Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kjente spøkelser fra TV2 sebra
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jun 2006 15:27
- 18
hihi, det er virkelig det mest usansynlige programmet jeg har sett. Han som liksom skal være klarsynt m.m er virkelig slitsom og unaturlig foran kameraet. Minner meg litt om han krokkodille jegeren, like entusiatisk. Kan vel si at det ødelegger det som eventuelt kunne vært litt creepy. åndenes makt blir et kvalitetsprogram sett i sammenheng med dette
Antall ord: 60
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Jeg tar det som underholdning, er jo ikke annet å se på som jeg har interesse av i allefall, han skvetter jo av alt, må jo bare le av hele greia, men jeg må jo se det allikevel.
Men så gleder jeg meg til å se åndenes makt i kveld, det er tross alt bedre. :mozilla_smile:
Men så gleder jeg meg til å se åndenes makt i kveld, det er tross alt bedre. :mozilla_smile:
Antall ord: 55
sosja
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
hahaha, så gøy, han frika jo helt ut fordi han liksom hadde sett et spøkelse gå igjennom en vegg. er ikke det et daglig syn, om man er klarsynt (kommer sikkert ann på den klarsynte men..). når de var i den hulen er jeg sikker på at han ble redd, og derfor måtte gå tilbake, nær inngangen igjen. der han liksom kjente noe.. jajah, moro var det. likte den delen om heksene, noe nytt i programmet.
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mai 2006 15:21
- 18
Huff ja det ervirkleig et dårlig program! Har litt sånn Blair witch project over seg synes jeg! Er som regel fasinert av sånne program, men sist fredag slo jeg av hele skiten i frustrasjon!
Antall ord: 37
Den som ler sist er treig......
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja da bærer det løs igjen i kveld da, og i dag er det Buddy Holly de skal bli skremt av. BØ. :mozilla_smile:
Antall ord: 26
sosja
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
er det noen som har trua på at de faktisk kommer i kontakt med det spøkelset de jakter etter i denne episoden?
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Nei, tror ikke de har kontakt med andre enn seg selv. Det er rett og slett patetisk, de får jo aldri kontakt med de som de jakter etter, men jeg ser på programmet bare som underholdning.
Antall ord: 37
sosja
Hide post links |