Jeg og nå... Kylling og fisk. Det er de to du og spiser sant? Eller likte du ikke fisk? Hmmmm... *Klø seg i hue**Velvet* skrev:Jeg spiser kun to typer hvitt kjøtt...
Fakta, teori & skepsis ⇒ Vegetarianer
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Antall ord: 34
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Tusen takk.. en veggis pustet lettet ut over dette som du sier.. meget er godt ja og noen syns kjøtt er godt.. og det må man få lov til å velge selv!!!! uansett så er et variert og riktig kosthold en god ting!! tilpasset den enkeltes lyst, overbevisning etc etc...spissmusa skrev: så, jeg gidder i allefall ikke sitte på min høye hest med fordommene godt trykket nedover øra bare for å holde på noen gamle prinsipper som ikke holder mål...
...selv om jeg selv synes kjøtt er godt...
Antall ord: 91
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Kalkun.... Fisk spiser jeg ikke så mye av... Onkel fortalte meg at det var lus på laksen... Også har jeg hørt det kan være mark i den... Såh...*Lille* skrev:Jeg og nå... Kylling og fisk. Det er de to du og spiser sant? Eller likte du ikke fisk? Hmmmm... *Klø seg i hue**Velvet* skrev:Jeg spiser kun to typer hvitt kjøtt...
Antall ord: 67
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mai 2006 23:49
- 18
- Lokalisering: i en skog
Spiser det som er godt jeg Kjenner bare en som er skikkelig Vegetarianer og det er vell den som er mest syk av de som jeg kjenner, kan jo være tilfeldig da..
En kylling som lever i bur og tråkker i skitt hele dagen eller en ku,sau eller en hjort lever ute og spiser sundt, det kan da ikke være farlig å spise? Men det er vell best med litt variasjon?
En kylling som lever i bur og tråkker i skitt hele dagen eller en ku,sau eller en hjort lever ute og spiser sundt, det kan da ikke være farlig å spise? Men det er vell best med litt variasjon?
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 10:30
- 18
- Lokalisering: Vestfold
- Blitt takket: 1 gang
Fisk er fisk, og kjøtt er mat
Antall ord: 8
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
Veggisser er faen meg like ille som kriste fanatikere eller muslimske for den saks skyld
Antall ord: 15
Hide post links |
så hva er du da for h*****?RiffSki skrev:Veggisser er **BANNEORD!?** meg like ille som kriste fanatikere eller muslimske for den saks skyld
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
well fuck you thenRiffSki skrev:Veggisser er **BANNEORD!?** meg like ille som kriste fanatikere eller muslimske for den saks skyld
Antall ord: 21
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
Re: Vegetarianer
Nei da hadde jeg nok tenkt så dypt at jeg ikke hadde kommet opp igjenEl Boss skrev:Vegetarianere har et fortrinn på kjøttspisende barbarer, da de kan forfine sine legemer og følge budene mye bedre, da den rette uttalelsen av budene ikke dreier seg om at man skal ikke drepe mennekser men man skal ikke drepe noe levende vesener.
Karma, og sann kristendom i lett blanding....
Deilig liv uten kjøtt med mulighet for høyere frekvenser og dypere tenking!!!!!
Du skjønner det "lille venn" - at noen av oss klarer tenke dypt selv som kjøttetere. Det er fordi vi er eksta langt kommet på det åndelige og personlige plan
Antall ord: 114
Hide post links |
Hvorfor det? Kan de ikke få spise hva de liker de også da? Skal de spise kjøtt bare for å tilfredstille deg?RiffSki skrev:Veggisser er **BANNEORD!?** meg like ille som kriste fanatikere eller muslimske for den saks skyld
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
Jeg er "semivegeterianer" - spiser bare kjøtt av dyr som spiser planter ...
Mvh Dan
Mvh Dan
Antall ord: 14
Google er din venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mai 2006 23:49
- 18
- Lokalisering: i en skog
Dan skrev:Jeg er "semivegeterianer" - spiser bare kjøtt av dyr som spiser planter ...
Mvh Dan
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
jeg sier ikke det er noe ille med det og være veggiss, jeg sier det bare er jævlig plagsomt at store deler av dem er mer eller mindre frelst i den og skal som kristne trøkke synet ned i halsen på andre enten de vil eller ikke
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
vel.. denne kunne du ha sagt fra første gang du utrykte deg.. for du var da like brå som det du opplever veggiser er... les nøye.. så vil du se at ikke alle kristne og veggiser eller hva faen.. er like misjonerende og fordømmende..RiffSki skrev:jeg sier ikke det er noe ille med det og være veggiss, jeg sier det bare er jævlig plagsomt at store deler av dem er mer eller mindre frelst i den og skal som kristne trøkke synet ned i halsen på andre enten de vil eller ikke
som jeg sa.. jeg RESPEKTERER folk for deres valg ok??? at jeg er veggis betyr ikke at det er den eneste rett måten.. folk er jo forskjellig og takke faen meg for det... ellers blir det driiitkjedelig og vi får ikke utvikla oss en damn shit... ethvert livsmål.. visdom.. kunnskap.. teori.. skal aldri fremsettes tvunget eller uten respekt mot andre og det skal ikek påtvinges eller få den andre til å føle seg som en mindreverdig tulling... men forklare hvorfor man selv vil velge det i ordentlige ordelag.. og gudene skal vite at jeg har prøvd i denne tråden.. og sklir den til shittkasting så gidder jeg ikke delta mer i den.. tror jeg he he...
Atmi.. jeg betviler sterkt på at du ikke er oppegående for det om du nyter en biff... nyanser og oppegåenhet spiller på flere strenger hi hi...
fikk nesten lyst til å gi deg en klem...
Antall ord: 257
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Aug 2006 20:27
- 18
- Lokalisering: Hell
ah! nei jeg klarer meg ikke uten kjøtt...da dør jeg....men ikke misførstå meg,jeg klare meg, uten å spise dyrekjøtt.... fisk ....kylling .men GUD.....damekjøtt må jeg spist,lårer,rumper,osv.......
delikateser .....vet du.......
delikateser .....vet du.......
Antall ord: 41
Hide post links |