 160 km sa han. Og foreldra va med i seansen. han vart ikke meir enn 18 år. 2 daga før han fylte 19 år.
Ja no til åssen du kan PRØVE og kontakte mora di;)
Tar eit ark og legge setarin lys rundt hele arke åsso har du en lapp helst en rød. Åsso lysa skal være røde. Og so skal du ha ei blå skål der da du er ferdi skal du brenne den røde lappen oppi den.
Og når du skal inni "seansen" sier du: Navne på personen de første- Vær med meg og be di englene som er der beskytte denne seansen. Men først må du si Første navn og etter navne på personen. Men i de første øyeblikket må du spør: Er du med meg? be di f.eks banke 2 ganger, åsso feks so kan du ha ett ark so skriver åndene ned spm du vil ha svar på.
Men du får prøve de so fortest muli du er klar får de :mozilla_wink:
LYKKE TIL!
du har mistet noe som betyr mye får deg nå. Eg vet om en måte du kan PRØVE og få kontakte hun. Eg har kontaktet en eg kjente veldi godt. Da fikk eg snakket ut med ham. Han døde i bil ulykke, han sa hvordan han kræsjet og. Han sa: Eg kræsjet i svingen på grunn av at han hadde for stor fart. Farta va 160 km sa han. Og foreldra va med i seansen. han vart ikke meir enn 18 år. 2 daga før han fylte 19 år.
Ja no til åssen du kan PRØVE og kontakte mora di;)
Tar eit ark og legge setarin lys rundt hele arke åsso har du en lapp helst en rød. Åsso lysa skal være røde. Og so skal du ha ei blå skål der da du er ferdi skal du brenne den røde lappen oppi den.
Og når du skal inni "seansen" sier du: Navne på personen de første- Vær med meg og be di englene som er der beskytte denne seansen. Men først må du si Første navn og etter navne på personen. Men i de første øyeblikket må du spør: Er du med meg? be di f.eks banke 2 ganger, åsso feks so kan du ha ett ark so skriver åndene ned spm du vil ha svar på.
Men du får prøve de so fortest muli du er klar får de :mozilla_wink:
LYKKE TIL!
Antall ord: 260
hoyhoy
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
ønsker ikke å ødelegge noe for deg.. og jeg forstår ditt ønske men tenk dette også:
noen ganger skal vi makte å leve i det uvisse til vi finner en fred.. og kanskje det ikke er meningen at du skal ha kontakten med din mor slik du ønsker?...
søk inni deg... vi har ofte de sanne svarene i oss selv.. kan hende du får de svar du trenger.. kun igjennom deg selv og de vil være sannere enn hva et medium kan svare...?
dessuten er du sårbar.. så tiden er enda ikke moden for å søke det slik du ønsker?
ta frem den kjærlighet og varme og minnene.. og let der... der vil.. tror jeg... svarene ligge...
dette er bare forslag.. ikke vondt ment... jeg har ikke no problem med å forstå deg.. men vilbare du skal tenke videre... favn tanken.. om at svarene kan ligge inni deg?
vi er sjeler.. og selv om døden skaper en slags avstand.. så er man aldri borte fra hverandre likevel... og du er skapt som et perfekt verktøy for deg selv... dette verktøet kan inneha de beste svar i vår søken...
*klem*
noen ganger skal vi makte å leve i det uvisse til vi finner en fred.. og kanskje det ikke er meningen at du skal ha kontakten med din mor slik du ønsker?...
søk inni deg... vi har ofte de sanne svarene i oss selv.. kan hende du får de svar du trenger.. kun igjennom deg selv og de vil være sannere enn hva et medium kan svare...?
dessuten er du sårbar.. så tiden er enda ikke moden for å søke det slik du ønsker?
ta frem den kjærlighet og varme og minnene.. og let der... der vil.. tror jeg... svarene ligge...
dette er bare forslag.. ikke vondt ment... jeg har ikke no problem med å forstå deg.. men vilbare du skal tenke videre... favn tanken.. om at svarene kan ligge inni deg?
vi er sjeler.. og selv om døden skaper en slags avstand.. så er man aldri borte fra hverandre likevel... og du er skapt som et perfekt verktøy for deg selv... dette verktøet kan inneha de beste svar i vår søken...
*klem*
Antall ord: 197
Vær snille mot dyrene
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |