Hvordan kan du se utfra de bildene at de tydelig er fryst under forskjellige forhold?? er du ekspert på det feltet, eller bare tror du at du er det?? kanskje de er fryst på samme måte, men har fått forskjellig form???D.A. skrev:Dette er bare tull. På de bildene som er publisert, er det tydelig att vannet er fryst under forskjellige forhold, disse bildene kan ikke brukes som bevis på påstandene hans.
Universet & dets hemmeligheter ⇒ vannet husker... Er det mulig???
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Antall ord: 77
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 23 Aug 2008 02:46
- 16
- Har takket: 1 gang
Neida, jeg er ikke en ekspert på dette.Skarabè skrev: Hvordan kan du se utfra de bildene at de tydelig er fryst under forskjellige forhold?? er du ekspert på det feltet, eller bare tror du at du er det?? kanskje de er fryst på samme måte, men har fått forskjellig form???
Men om vi sammenligner fx bilde av krystalisert vann fra parapicuiba etter en bønn med bildet av vann fra fujiwara dam før en bønn, synes jeg det ser ut som om det ene bildet er en isklomp og det andre en snøkrystall. Det går vel ikke ann og få så forsellige resultat dersom de hadde blitt fryst på samme måte?
Om forsøket som blir presentert på slutten av denne videoen fungerer, så vil jeg uten tvil revurdere min tro.
http://www.youtube.com/watch?v=rZDOPQRd ... re=related
Antall ord: 148
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Ja det er vanskelig og tro at det skulle gå and å få forekjellige krystaller ut fra ord og følelser.. Men skulle det vise seg at det går and, så hva annet en vann, som er innom alt og alle på vernen som hadde passet bedre til en slik informasjon??? hehe.. Men jeg, som du er skeptisk, men jeg er egentlig åpen for de fleste muligheter... Og det skulle eventuelt ikke være vasnkelig og få motbevist dette for dem som ville brukt tid og penger på det..D.A. skrev:Neida, jeg er ikke en ekspert på dette.Skarabè skrev: Hvordan kan du se utfra de bildene at de tydelig er fryst under forskjellige forhold?? er du ekspert på det feltet, eller bare tror du at du er det?? kanskje de er fryst på samme måte, men har fått forskjellig form???
Men om vi sammenligner fx bilde av krystalisert vann fra parapicuiba etter en bønn med bildet av vann fra fujiwara dam før en bønn, synes jeg det ser ut som om det ene bildet er en isklomp og det andre en snøkrystall. Det går vel ikke ann og få så forsellige resultat dersom de hadde blitt fryst på samme måte?
Om forsøket som blir presentert på slutten av denne videoen fungerer, så vil jeg uten tvil revurdere min tro.
http://www.youtube.com/watch?v=rZDOPQRd ... re=related
Antall ord: 240
Klem Torill =o)
Hide post links |