Nei, les det jeg skriver istedenfor å diskutere mot dine egne stråmenn.MikkelRev skrev:Var dyneløfteren altså en co-grunnlegger av kristendommen? Luther var heller ikke en grunnlegger, bare en med forslag om å oppgradere spillet. Og om han hadde vært grunnleggeren, hadde ikke det hatt noe å si, siden han fremdeles ikke er spillet selv. Nei, isåfall bare en spiller av sitt eget spill. David var heller ikke selve spillet i egen person, men bare en spiller, som som alle andre, iblant spiller urent til sin egen fordel.BA skrev:Dette var ikke bare tilfeldige spillere. Det var 3 av disse spillerne som laget spillet. Deres utsagn og handlinger er absolutt relevante, og i enda større grad enn din definisjon på hva kristendom er.David, inkvisitørene, dyneløfteren og Luther. Her har vi fire diskusjoner som egentlig går ut på det samme, at du skuer hunden på håret. Eller at du kritiserer spillet basert på dårlige spillere og juksemakere.
Dyneløfteren var bare for å motbevise din [nei, Jaels] påstand om "ingen". Jeg pekte på 1, og dermed er påstanden motbevist.
Som jeg har sagt tidligere, jeg blander litt hvem jeg svarer til enhver tid, for dere svarer for hverandre hele tiden også. Ikke noe galt i det, men jeg går litt i surr på hvem jeg har sagt hva til.