Jeg fikk iløpet av seremonien flere info fra åndeverdenen om hva jeg skal jobbe med videre og det skjedde noe ekstra magisk som gjør at jeg er så jævlig lettet. Jeg har fått oppjustert kraftig kontakten med kroppen min. Og det var en veldig spesiell transformasjon. Som påvirket alle kroppens celler - og det har jeg merket endel fysisk på kroppen. Det er som om jeg har fått en ny kropp!!!! :w00t:

Den første seremonidagen var ganske tøff erfaring - mye ritualer med dans og det ene og det andre i ren Bwiti-ånd. Vi fikk maling i ansiktet og spilte roller som åndelige krigere. Det må til om man skal takle Iboga-planten, som tuner seg KRAFTIG inn på PURE LIGHT ENERGY-kilde - en mektig energi-kilde! Iboga-planten er en solid maskulin moder Jord-plante. Og jeg har erfart så mye undertrykking av følelser - maskulin kraft og observert det i vårt samfunn. Iboga-planten er en undertrykking av maskulin-kraft-KILLER. Det var det for meg en sann glede.
Når man tuner seg inn på denne ekstremt rene lysenergikraften så vil man måtte jobbe med alle sider av seg selv. De tunge tingene inkludert. Og om man bærer på enormt mye tungt så blir det ganske tøff møte...men jeg overlevde.

Det skjedde magiske ting i seremoni 2, som handlet om gjenfødsel. For meg var det på en måte en slags gjenfødsel av en bedre tunet kropp med meg selv....en kraftig oppjustering. Skikkelig solid jordet. Jeg har ventet på dette i evigheter. Jeg har vært utrolig frustrert over kroppen min - den har bært på så mye undertrykket maskulin kraft....jeg tok et kraftig oppgjør med det i Iboga-seremoniene nå nylig.
Så mye glede og healingkraft i seremoni nr 2. Og jeg fikk iløpet av gjenfødselsseremonien info på en superorganisk computer skjerm i mitt sinn om at jeg skulle komme meg opp fra liggeunderlaget mitt og ble ført bort(eller om jeg gikk selv - det husker jeg ikke i farten). Alt skjedde veldig fort. Det var en TIDLØS erfaring. Jeg var inne i en større kollektiv bevissthet. Det skjedde en enorm transformasjon i min kropp. Alle som observerte det fra seremonien så et enormt LYS rundt bena mine en stund under denne gjenfødseltransformasjonen av kroppen min. Jeg visste ikke om dette lyset før dagen etterpå da jeg spurte en av Bwiti-innviete sjamanene i gruppa om hva hun erfarte og hun sa at hun og flere andre så et kraftig LYS rundt mine føtter. Og dagen etter så følte jeg meg så venn med kroppen som jeg aldri har gjort før. Jeg har bare vært uvenner med den i rundt 34 år..men endelig fra 19-20 mai så var jeg endelig venn med kroppen min. Endel undertrykket maskulin kraft er blitt healet og renset unna. Jeg har spilt mye tøffe og tunge roller i dette livet hittil pga dette...det har hemmet meg jævlig mye.
Ei som driver med dybdemassasje som jeg pleier å gå til vil nok bli rimelig overrasket når hun masserer min kropp igjen snart.....det er som om jeg har fått en ny kropp........ Fantastisk.....så mye forandringer i benoppbygningen rundt om kring. Mye mer fri flyt av energi. Nå kan jeg vise mitt fulle potensialet. Jeg har vært en ensom ulv og en bjørn i for mye dvale....uvennskapet med kroppen har også vært hemmende for kontakten med åndeverdenen i det voksne liv. Men det har jo skjedd store endringer der siste halvåret pga kraftplantene.
Jeg fikk også under seremoni 2 klar bilde og beskjed om det jeg på en måte visste fra før av - jeg er underveis på en Ayahuasca-seremonilederskole regissert av åndeverdenen. Jeg husker at Dona Ena og Don Ramon gav meg noe i en av visjonene - en koffert eller hva det var. Prosessen er i gang - men det vil ta flere år før jeg virkelig blir ayahuasca-seremonileder. En lang utdannelse. Men jeg er tålmodig.
Så summasumarum så gir Iboga oss kontakt med en voldsom ren lysenergikraft og vi har superorganiske computerhjerner i oss som kan tune oss inn på mange forskjellige måter.
Iboga smaker forresten helt for jævlig. Verre enn Ayahuasca. Det er eksepsjonelt tørt......og man må helst drikke for å svelge alt.....jeg foretrekker Ayahuasca når det gjelder smak....lettere å få ned!

Om noen er interessert i å erfare Iboga så kan jeg gi info om kontaktpersons email via pm. Hadde vært morsomt med en norsk delegasjon. Det var 8 sjamaner - ca 40 hjelpere/assistenter + 12 som tok denne Iboga-kuren. Assistentene og sjamanene tar ikke så mye som curistene.

La hjertet hvile i kraften. La kraften hvile i hjertet. Oh,yes....timing is everything. Det var et forvarsel om at jeg ble venn med min egen maskuline kraft via kroppen.