Hvordan skal jeg få sagt dette...
Jeg ønsker ikke å være fysisk slem mot det som er her, demoner eller annet.
Grunnen er at da jeg var liten og det skjedde ganske mye fælt hjemme i huset jeg bodde i, var det lignende vesner som beskytta meg 100%
Det jeg MÅ finne ut av (manne meg opp til) er om dette kan være de demonene som er vennlig stemt mot meg, som jeg har klart å fornærme eller vise respektløshet på noe vis.
Om jeg har "tråkka de på tærene" uten å være klar over det selv. Føler ihvertfall at balansen mellom meg og den kanten ikke er som den var. Helt ustabil nå.
For da mener de nok at de har all grunn til å være skikkelig sint på meg. Men siden de knurrer navnet mitt, så må de vel kunne si hva som er galt også?
Eller så er dette virkelig noen helt andre demoner som jeg ikke kjenner til, og som jeg dermed burde være mer forsiktig med. En vet aldri hva de finner på.
Har sett de komme opp av golvet, og gå gjennom det igjen.
Klarer ikke huske hvordan de jeg hadde rundt meg som barn så ut, mye pga det er så leeenge siden. He he. Og de så mildt sagt grusomme ut, men jeg var aldri redd dem.
De var jo ok om enn noe plagsomme/innpåslitne. *s*
Det som forundrer meg er at de dukker opp når jeg ikke venter det. De andre merket jeg på forhånd. Derfor kan dette tilsi at det er noen nye?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Rettet til de som har opplevd ekstreme hendelser:
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Apr 2008 20:12
- 16
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- 16
!
Kommer alltid på mer etterpå. Typisk...
HVIS det er snakk om de som var rundt meg som barn, vil jeg IKKE skade dem. Da må jeg bare finne ut hvorfor de er så utrolig sinte på meg.
Jeg ble glad i dem, selv om de var veldig slemme mot andre mennesker rundt meg.
De angrep aldri meg... Må tenke gjennom dette.
Kanskje det ikke er de som står bak, men at jeg kan prøve å kontakte dem for å finne ut om de vet hvem som plager meg så fælt her. Spørsmålet er bare hvordan jeg skal gjøre det. Jeg er vant med å bli oppsøkt, ikke være den som oppsøker.
Jeg har aldri ønsket noe av dette.
HVIS det er snakk om de som var rundt meg som barn, vil jeg IKKE skade dem. Da må jeg bare finne ut hvorfor de er så utrolig sinte på meg.
Jeg ble glad i dem, selv om de var veldig slemme mot andre mennesker rundt meg.
De angrep aldri meg... Må tenke gjennom dette.
Kanskje det ikke er de som står bak, men at jeg kan prøve å kontakte dem for å finne ut om de vet hvem som plager meg så fælt her. Spørsmålet er bare hvordan jeg skal gjøre det. Jeg er vant med å bli oppsøkt, ikke være den som oppsøker.
Jeg har aldri ønsket noe av dette.
Antall ord: 124
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Apr 2008 12:59
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: norge
- Blitt takket: 1 gang
hehe ja du sier noe. jeg talte også mot dem, da skal jeg si den gikk "ut døra" gitt heheh....FEUER skrev:jeg har jaga vekk åndene i huset mitt jeg....... de slemme altså......før var jeg redd for dem......men etter hvert kjønnte jeg at jeg har mye mer makt enn dem.....hvis jeg ikke frykter dem...... så jeg har skrikt og slått i boret (nesten som en liten drittunge) og sakt at hvis dere ikke forsvinner så sender jeg dere til ******..... da gikk de.....av og til....eller så sa jeg at dette er mitt hus og her bestemmer jeg osv i den rettningen,
det er ikke vannskligere ps: noen ganger tror åndene at de er velkommen hos deg.....fordi du ikke sier noe til dem.....så slår de seg ned dær.....og føler seg velkommen
det varer helt til du......sier i fra---- på en korselig måte
måtte bare skrive dette.....selv om det var en rekke skrive feil med komma osv......
Antall ord: 174
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
...
Ikke kjent noe "nærvær" her de to siste nettene. DEILIG! *Kjempeglad*
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Re: ...
helt toppOppgitt skrev:Ikke kjent noe "nærvær" her de to siste nettene. DEILIG! *Kjempeglad*
Antall ord: 17
Hide post links |
Det jeg skriver nå virker veldig utrolig. Men en dag hvor jeg skrev på bachelor oppgave. så registrerte jeg at mobilen flyttet seg 10 cm! herregud å stresset jeg ble, noe som ikke er bra for skrivingen
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mar 2007 13:19
- 17
- Kjønn (valgfri): girlpower.. :)
SÅ BRA!! håper det varer! hvis du bare gir ettertrykkelig beskjed om at dårlige og onde enrgier ikke er velkommen i ditt hus, kommer ikke energiene som evnt. er der for å beskytte deg rammes. Vær bestemmt! ditt hus-ikke deres! husk det!
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Herlighet, det må jeg bare si, Oppgitt. Du er en sterk sjel som holder ut noe slikt, det høres jo ut som reneste terroriseringen!
Jeg beundrer deg, men misunner deg absolutt ikke =)
Jeg beundrer deg, men misunner deg absolutt ikke =)
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
kult heheh. sikkert ikke noe åuroe seg forKB skrev:Det jeg skriver nå virker veldig utrolig. Men en dag hvor jeg skrev på bachelor oppgave. så registrerte jeg at mobilen flyttet seg 10 cm! herregud å stresset jeg ble, noe som ikke er bra for skrivingen
men tror ok du har et eller anna i huset som vil vise seg for deg... :mozilla_cool:
hvordan går det...merka noe i det siste elelr ?
Antall ord: 74
Hide post links |
Har opplevd veldig mange ville ting ja. Men hvis jeg ser mobilen min flytter på seg. så ignorer jeg det bare. Jaja kult det. skrive videre.
Skal prøve ut med Qi Qung kuler eller hva det heter. Se om det kan hjelpe.
Skal prøve ut med Qi Qung kuler eller hva det heter. Se om det kan hjelpe.
Antall ord: 43
Hide post links |
jeg lurer egentlig på hva du er så redd for???twiggy skrev:Hva er det du driver på med i tråd etter tråd?jente 27 skrev:kult heheh. sikkert ikke noe åuroe seg forKB skrev:Det jeg skriver nå virker veldig utrolig. Men en dag hvor jeg skrev på bachelor oppgave. så registrerte jeg at mobilen flyttet seg 10 cm! herregud å stresset jeg ble, noe som ikke er bra for skrivingen
men tror ok du har et eller anna i huset som vil vise seg for deg... :mozilla_cool:
hvordan går det...merka noe i det siste elelr ?
Du nører opp under frykt, og du vil tydeligvis ikke at ting skal roe seg
- Har du for lite spenning i ditt eget liv?
Puma/f
Antall ord: 129
Hide post links |