joa, hun må jo høre stemmer, siden hun snakker med "noe". men tror det er sykdommen som "snakker".Gaute skrev: Nei. Det er de som "hører stemmer" dette gjelder. Barn som blir sendt til psykiatriske avdelinger av foreldre som tror dette er sykdom, eller ekstremt religiøse som selv tror de er besatt av djevelen og pga frykt så tiltrekker de seg enda flere negative energier.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Demoner
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
Antall ord: 68
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Re: Demoner
http://www.the-atlantic-paranormal-soci ... monic.htmlline001 skrev:Jeg lurer egentlig om det er noe som demoner..? Og hva kjennetegner dem, og finnes det forskjellige typer og hva kan de gjøre, skade oss osv?
hehe :mozilla_wink: Dette ble mange spm men.. hehe
http://www.the-atlantic-paranormal-soci ... yhome.html
Antall ord: 54
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
DSa en UFO angivelig skulle ha krasjet i New Mexico USA i 1947 skulle noen av aliensene ha overlevd.
Tre jenter kom den kvelden skrikene inn i byen og sa de hadde sett djevelen.
Skal vi tro de som sies om aliens og skapninger fra andre planeter er det ikke umulig att beskrivelsene ligner og att de fra gammel tid har blitt oppfattet som det samme.
Men tror man engang på ånder , bør man vel ha åpning på at det kan finnes både gode og onde av dem ?
Hvor går da grensen mellom en ond ånd og en demon ?
Skal vi tro de som sies om aliens og skapninger fra andre planeter er det ikke umulig att beskrivelsene ligner og att de fra gammel tid har blitt oppfattet som det samme.
Men tror man engang på ånder , bør man vel ha åpning på at det kan finnes både gode og onde av dem ?
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2007 19:29
- 17
Hm..d er jo mange som har drevet md spiritisme som har spurt om de kan se djevelen/demoner, åsså har d sett det liksom.. Vet ikke om d er sant, mn de har blitt VELDI tullete etter d..S:
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2006 18:06
- 18
Spørsmålet er vel egentlig hvem som definerer "ond" og "demon". Noe som er ondt fra en persons ståsted trenger ikke nødvendigvis være det for en annen. Dette er både kulturelt, religiøst og personlig betinget...Metodisten skrev:DSa en UFO angivelig skulle ha krasjet i New Mexico USA i 1947 skulle noen av aliensene ha overlevd.
Antall ord: 145
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
vandre historier... men det kan hende folk faktisk har "sett" djevelen/demoner etter å ha spurt et slikt spørsmål i hodet sitt. ofte ser man ting man forventer eller har lyst til å se.tonjeiss skrev:Hm..d er jo mange som har drevet md spiritisme som har spurt om de kan se djevelen/demoner, åsså har d sett det liksom.. Vet ikke om d er sant, mn de har blitt VELDI tullete etter d..S:
jeg husker jeg fortalte ei venninde en gang at jeg hadde prøvd spiritisme. en kveld vi var i en bursdagsfest var vi alle som var der nødt til å gå ut en tur. husker ikke hvorfor, men vi var ute i mørket. senere når vi kom inn igjen fortalte hun meg at hun hadde sett på meg mens vi var ute og da hadde hun sett at jeg hadde fått røde øyne. hun var seriøs og redd. etter dette holdt hun seg unna meg. hun forbinder da altså spiritisme med noe ondt, og mange tror at man blir besatt av å holde på med slikt, dette kombinert med at vi var ute i mørket fikk henne til å "se" at jeg hadde røde øyne. det var det hun forventet, at jeg var blitt besatt på en eller annen måte, og derfor så hun dette. jeg hadde ikke fortalt henne noe om at jeg ikke hadde kommet i kontakt med noe, bare at jeg hadde prøvd.. frykt kan skape de rareste hallusinasjoner..
Antall ord: 255
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Jeg tror det man kaller demoner er ånder som tuller med og skremmer mennesker. Ånder har sikkert mange av samme trekkene som mennesker, noen vil oss godt mens andre finner glede i å ødelegge livet for oss...
Tror jeg da...
Tror jeg da...
Antall ord: 39
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
demoner er virkelige og noen av dem er inkarnert her på jorden. på lik linje med engler og andre stjernebarn, Demoner er *ikke* falne engler, men noe helt annet, og gjennomsyret ondt. det finnes unntak av denne regelen. du har også blandinger av "rasene".
Antall ord: 44
non omnis moriar
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 24 Jan 2004 12:04
- 20
- Lokalisering: oslo
-
- Standard bruker
- 18
så det kan hende det finnes en blanding mellom en engel og en demon?Xirque Zdataan skrev:demoner er virkelige og noen av dem er inkarnert her på jorden. på lik linje med engler og andre stjernebarn, Demoner er *ikke* falne engler, men noe helt annet, og gjennomsyret ondt. det finnes unntak av denne regelen. du har også blandinger av "rasene".
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
det gjør det, noen meget frustrerte engler med "personlighetsforstyrrelser"...god på bunnen, men med visse tilbøyeligheter.livingdeaddoll skrev:så det kan hende det finnes en blanding mellom en engel og en demon?Xirque Zdataan skrev:demoner er virkelige og noen av dem er inkarnert her på jorden. på lik linje med engler og andre stjernebarn, Demoner er *ikke* falne engler, men noe helt annet, og gjennomsyret ondt. det finnes unntak av denne regelen. du har også blandinger av "rasene".
Antall ord: 81
non omnis moriar
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Der har du meg...Xirque Zdataan skrev:det gjør det, noen meget frustrerte engler med "personlighetsforstyrrelser"...god på bunnen, men med visse tilbøyeligheter.livingdeaddoll skrev:så det kan hende det finnes en blanding mellom en engel og en demon?Xirque Zdataan skrev:demoner er virkelige og noen av dem er inkarnert her på jorden. på lik linje med engler og andre stjernebarn, Demoner er *ikke* falne engler, men noe helt annet, og gjennomsyret ondt. det finnes unntak av denne regelen. du har også blandinger av "rasene".
Antall ord: 88
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
Har du ikke postet spørsmålet ditt under feil overskrift Line ?
Jaja, gjør ikke noe. Demoner ja...
Under den påståtte UFO krasjen i New Mexico USA i 1947 , skal tre jenter ha kommet hylende inn i byen og skreket at " de hadde sett djevelen".
Dette var i området rundt den påståtte UFO krasjen.
Mange tror at de hadde sett en av de påstått overlevende aliensene.
Kan det være att disse to tingene har blitt tatt for det samme opp igjenom tidene ?
Ut ifra slik vi forventer de to skapelsene og se ut, ligner de jo hverandre.
Om man nå først tror på ånder og slikt , må man vel ta høyde for att det kan finnes både gode og onde av dem...Hvor går da grensen mellom en ond ånd og en demon ?
Jaja, gjør ikke noe. Demoner ja...
Under den påståtte UFO krasjen i New Mexico USA i 1947 , skal tre jenter ha kommet hylende inn i byen og skreket at " de hadde sett djevelen".
Dette var i området rundt den påståtte UFO krasjen.
Mange tror at de hadde sett en av de påstått overlevende aliensene.
Kan det være att disse to tingene har blitt tatt for det samme opp igjenom tidene ?
Ut ifra slik vi forventer de to skapelsene og se ut, ligner de jo hverandre.
Om man nå først tror på ånder og slikt , må man vel ta høyde for att det kan finnes både gode og onde av dem...Hvor går da grensen mellom en ond ånd og en demon ?
Antall ord: 146
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Des 2006 17:39
- 17
- Kjønn (valgfri): Mr.man
- Lokalisering: Akershus
en demon er jo en ond skapning, og en engel er en god en.
finns ikke gode demoner eller onde engler.
Ligger ikke i deres natur:)
tror jeg...
finns ikke gode demoner eller onde engler.
Ligger ikke i deres natur:)
tror jeg...
Antall ord: 28
-Lars-
*Hominus Nocturna*
*Hominus Nocturna*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
hvis man er en engel er det mer sannsynlig at man får besøk av en demon da?
Antall ord: 19
Hide post links |