Drømmer, NDO & ut av kroppenLIVREDD!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

acespace
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Aug 2007 19:46
17
Kjønn (valgfri): kar
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av acespace »

Ingen trenger å være LIVredd for man dør ikke av det. har opplevd noe lignede som jeg skal legge in her snart. se frem til det.
Antall ord: 27
God gave rock 'n' roll to YOU

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sometimes_normal
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Des 2006 10:55
17

Innlegg av Sometimes_normal »

suss24 skrev:Du føler det ikke på kroppen om nåler borrer seg inn i deg i SP.Er bare halusinasjoner. Jeg har aldri kjent noen av skapningene som har tatt på meg. Selv om jeg har ventet på det.
Da er du heldig, for når jeg får SP så føler jeg de klamme, kalde hendene som tar på huden min, den rallende pusten i nakken osv.

Dritskummelt, men i det minste vet jeg hva det er, var mye verre før jeg visste det
Antall ord: 89
You sleep rather soundly for a murderer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Charlen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Mar 2007 09:03
17

Innlegg av Charlen »

Haha...jaha. Lenge siden jeg skrev detta x) Men skjønner nå etter å ha vært her en lita stund skjønner jeg mer og mer av det. Har engentlig lyst til å prøve. Men det er fortsatt hauger a spørsmål jeg ikke har funnet ut av. Som: HVORDAN I ALLPAKKA KOMMER JEG TILBAKE?!
Antall ord: 56
Paranormalhet er den eneste veien til sannhet!
//:Charlen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
marcusmo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Sep 2007 02:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: narvik

Innlegg av marcusmo »

Charlen skrev:Haha...jaha. Lenge siden jeg skrev detta x) Men skjønner nå etter å ha vært her en lita stund skjønner jeg mer og mer av det. Har engentlig lyst til å prøve. Men det er fortsatt hauger a spørsmål jeg ikke har funnet ut av. Som: HVORDAN I ALLPAKKA KOMMER JEG TILBAKE?!
hehe!..
prøv å ha en saks liggende på nattbordet!..
så kan du bare klippe i løse luften.. da skal det forsvinne :D
Antall ord: 80
deal with the spirits and live ur life in peace and harmony!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Jeg har aldri hatt en ut-av-kroppen-opplevelse men jeg har følt smerte i søvne før! Men hvordan er det egentlig?Er det sjelen som går ut av kroppen? Hvordan kommer man tilbake da?
Antall ord: 39
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MissForgetful
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Des 2007 18:51
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Home;)

Innlegg av MissForgetful »

marcusmo skrev:
Charlen skrev:Haha...jaha. Lenge siden jeg skrev detta x) Men skjønner nå etter å ha vært her en lita stund skjønner jeg mer og mer av det. Har engentlig lyst til å prøve. Men det er fortsatt hauger a spørsmål jeg ikke har funnet ut av. Som: HVORDAN I ALLPAKKA KOMMER JEG TILBAKE?!
hehe!..
prøv å ha en saks liggende på nattbordet!..
så kan du bare klippe i løse luften.. da skal det forsvinne :D
Skjønner fortsatt ikke det helt jeg.. Hvis man er "borte," skal man da greie å ta saksa å klippe i løse lufta eller skal saksa klippe av seg selv liksom?
Antall ord: 112
Kan sorg sminkes vekk?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links