-Pedersen- skrev:Kimbara skrev:La meg bare få tilføye til dette at man kan få seg til å føle, høre, se og kjenne hva man vil hvis man bare konsentrerer seg nok. Selv morer jeg meg noen ganger med å la hodet krympe til størrelsen av en knyttneve, la senga sveve og ta loop'en gjennom rommet, fremkalle lyder, og la kroppen kjennes som om den ligger i alle mulige merkelige vinkler.
Så det er det fremkalling av det dere kaller psi-ball går ut på. Tro at du har den, så har du den. Ingen av dere kan påstå å ha sett en psi-ball i deres egne hender, så det er kun en følelse dere fremkaller selv.
Men det er gøy.
Har bare en ting å si, Kimbara.. At nå er du ute å kjører. Du tar helt feil!!
Psi Ball er ekte.. Har selv øvd meg på mange ganger..
Ikke får å skryte, men har blitt ganske god, og flere har faktisk klart å se et svakt energi felt mellom hendene mine..
Skjønner ikke hva som får deg til å tro at dette er noe vi innbiller åss!? :s
Jaja, jeg gir nå faen i hva du tror.. Men jeg VET at dette er ekte!..
Mvh Pedersen
Det er sikkert spennende å tro at du klarer å produsere energikuler mellom hendene, men det er nok desverre bare et produkt av ønsketenkning og antakeligvis et optisk fenomen. Når man stirrer lenge nok på noe vil motivet "brenne" seg fast på netthinnen i øyet, og vil kunne sees i inverterte farger som et slags lysende felt i synet. Jeg vil tro det er noe sånt som har skjedd. Eller det kan bare være i hodet ditt. Det er utrolig hva man kan "få til" bare man vil det.
Så jeg tror deg når du sier du har fått til dette. Jeg tror at du tror det. Som sagt morer jeg meg med å innbille meg selv ting, og det virker veldig ekte, men jeg vet at det kun er triks og fanteri.
Man kan jo på sett og vis si at dette kommer av energier, men ikke slike energier som dere tenker på. Dere har sett for mye film med lysende kuler og vissvass. Energien som forårsaker dette er den elektrisiteten som styrer hele kroppen vår. Spenningene i hjernen som gjør at vi kan tenke og bruke fantasien. Tar man LSD, for eksempel, tukler stoffet med impulser i hjernen, og man får hallusinasjoner, som på det tidspunktet virker helt ekte. Man kan ved god konsentrasjon får til en svak liknende effekt uten dop i det hele tatt.
Og dette VET jeg, så det blir vel ord mot ord her.