Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKonsekvensene av en Liertur?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
TJ25
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Jul 2006 17:07
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Innlegg av TJ25 »

Hira skrev:
spissmusa skrev:er fulstendig enig at det er korttenkt å ta med seg en 4 åring påspøkelsesjakt!

...men...jeg kan ikke se at det egentlig står at hun hadde med seg barnet. det som står er at hun og hennes foreldre var der, og at etter at hun kom hjem så har barnet reagert...

så... jeg velger å la tvilen komme vedkomne til gode... jeg ønsker ikke å tro at hun er så korttenkt at hun tar med seg barn til lier...

er det bare meg eller har veldig mange missforstått her ?
hun har da ikke sagt noe om att hun har tatt med ungen til lier ?
var det ikke snakk om en klebeånd som ble med tilbake til huset da ?
å att det var der ungen så ting igjen ?
tror ikke ho tok med ungen jeg men ,
folk leser for fort :P

okay....leste gjennom en gang til, og det stemmer det at det ikke står direkte at jentungen var med.
UNSKYLD
MEN til mitt forsvar: slik som det er skrevet så er det veldig lett å misforstå....
Igjen: UNSKYLD....
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
kthon2

Re: Hei

Innlegg av kthon2 »

olav moldestad skrev:Jeg kan ikke forstå hvorfor der ikke er ånder som henger igjen der oppe som kan henge seg på andre, det viser jo bare hvor mye du ser Kenneth. Du snakket jo om det her tidligere i en debatt, hvor du ønsket å ha en utdrivelse der oppe. Og at det var mya aktivitet der. Jeg hadde ikke satt mine bein der oppe alene, eller prøvd meg på en utdrivelse i allefall. For akkurat dette stedet har jeg enormt stor respekt for. du kaller meg for en ulv i fåreklær, hehe nå må jeg le litt *flire* Hva er du da? ;)
Les hva jeg skriver, jeg har da ikke sakt at det ikke er aktivitet der? selvføreglig er det aktivitet der, men det er ingen av disse Åndene som kleber seg til noen, da hadde de gjort det for lenge siden, har jeg kaldt deg ulv i fåreklær? les olav les ikke prøv å dytt dritt på andre hele tiden.

Jeg forstår godt at du er redd der oppe for det krever en sterk beskytelse som ikke så mange får.

Olav jeg har spurt deg mange ganger om jeg kan få komme på et av dine kurs men du har sakt nei, er det mulig for meg å få tatt et kurs hos deg nå?

Kenneth
Antall ord: 225

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Innlegg av kthon2 »

olav moldestad skrev:Jeg kan ikke forstå hvorfor der ikke er ånder som henger igjen der oppe som kan henge seg på andre, det viser jo bare hvor mye du ser Kenneth. Du snakket jo om det her tidligere i en debatt, hvor du ønsket å ha en utdrivelse der oppe. Og at det var mya aktivitet der. Jeg hadde ikke satt mine bein der oppe alene, eller prøvd meg på en utdrivelse i allefall. For akkurat dette stedet har jeg enormt stor respekt for. du kaller meg for en ulv i fåreklær, hehe nå må jeg le litt *flire* Hva er du da? ;)
Jeg så det ikke før nå, hvor mange medlemer er du her inne? du avslørte deg litt nå så det var vel kanskje ikke så galt med ulv i fåreklær eller?
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

kthon2 skrev:
Jeg så det ikke før nå, hvor mange medlemer er du her inne? du avslørte deg litt nå så det var vel kanskje ikke så galt med ulv i fåreklær eller?
Fler nick enn sprint har hatt og det sier vel endel.

Thon, tror du har rett i at det ikke er klebeånder på lier, pga det med energier. Virker jo logisk.
Antall ord: 175
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links