Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hun bevegte seg!!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2005 08:29
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg husker at når jeg var mindre så fortalte vi spøkelseshistorier. så hørte jeg en historie om ei samedokke eller no. det var en mann som kjøpte dokka også angrep dokka familiemedlemmene og neglene vokste for hver person den tok.
jeg har ei porselensdukke på romme mitt. og jeg trodde alltid den rørte seg å så på meg. Du kan ha inbilet deg noe. husk du var lita!
jeg har ei porselensdukke på romme mitt. og jeg trodde alltid den rørte seg å så på meg. Du kan ha inbilet deg noe. husk du var lita!
Antall ord: 72
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Feb 2006 15:07
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Den var 1 meter,tror jeg
Kann ha vert en ånd,eller så har du drømt/innbilt deg det...
Jeg vet jo ikke da
Kann ha vert en ånd,eller så har du drømt/innbilt deg det...
Jeg vet jo ikke da
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Des 2004 19:52
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 1 gang
Hater dukker jeg! Har alltid gjort det, og kommer alltid å gjøre det.
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mai 2006 17:05
- 18
Re: Hun bevegte seg!!!
ååå høres scary ut!! Jeg hater dokker iallefall sånne litt slitte og gammeldagse dokker!!:S Jeg ville skriki det høyeste jeg kunne eller blitt lammet av skrekk! Men hadde absolutt ropt på MAMMA!! :mozilla_surprised:
Antall ord: 37
Har ikke opplevd så mye! Mn synes dette er skikkelig spennende;)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
vel, du er en gutt da, vet du... :mozilla_wink:Jan-Olav PPV skrev:Hater dukker jeg! Har alltid gjort det, og kommer alltid å gjøre det.
Antall ord: 27
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Des 2004 19:52
- 19
- Lokalisering: Trondheim
Ja det er sant Velvet Vamp så jeg har aldri lekt med dukker. Nå er det ikke den leken jeg hater, den forkommer bare som kjedelig for meg. Men jeg har en mor som har pyntedukker stående, og to døtre selv med masse dukker, så desverre så er de en del av hverdagen min allikevel Det er noe med de der "døde" stirrende øynene til dukkene. Kan sverge mange ganger på at de blikkene følger etter en :mozilla_surprised:*Velvet Vamp* skrev:vel, du er en gutt da, vet du... :mozilla_wink:Jan-Olav PPV skrev:Hater dukker jeg! Har alltid gjort det, og kommer alltid å gjøre det.
Nå skal jeg ikke glemme å nevne min bestemors dukker..hun har mange stående inne på ett gjesteværelse. De er GAMLE, husker de fra jeg var liten. De er de verste faktisk. Nesten som man kan merke det på de at de har en eldre "sjel" hehe...
Antall ord: 161
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
Ja vet... Men de er vel ikke nødvendigvis slemme? Jeg arvet en gammel porselensdukke av pappas tante, og den ser bare så trist ut! Tenker at den savner tanta til pappa, da jeg var mindre pleide jeg ofte ta den ned og trøste den... I stua har jeg ca 20 porselensdukker som sitter på en hylle. Bare koselig det! =)Jan-Olav PPV skrev:Ja det er sant Velvet Vamp så jeg har aldri lekt med dukker. Nå er det ikke den leken jeg hater, den forkommer bare som kjedelig for meg. Men jeg har en mor som har pyntedukker stående, og to døtre selv med masse dukker, så desverre så er de en del av hverdagen min allikevel Det er noe med de der "døde" stirrende øynene til dukkene. Kan sverge mange ganger på at de blikkene følger etter en :mozilla_surprised:*Velvet Vamp* skrev:vel, du er en gutt da, vet du... :mozilla_wink:Jan-Olav PPV skrev:Hater dukker jeg! Har alltid gjort det, og kommer alltid å gjøre det.
Nå skal jeg ikke glemme å nevne min bestemors dukker..hun har mange stående inne på ett gjesteværelse. De er GAMLE, husker de fra jeg var liten. De er de verste faktisk. Nesten som man kan merke det på de at de har en eldre "sjel" hehe...
Antall ord: 226
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Feb 2006 14:18
- 18
kan godt være at dette er sant skal ikke legge skjul på det. Men tenk og dette var et mareritt og kanskje det var veldig realistisk. Men jeg tror at vist vi alle hadde opplevd det samme så hadde det ikke vært noe diskujon om at det fantes noe der ute(som orber eller ånder). Husker dere at når dere var liten og når en sa at det var feks spøkelse under sengen og sånne ting at foreldrene sa at det ikke finnes spøkelser og ånder og sånne ting, men det er bare juks det er ingen som vet helt sikkert at det ikke finnes ånder!
Antall ord: 114
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 15 Aug 2004 20:55
- 20
- Lokalisering: hedmark
Re: Hun bevegte seg!!!
Toadii skrev:jah det var den jeg hadde sett haha...siv36 skrev:Amena92 skrev:Dette skjedde da var 7-år
Det var kveld og jeg var netopp ferdig med å gjøre meg klar til å gå i seng. Men oj! Jeg hadde glemt å gi godnatt kyss til yndligs dokka mi! Hun var cir 1m høy og av tøy. En skigelig filledukke alltser
Etter at jeg hadde gitt dokka det dyrebare kysset og satt henne opp på komoden cir3-skritt fra senga mi, skrude jeg av lyset og krøpet under dyna. Jeg tok også en sisste kikk bort på henne for dagen. Å det jeg så har jeg aldri glemt! Dokka stod på gulvet og så rett på meg! Jeg stivnett av skrekk! Men verre ble det da hun begynte å gå mot meg! Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg hev dyna over hodet, trakk pusten, og gjorde det en hver pers på min allder ville gjort. Gaulte på mamma! Hun kom spurtende inn med en gang, og fant en livredd meg under dyna.
Hun lurte på hva som hadde skjedd, men da jeg fortalte henne det sa hun att det barre hadde vært en drøm(noe det ikke var!).
Dokka ble naturligt nokk hevet ut av rommet og kom alldri inn igjen.
Det jeg lurer på er hva som kan ha fått dokka mi "levende". Noen komentarer?
PS: Da mamma kom inn på rommet lå dukka rett nedenfor senga mi.
Tror du har sett Chuckie filmene jeg :mozilla_wink:
childsplay filmene er ikke dååårlige!! de er dritfete!
Antall ord: 265
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jun 2006 23:48
- 18
- Kjønn (valgfri): Hankjønn
- Lokalisering: Møre og Romsdal
Porselen-dokke
Porselen dokke e dei skumlaste dokkene ej veit om :mozilla_surprised:
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jun 2006 23:47
- 18
skummelt
Sist redigert av Ghost-Hunter på 27 Mai 2008 04:13, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1
.........
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mar 2006 17:29
- 18
- Lokalisering: bærum
Så d r ikke bare meg som HATER skumle dukker ??? Hater ROBÅTER og jeg da....
Antall ord: 16
Carpe Diem !!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
mamma er overbevist om at hun så dukkene sine gå en gang som liten. jeg tror på henne, så da tror jeg på deg og. skumle saker..
Antall ord: 27
Hide post links |