Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSannhetsgehalt?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

JUNE skrev: må bare erte deg litt nå....ikke vondt ment altså. med over 4000 innlegg her, ser det ut som du ikke mangler tid akkurat.... :mozilla_wink:
eg er mer aktiv på jobb lille venn ;)
eg må være der uansett om eg har lite eller mye å gjøre ;)

Nostradamus:
pirk pirk
Antall ord: 53
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Sannhetsgehalt?

Innlegg av Dj_Devil »

admin skrev: Hei,

paranormal.no har ingen skribenter. Det er tilfeldig besøkende og medlemmer som skriver inn historier som de vil dele med andre

Til info, i tilfelle noen misforstår.

hilsen admin
Antall ord: 34
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiírit

Innlegg av Spiírit »

Kunne du ikke lagt denne tråden ut i et annet forum.

Og til alle andre, hvorfor overser dere ikke det bare, da vil jo tråden gå vekk senere!
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

Jeg, blandt mange andre, synes det er artig å diskutere serru. :mozilla_wink:
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Hm.....blandt seriøse aktører og nyskjerrige, har jeg intrykk av at det er en del oppmerksomhetssyke depresive pubertetsmonstre her. Og masse "forstå seg påere" som oppmuntrer den oppførselen...Jeg liker dette forumet, men jeg synes at i den senere tid har det blitt mer og mer av den" Satt helt alene foran webcammen...bla bla Hvem er bak meg" seriøsiteten her. Masse fantasihistorier (Alle de historiene er like, finn på noe nytt!)og jeg må ærlig innrømme at jeg tror det er mange her med angst og andre ting man bør prate med en psykolog om, og ikke søke svar om på ett internet forum..... Hadde vært moro å sett alt det sortert ut, bare for å se den sanne kjernen.Slik at vi brukere hele tiden slapp å ta alt som blir skrive med en klype salt......
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Innlegg av Diablesse »

Jeg for min del klandrer ikke de som har mange skrivefeil. Jeg syns noen ganger at det kan være irriterende å lese et innlegg/en historie med mange skrivefeil i, men så lenge jeg vet at vedkomne er seriøs og gjør så godt h*n kan, gjør det ikke så mye. Verre er det med noen av historiene som er ganske lite troverdige fra før av, og som kanskje blir enda vanskeligere å tro når de postes av en person med irriterende mange skrivefeil. (eks: https://www.paran.no/b_story.php?id=145&uthev= )
Dessverre er det nok sant at en god del av disse er "fjortiser" (eller fjortisser, for de som mener at ordet var feil skrevet:P), og jeg syns det er synd at den aldresgruppen har fått et stempel på seg for å være useriøs eller uordentlig, eller hva skal jeg kalle det...? Det verste er at jeg er enig i det, selv om jeg er fjorten selv, og grunnen er vel at jeg er en ordensfrik av en perfeksjonist som ikke klarer sånne ting som "HEEEI PRINSESSEN MIIIIN SIIIIIIIN! Du og jeg 4 evvah, assa!!!" Blir ordentlig irritert når jeg ser sånne ting i gjestebøker... men det er vel en annen sak:P
Antall ord: 218

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Egentlig var det en gang i tiden jeg også irriterte meg over slikt.
Jeg tror det hjelper å irritere seg over det en stund for så å lære seg at det er uunngåelig og at man bare kan bruke den fine evnen til å forstå utifra sin egen oppfatning, likevel vurdere med en liten påminner i bakhodet om at denne personen bare ikke er så flink til å skrive korrekt. Skjønner?
Antall ord: 71
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diablesse
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 19:19
18
Kjønn (valgfri): jinte
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 53 ganger

Innlegg av Diablesse »

Tror jeg skjønte det, ja. :mozilla_wink:
Likevel kan jeg ikke hjelpe for det...=P Men jeg kan jo skjerpe meg med "fordommene"..
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links