Haha - ja, jeg må le litt. Fordi jeg har visst sagt dette i feil tråd. Forstår ikke hva jeg driver med alltid. Men men - kanskje like bra, så ble det litt morsomt.MikkelRev skrev:Det er jammen godt du er et hellig unntak fra oss andre slitsomme kverulanter! :mozilla_smile:Globeline skrev:Skikkelig irriterende med milevis kverulering og klipping og liming. Syns egentlig at kverulantene kunne blitt voksne og slutte med dette tullet. Det gjør det helt umulig for folk å diskutere, svare dere og det gjør det umulig for "andre" å delta i diskusjonen med mindre de har hele arbeidsdagen tilgjengelig.
Jeg bruker quote'ing fordi jeg synes det er oversiktlig. Da ser man lett akkurat hva man svarer på. Det tror jeg er grunnen til at de fleste andre også bruker den metoden.
Men poenget sånn sett er egentlig ikke at man skal lavære å quote. Det er vel heller når det blir en kveruleringskamp at det blir litt plagsomt. Mange av de som quoter har ikke så mye valg da motstanderen driver å kverulerer og flikker på en måte som gjør at det er nødvendig for å ikke bli seendes ut som om man har sagt noe man ikke har. Så de jeg irriterer meg over er de som ikke klarer å tillate andre å ha en diskusjon. Men som må vri og vrenge på ting til stadighet.
Når en kverulant sørger for at hele tråden blir idioti basert på kverulantens mangfoldige personangrep - da er det ekskluderende for resten av forumet. Er min mening. Trenger egnetlig ikke si navn. Det er et par tre - BA er IKKE en av de jeg sikter til.
Syns alle skal tenke seg om. Hvorfor er jeg i denne diskusjonen. Har jeg noe jeg ønsker å få frem, eller er jeg bare her for å irritere de andre? Dersom du bare er her for å irritere de andre, stikk fingen i raua og se tv. (du, i denne setningen er ikke ment personlig til mikkelrev, men en way of speach)