Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ja..koffor ikkje? liksom...Det finne så mye me ikkje vet om tror eg. Så engler kan godt ver ein av di! Tror og at vis me tror på di så kan det hjelpa oss... Eg har ijallefall følt nærvære av någen, velge sjøl og tro at det e engler!
Men dette e e jo bare någe eg tror på..Eg e ikkje så vedig inni akkurat det..Mange andre her inne kan sikkert svara bedre..
Antall ord: 87
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...
Det er vel opp til hva hver av oss tror på?
Tror du at engler finnes så er svaret ja. Tror du ikke det så er jo svaret nei.
Synes ikke noen andre kan gi deg det svaret. Det blir som om du spør om gud finnes. Mange vil si ja, og mange vil si nei. Men egentlig så er det bare du som kan svare deg selv.
Antall ord: 74
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Synes ikke noen andre kan gi deg det svaret. Det blir som om du spør om gud finnes. Mange vil si ja, og mange vil si nei. Men egentlig så er det bare du som kan svare deg selv.
Engler finnes ikke selv om noen TROR de finnes.
Antall ord: 85
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hvorfor ikke? Bare fordi du ikke mener de finnes?
Antall ord: 97
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Det bler jo for domt at du spør et spørsmål...og du får svar så...ska du sei at det me tror på ikkje e sant..Ikkje at eg bryr meg, for det eg tror på, tror eg på uannsett ka andre folk seie eller meine...men syns bare det blei litt domt å spør sånt og svara sånt!! Folk må få tro på det di vil Det gjelde alle meg også deg :mozilla_smile:
Antall ord: 169
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...
Ja, jeg har sett engler.. Og tror absolutt at de finnes! (Ikke så rart når jeg har sett det :mozilla_wink: ) Men, om man tror eller ikke er jo en personlig sak. Jeg tror, andre får selv velge om de tror på engler eller ikke..
Ja... Engler finnes...! Alle gode personer som går på denne jord er engler... =D Himmelengler er vesener som skal guide oss til å gjere dei rett gjerningane, vil eg sei..!
Antall ord: 38
The only difference between tattooed peolpe and untattooed people, is that tattooed people are way cooler than untattoed people...
He skaffa mj tattoo;)
*lol*
Det blir jo opp til deg om du vil skrive om det, men jeg ville bli veldig glad om du gjorde det. Jeg merker stadig stilstedeværelse, men jeg ser ikke noe. I allefall ikke enda. Hvis du vil, kan du sende meg pm