Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ LIVREDD!
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Aug 2007 19:46
- 17
- Kjønn (valgfri): kar
- Blitt takket: 2 ganger
Ingen trenger å være LIVredd for man dør ikke av det. har opplevd noe lignede som jeg skal legge in her snart. se frem til det.
Antall ord: 27
God gave rock 'n' roll to YOU
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Des 2006 10:55
- 17
Da er du heldig, for når jeg får SP så føler jeg de klamme, kalde hendene som tar på huden min, den rallende pusten i nakken osv.suss24 skrev:Du føler det ikke på kroppen om nåler borrer seg inn i deg i SP.Er bare halusinasjoner. Jeg har aldri kjent noen av skapningene som har tatt på meg. Selv om jeg har ventet på det.
Dritskummelt, men i det minste vet jeg hva det er, var mye verre før jeg visste det
Antall ord: 89
You sleep rather soundly for a murderer
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2007 09:03
- 17
Haha...jaha. Lenge siden jeg skrev detta x) Men skjønner nå etter å ha vært her en lita stund skjønner jeg mer og mer av det. Har engentlig lyst til å prøve. Men det er fortsatt hauger a spørsmål jeg ikke har funnet ut av. Som: HVORDAN I ALLPAKKA KOMMER JEG TILBAKE?!
Antall ord: 56
Paranormalhet er den eneste veien til sannhet!
//:Charlen
//:Charlen
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Sep 2007 02:13
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: narvik
hehe!..Charlen skrev:Haha...jaha. Lenge siden jeg skrev detta x) Men skjønner nå etter å ha vært her en lita stund skjønner jeg mer og mer av det. Har engentlig lyst til å prøve. Men det er fortsatt hauger a spørsmål jeg ikke har funnet ut av. Som: HVORDAN I ALLPAKKA KOMMER JEG TILBAKE?!
prøv å ha en saks liggende på nattbordet!..
så kan du bare klippe i løse luften.. da skal det forsvinne
Antall ord: 80
deal with the spirits and live ur life in peace and harmony!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg har aldri hatt en ut-av-kroppen-opplevelse men jeg har følt smerte i søvne før! Men hvordan er det egentlig?Er det sjelen som går ut av kroppen? Hvordan kommer man tilbake da?
Antall ord: 39
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Des 2007 18:51
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Home;)
Skjønner fortsatt ikke det helt jeg.. Hvis man er "borte," skal man da greie å ta saksa å klippe i løse lufta eller skal saksa klippe av seg selv liksom?marcusmo skrev:hehe!..Charlen skrev:Haha...jaha. Lenge siden jeg skrev detta x) Men skjønner nå etter å ha vært her en lita stund skjønner jeg mer og mer av det. Har engentlig lyst til å prøve. Men det er fortsatt hauger a spørsmål jeg ikke har funnet ut av. Som: HVORDAN I ALLPAKKA KOMMER JEG TILBAKE?!
prøv å ha en saks liggende på nattbordet!..
så kan du bare klippe i løse luften.. da skal det forsvinne
Antall ord: 112
Kan sorg sminkes vekk?
Hide post links |