Kan vel fortelle litt om mine historier, hehe.
Jeg er veldig overtroisk, nesten litt for mye. Men da har det aldri gått inn på det paranormale da jeg aldri hadde opplevd noe før jeg flyttet for meg selv med ei venninne.
Vi bodde i en sokkelleilighet, ganske hjemmekoselig. Det var jo stor stas og flytte hjemmenfra som 16 åringer. (Vi gikk på landbruksskole)
Det begynte egentlig med engang flyttet inn hit, det meste foregikk selvsagt på mitt rom.
Ved det første tenkte jeg at jeg bare innbilte meg ting, siden det var et nytt hus og det var ingen mor som kunne passe på meg, hehe.
Alt fra pusting i nakken/ansiktet mens jeg sov og hvite skikkelser som svevde rundt i rommet, ja det som er ganske vanlig. Tenkte ikke noe mye over dette, var ikke noe som skulle skremme meg før det begynte virkelig og hende ting i dette huset.
Har ikke tenkt og gå inn konkret og detaljert om hva som skjedde i huset, da dette vil bli som et film manus.
Men litt av det som hendte var vel at vi våknet til at fjernkontrollen var i ovnen våres, samt at ovnen var slått på. (stekeovnen)
Mange ganger vi gikk inn på kjøkkenet og det var farlig varmt inn der fordi ovnen våres har stått på, også stekeplatene. (Vi laget aldri mat der, vi spiste som regel ferdig mat eller junk food)
Mikron hadde også sitt eget liv, der den slo seg av og på.
TV kunne finne på og skru opp volumet om vi så på tvn, eller skru ned.
Skifte kanaler var det også utrolig flink til og gjøre.
Ting dukket opp på forskjellige plasser, kunne f.eks finne skoene våre i kommoden i stua.
Men vi hadde også et par sterke hendelser...
Kjæresten til venninna mi trudde aldri på oss når vi sa det spøkte her, han flirte og bare gjorde narr av oss. Da han selv ikke tror på spøkelser eller gjenferd.
Det var en periode vi hadde fått nok av gjenferdene, iallefall på rommet mitt, det ble så ille at jeg ikke turte og sove innpå rommet mitt. så jeg sov innpå rommet til venninna mi med kjæresten hannes.
Dette var ikke så alt for sent på natten, da han skulle gå på do. Han kom tilbake og spurte om vi hadde glemt og slukket lyse på vaskerommet.
Kan vel ikke si at vi husket om vi slo det av eller på. men han gikk iallefall for og skru det av.
Han kom tilbake innpå rommet, likbleik, hårene på kroppen hannes hadde reist seg..
Vi spurte da hva som hadde hendt, og han forklarte at når han skulle gå til vaskerommet, tok han en titt innpå rommet mitt. Der så han ei dame satt i sengen min og så ut mot vinduet.
Vi hadde også et medium på besøk, som sa at han så en kvinne på rommet mitt. hun var ikke ond, hun var kun der for å passe på den som sov på rommet.
Det var også en mann i huset, som absolutt ikke likte at vi var der, han oppholdt seg i stuen og kjøkkenet.
Han kunne ikke fjerne de, men vi lærte og leve med de. Alt gikk bedre etterhvert, vi ble så vant til det at vi ikke la merke til det lengre.
Er utrolig mye mere som jeg har opplevd der, men har tenkt til og avslutte nå.
Vi bor der ikke lenger, var kun for et år