Altså, Du skrev "og så dummer de seg ut gjennom å "bevise" at han jukser." Å '"bevise" at han jukser' ser jeg som å avsløre. Mener du at det også har en helt annen betydning?
At "bevise" er satt i hermetegn forstår jeg som "liksombeviser", for å latterliggjøre ved å bruke ironi.
Alle kan bøye ei skje med hendene. At Uri Geller klarer det er ikke noe stort poeng, poenget er at han påstår å ha evner som gjør metallet mykt slik at han ikke behøver å bruke kraft for å bøye det. Derfor er bildeserien en avsløring, fordi den viser at UG kamuflerer maktbruken overfor skjea med å reise seg.
Igjen, du har skrevet "Uri sier det sikkert selv også mens han viser." Dette er en langt mer konkret antydning enn "Jeg kan ikke utelukke at han sa det" eller andre måter å hentyde at ikke det vil overraske.
Dette er fortsatt samme avsporing, og du prøvde heller ikke å følge meg tilbake til sporet, Har du eller har du ikke grunnlag for å tro at Uri Geller fortalte at han bøyer skjea med hendene.
Det er ikke behov for å legge ord i munnen på deg. De orda jeg påstår du har sagt, kan enhver finne igjen i tråden vi leser. Det er bare å nøste seg bakover, så vil man finne igjen hvert et ord jeg krever du står ved.
Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ bøying av skjeer?
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1435 ganger
- Blitt takket: 1726 ganger
- Kjønn:
De som ser på , klager alltid over at jeg holder skjea med tang ???
:twisted:
Og så flirer de når den andre tanga dukker opp....
Skjønner ikkeno jeg :-"
:twisted:
Og så flirer de når den andre tanga dukker opp....
Skjønner ikkeno jeg :-"
Antall ord: 29
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2005 02:27
- 19
BA: Nei, BA, det har jeg ikke, og jeg har heller aldri påstått at jeg har det.
Antall ord: 19
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.
Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Dette er sannsynligvis svar på spørsmålet mitt "Har du eller har du ikke grunnlag for å tro at Uri Geller fortalte at han bøyer skjea med hendene."Biejjie skrev:BA: Nei, BA, det har jeg ikke, og jeg har heller aldri påstått at jeg har det.
Jeg har ikke antydet at du har påstått noe om dette, men jeg har påstått at du har antydet noe om dette.
Stemmer min antakelse om at "beviser" markerer ironi og latterliggjøring?
Antall ord: 87
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2005 02:27
- 19
Nei.BA skrev:Dette er sannsynligvis svar på spørsmålet mitt "Har du eller har du ikke grunnlag for å tro at Uri Geller fortalte at han bøyer skjea med hendene."Biejjie skrev:BA: Nei, BA, det har jeg ikke, og jeg har heller aldri påstått at jeg har det.
Jeg har ikke antydet at du har påstått noe om dette, men jeg har påstått at du har antydet noe om dette.
Stemmer min antakelse om at "beviser" markerer ironi og latterliggjøring?
Antall ord: 90
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Mai 2005 16:38
- 19
Re: bøying av skjeer?
Hei!Roy A skrev:Hvordan bøye en skje med tanker?
Noen som har en "veiviser" til det?
takket for svar
Jeg har skrevet om dette her: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewtopic.php?t=2920
og her:
http://www.magical.moo.no
Lykke til!
Antall ord: 46
"At man ikke kan se ting behøver ikke å bety at de ikke eksisterer"
Hide post links |