Universet & dets hemmelighetervannet husker... Er det mulig???

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

D.A. skrev:Dette er bare tull. På de bildene som er publisert, er det tydelig att vannet er fryst under forskjellige forhold, disse bildene kan ikke brukes som bevis på påstandene hans.
Hvordan kan du se utfra de bildene at de tydelig er fryst under forskjellige forhold?? er du ekspert på det feltet, eller bare tror du at du er det?? kanskje de er fryst på samme måte, men har fått forskjellig form??? :D
Antall ord: 77
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
D.A.
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 23 Aug 2008 02:46
16
Har takket: 1 gang

Innlegg av D.A. »

Skarabè skrev: Hvordan kan du se utfra de bildene at de tydelig er fryst under forskjellige forhold?? er du ekspert på det feltet, eller bare tror du at du er det?? kanskje de er fryst på samme måte, men har fått forskjellig form??? :D
Neida, jeg er ikke en ekspert på dette.
Men om vi sammenligner fx bilde av krystalisert vann fra parapicuiba etter en bønn med bildet av vann fra fujiwara dam før en bønn, synes jeg det ser ut som om det ene bildet er en isklomp og det andre en snøkrystall. Det går vel ikke ann og få så forsellige resultat dersom de hadde blitt fryst på samme måte?
Om forsøket som blir presentert på slutten av denne videoen fungerer, så vil jeg uten tvil revurdere min tro.

http://www.youtube.com/watch?v=rZDOPQRd ... re=related
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

D.A. skrev:
Skarabè skrev: Hvordan kan du se utfra de bildene at de tydelig er fryst under forskjellige forhold?? er du ekspert på det feltet, eller bare tror du at du er det?? kanskje de er fryst på samme måte, men har fått forskjellig form??? :D
Neida, jeg er ikke en ekspert på dette.
Men om vi sammenligner fx bilde av krystalisert vann fra parapicuiba etter en bønn med bildet av vann fra fujiwara dam før en bønn, synes jeg det ser ut som om det ene bildet er en isklomp og det andre en snøkrystall. Det går vel ikke ann og få så forsellige resultat dersom de hadde blitt fryst på samme måte?
Om forsøket som blir presentert på slutten av denne videoen fungerer, så vil jeg uten tvil revurdere min tro.

http://www.youtube.com/watch?v=rZDOPQRd ... re=related
Ja det er vanskelig og tro at det skulle gå and å få forekjellige krystaller ut fra ord og følelser.. Men skulle det vise seg at det går and, så hva annet en vann, som er innom alt og alle på vernen som hadde passet bedre til en slik informasjon??? hehe.. :D Men jeg, som du er skeptisk, men jeg er egentlig åpen for de fleste muligheter... Og det skulle eventuelt ikke være vasnkelig og få motbevist dette for dem som ville brukt tid og penger på det..
Antall ord: 240
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links